Gå til innhold

Ble avvist av gjengen fra «barneskolen» igjen.. Føles traumatiserende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet alle vennene mine fra barneskolen på ungdomsskolen/videregående. Jeg ble plutselig massivt utestengt og jeg var ikke lengre bra nok for de.. Dette førte til at jeg fikk store psykiske utfordringer og jeg gjemte meg på toalettet på skolen fordi jeg ble så lei av å gå alene i friminuttene! 

Nå mange år etterpå sliter jeg.. Jeg har et stort behov for å vise omverden at jeg er vellykket, og det er jeg! Jeg var så dum at jeg «tok de tilbake etter mange år» fordi de kom smygende inn i livet mitt da alt var bra med meg endelig, jeg var jo bra nok etter en bra karriere og etter jeg hadde fått to barn og mann med stort og flott hus.. Men så kjedet de seg og de bestemte seg for å plutselig ut av intet ghoste meg IGJEN samt utestenge meg fra alle sosiale events og tilstelninger! JA, det var faen så vondt igjen og det kan nesten ikke beskrives.. 

Har etter dette store probelmer med å bli kjent med nye folk. Jeg er så sint på de at jeg aldri i livet skal utveksle et blikk eller si så mye som hei til de noen gang! 

Men, livet må gå videre og jeg takker hver dag for sen flotte og fine familien jeg har. Jeg har meldt meg på mye frivillig og idrett gjennom jobb. Jeg har ei venninne som har holdt ut med meg hele livet og hun betyr alt selv om vi sees alt for sjeldent😔 Så har jeg et søskenbarn og noen bekjente som sender meg en melding en gang i ny og ned, og for meg har det blitt standarden. 

Jeg er ikke «bra nok» for de andre! Men jeg er faktisk bra nok og jeg fortjener virkelig å ha et sosialt liv. Men jeg må slutte å ta tilbake folk som har ødelagt store deler av livet mitt. Nå jobber jeg massivt med å lære meg å si nei, samt sette grenser men faen så vanskelig det er🥲. Jeg var så tøff at jeg sendte hun som har utestengt meg og behandlet meg som søppel en melding der jeg forklarte at jeg ikke ønsket mer med henne å gjøre etter hun hadde behandlet meg så dårlig. Jeg sa det på en fin måte, og ønsket henne et godt liv videre! Etterpå følte jeg meg helt fantastisk og ble besten høy på livet og jeg vet at jeg allerede er på vei til et nytt og bedre liv❤️

Du som har det som meg.. Husk at du er verdt mye, men du må heale deg selv før du går inn i nye relasjoner! Og for guds skyld kutt ut folk du higer etter å bli «godtatt av», samt kutt ut folk som holder deg tilbake samt ikke tror på deg❤️😊 Du kan bli hva som helst så lenge du har gode folk rundt deg🙏

Anonymkode: 022f4...f3c

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️

Skrevet

Hvor mange tråder skal du starte om dette? Jeg forstår at det gjorde vondt, men du må virkelig komme deg videre. Du gjør bare deg selv mer vondt med å sitte å gnage enda mer på dette.

Anonymkode: da514...faa

• Liker 17
Skrevet

Går du til psykolog ts?

Anonymkode: d0eda...fd4

• Liker 4
Skrevet

I dag sendte hun ene snap fra julelunsj med gjengen, og jeg var ikke invitert igjen.. I går la de ut masse bilder på Instagram av at de hadde «reunion» og igjen ble jeg påminnet alt det vonde. 

Har ikke slettet alle, men har sluttet å se historiene og innleggene deres. Nå var det selvfølgelig en person jeg hadde glemt å «skjule» og da var det gjort igjen. 

Gjør de dette for å såre eller hva tenker dere? Eller er det bare jeg som overreagerer? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går du til psykolog ts?

Slutt å skriv slikt da.. 

Skrevet
SnartMammaLykke skrev (3 minutter siden):

Slutt å skriv slikt da.. 

Hvorfor? Dette er sikkert den 15 tråden ts har opprettet, og det er helt klart at hun trenger hjelp med å komme over dette. Hun har det jo ikke bra når hun dveler så sinnsykt mye over dette.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I dag sendte hun ene snap fra julelunsj med gjengen, og jeg var ikke invitert igjen.. I går la de ut masse bilder på Instagram av at de hadde «reunion» og igjen ble jeg påminnet alt det vonde. 

Har ikke slettet alle, men har sluttet å se historiene og innleggene deres. Nå var det selvfølgelig en person jeg hadde glemt å «skjule» og da var det gjort igjen. 

Gjør de dette for å såre eller hva tenker dere? Eller er det bare jeg som overreagerer? 

Men altså forrige uke så bestemte du deg for å kutte de ut, så hva er problemet?

Jeg tror du må prøve å ikke tenke at alt de gjør dreier seg om deg.

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du leter dem opp fordi du liker følelsen av å være martyr. Hadde du virkelig villet kommet over dette så hadde du slettet dem alle og gått videre. Nå oppsøker du det slik at du kan velte deg i selvmedlidenhet.

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

JA…..du overreagerer.

Det eneste jeg leser er syt og bæs, men jeg er jo suksessfull…

Wow…

Drit i dem alle sammen, og ikke ha kontakt med dem.

Gi faen i å tenke og spekulere på dem!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor skriver du enda en tråd om dette? Dette er sikkert den 5-6 tråden bare fra desember om dette problemet. 

Eneste problemet her TS, er at du tenker at du er suksessfull og "endelig bra nok" fordi du har noe som  anses som helt normalt i Norge. Hus, bil, to barn, mann og jobb = mannen i gata. Du er ikke spesiell, så eneste grunnen til at disse jentene nok en gang tok deg inn i varmen for å utestenge deg er fordi du ikke sier "nei". Du gir etter, og dette er en gjeng med voksne damer som oppfører seg som tenåringer. Du går absolutt ikke glipp av noe, det er ikke et særlig sjarmerende fenomen med "jentegjengen" fra ungdomsskolen som fortsatt holder sammen. De lever av drama og utestengelse fordi de kjeder seg så mye. 

Endret av Rosatoast
  • Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du leter dem opp fordi du liker følelsen av å være martyr. Hadde du virkelig villet kommet over dette så hadde du slettet dem alle og gått videre. Nå oppsøker du det slik at du kan velte deg i selvmedlidenhet.

Slette dem fra alle sosiale medier? 

Jeg har sykt lyst men er veldig redd.. Hva om de da igjen begynner å si at jeg er dramaqueen fordi jeg slettet de osv.. 

Jeg har veldig lyst, men er ikke tøff nok.. Men kanskje det eneste jeg kan gjøre er faktisk å slette de..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har sykt lyst men er veldig redd.. Hva om de da igjen begynner å si at jeg er dramaqueen fordi jeg slettet de osv.. 

Jeg har veldig lyst, men er ikke tøff nok.. Men kanskje det eneste jeg kan gjøre er faktisk å slette de..

Ja, slett dem. Hva de måtte si om det har ingenting å si. Ikke vet du det heller fordi du har ikke kontakt med dem. Gå videre, finn nye venner. 

• Liker 4
Skrevet

Ts her 

Kanskje jeg må slette de fra alle sosiale medier. Jeg slettet kun 2 stk sist og det er tre igjen som driver å sender meg snap, og legger ut masse bilder på insta av at de er samlet og ikke meg.. Jeg føler at det er vanskelig for meg å gå videre når de driver hele tiden å terroriserer meg med å vise meg at jeg ikke er en del av gjengen.

Har tre stykker på insta, snap og Facebook. Om jeg sletter de er jeg redd jeg vil angre men det vil jeg sikkert ikke.. Ikke vet jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hva om de kaller deg dramaqueen? Drit i det, kan de ikke si hva de vil om deg? Duhar jo uansett kuttet dem ut fra livet ditt - med glede ifølge HI. Glem dem og gå videre i livet uten dem.

Anonymkode: 61bd9...0e3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har opplevd det der men jeg ble aldri rik og vellykket med fin familie og alt det der. Det meste gikk til helvete og her sitter jeg alene da. Men det har gjort meg så mye sterkere. Jeg orker ikke venninner noe mer. Er bare drama, sjalusi og baksnakking. Så mye bedre om du bare kutter ut disse folkene. Det jeg har bitt meg merke i er at mange kommer smygende tilbake når de ikke har hørt fra deg på lenge så kommer de på banen med å være super vennlige og spør hvordan du har det. Jeg tok det i beste mening i begynnelsen  og trodde de brydde seg litt tross alt da, men når jeg da er åpen og forteller hvordan det har vært og håper at vi kan ta en kaffe kopp en dag eller kanskje ta opp vennskapet så kommer det på slutten.. ja du får ha lykke til videre... what??

Det er da jeg tenkte at de bare er nyskjerrige og vil vite og så ha noe å slader om til alle disse venninnene sine at de har hatt kontakt med meg osv, men jeg har gjennomskuet det så nå får de ikke vite en skit hvis de tar kontakt. Jeg slettet fb og opprettet ny og tar bare inn folk som jeg har kontakt med i virkeligheten pluss familie. Mange ex venninner ha sendt meg venne forespørsler men har avvist de. De er der for å snok og være nyskjerrig så jeg orker ikke ha sånne folk på fb. 

Du må tenke på hva som er bra for deg ts..sånne folk er ikke bra å ha i livet uansett. Det er heller ikke lett å få seg nye venninner det kan jeg skrive under på. Så eneste er å være med på ting som gir litt sosialt. Selv om noen skrev i en annen tråd at folk kan ha det moro med deg den ene kvelden og alt er topp men ellers vil de ikke ha noe med deg og gjøre. Så en må bli slik selv også. Ha det moro der og da og glem at det kan bli noe videre vennskap. Det kommer du nok lengst med. Ikke forvent noe. Bli heller overrasket hvis noe positivt skjer. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ts her 

Kanskje jeg må slette de fra alle sosiale medier. Jeg slettet kun 2 stk sist og det er tre igjen som driver å sender meg snap, og legger ut masse bilder på insta av at de er samlet og ikke meg.. Jeg føler at det er vanskelig for meg å gå videre når de driver hele tiden å terroriserer meg med å vise meg at jeg ikke er en del av gjengen.

Har tre stykker på insta, snap og Facebook. Om jeg sletter de er jeg redd jeg vil angre men det vil jeg sikkert ikke.. Ikke vet jeg. 

Tror du at du får det noe bedre med å sitte å se på alt de legger ut og fortsette å synes synd på deg selv?

• Liker 2
Skrevet
Rosatoast skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skriver du enda en tråd om dette? Dette er sikkert den 5-6 tråden bare fra desember om dette problemet. 

Eneste problemet her TS, er at du tenker at du er suksessfull og "endelig bra nok" fordi du har noe som  anses som helt normalt i Norge. Hus, bil, to barn, mann og jobb = mannen i gata. Du er ikke spesiell, så eneste grunnen til at disse jentene nok en gang tok deg inn i varmen for å utestenge deg er fordi du ikke sier "nei". Du gir etter, og dette er en gjeng med voksne damer som oppfører seg som tenåringer. Du går absolutt ikke glipp av noe, det er ikke et særlig sjarmerende fenomen med "jentegjengen" fra ungdomsskolen som fortsatt holder sammen. De lever av drama og utestengelse fordi de kjeder seg så mye. 

hun har vel rett til å skrive så mange tråder hun vil på kg hun. Er jo dere som ikke klarer å la være å lese om er problemet. 

Skrevet

Ja, slett dem. Hva de måtte si om det har ingenting å si. Ikke vet du det heller fordi du har ikke kontakt med dem. Gå videre, finn nye venner. 

Ja, jeg må slette de.. Skal jeg bare gjøre det med en gang kanskje.. 

Synes jo det er litt mye, men ser ikke annen utvei nå. Skjønner ikke hvorfor de skal sende meg snap enda av bilder med hele gjengen.. Føler de er skikkelig ekle mot meg

Skrevet

Ts her 

Du virker veldig selvsentrert, hvorfor tror du at alt de gjør handler om deg?

Jeg er ganske sikker på at de ikke sender deg snapper for å være duste, mest sannsynlig så sender de samme snappen til mange mennesker uten å tenke nevneverdig mye over deg.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...