AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Hei! det gikk plutselig opp for meg hvor mye jeg selv har latt meg forfalle siden jeg fikk barn for 2,5 år siden. Å få to barn på ca 1 år så forsvant egenpleien inn i barnepleien😫 men NÅ er det nok! Jeg trenger å ta vare på meg selv igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. jeg har tidligere brukt en del fra Forever Living og fra Bodyshop. Produkter for normal hud. Men etter jeg har fått barn har huden min blitt mer fet. Noen som har noen tips om gode produkter for fet hud? Og enkle hudpleie tips som en kan få til i en travel hverdag? hårpleie har jeg aldri vært flink til. Har alltid hatt tykt, svart og krøllete hår. Har ikke følt behov for å gjøre noe med det for det har vært så fint naturlig. Men nå er håret tynt og livløst. Mistet MYE hår etter graviditetene og alt har ikke kommet tilbake enda. Krøllene er nesten forsvunnet, og disse ønsker jeg tilbake. Noen som har tips til gode produkter for krøllete hår? Og enkle hårpleietips og triks? Anonymkode: ab2dd...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå