Gå til innhold

Snapchat og lagring av bilde/video

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om mottager lagrer bilde/video i chat. Så når jeg går inn på denne vennen og ser alt lagret, så er det tre prikker oppe til høyre når jeg ser på bildet/videoen, der er det ene valget «lagre til kamerarull». Får jeg varsel om en venn lagrer noe til kamerarull på denne måten? Noen som vet?

Anonymkode: 42a49...289

Skrevet

Ja, du får varsel om noen lagrer et bilde som ligger i chatten. Du får også varsel om noen tar skjermbilde. 

Skrevet

Alt på snapchat kan lagres uten at du får beskjed. Finnes scripts. 

Anonymkode: bc12d...a95

Skrevet
Trøst skrev (24 minutter siden):

Ja, du får varsel om noen lagrer et bilde som ligger i chatten. Du får også varsel om noen tar skjermbilde. 

Man får ikke varsel lenger om noen tar skjermbilde men kan se et slags X tegn (to piler som krysser, symbolet på screenshot) når man går inn å ser hvem som har sett på den storyen sin mens den fortsatt ligger ute. Er hvertfall lenge siden jeg fikk varsel om screenshot men oppdager at folk har tatt det allikevel. 

Anonymkode: bb6e2...ef6

Skrevet

Takk for svar. Jeg lurer egentlig på om man får varsel etter det er lagret i chat. Da det derfra er en mulighet å lagre til kamerarull. Men hvis jeg forstår det riktig får man ikke varsel da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for svar. Jeg lurer egentlig på om man får varsel etter det er lagret i chat. Da det derfra er en mulighet å lagre til kamerarull. Men hvis jeg forstår det riktig får man ikke varsel da?

Nei hvis du sender bilde i chatten og det lagres i chatten får du ikke varsel men du vil jo kunne se det i chat vinduet for da er chatten lagret hos deg også 

Anonymkode: bb6e2...ef6

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du får ikke varsel om et bilde blir lagret i chatten, men du ser jo selv om det er lagret. Om den andre personen lagrer bildet til sin kamerarull, fra chatten, så vil du få varsel om det. Er jo bare å teste ut dette med noen, så ser du det selv. Du får ikke en pop-up varsel, men du får beskjed om det i selve chatten/appen. 

Endret av Trøst
Skrevet
Trøst skrev (2 timer siden):

Du får ikke varsel om et bilde blir lagret i chatten, men du ser jo selv om det er lagret. Om den andre personen lagrer bildet til sin kamerarull, fra chatten, så vil du få varsel om det. Er jo bare å teste ut dette med noen, så ser du det selv. Du får ikke en pop-up varsel, men du får beskjed om det i selve chatten/appen. 

Ok, takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...