AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 For meg har det egentlig vært den konstante usikkerheten. Alle endringene. Lovnader som ikke blir holdt. Misnøye fra foreldre. Og så sent som i går ble jeg spurt; hva er det egentlig som har vært så slitsomt for dere i barnehagen? Så; uvitenheten er også ganske slitsom. Anonymkode: 77823...f40
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Jobber på et sted med lite smitte, og slikt har det vært gjennom hele pandemien. Jeg kan skjønne de i Oslo og deler av viken, og andre store byer. Mange steder har sluppet unna dette, og har hatt det ganske normalt. Man trenger ikke å gjøre en situasjon verre enn den er, men som sagt skjønner jeg belastningen andre steder enn her. Anonymkode: 1d077...96e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobber på et sted med lite smitte, og slikt har det vært gjennom hele pandemien. Jeg kan skjønne de i Oslo og deler av viken, og andre store byer. Mange steder har sluppet unna dette, og har hatt det ganske normalt. Man trenger ikke å gjøre en situasjon verre enn den er, men som sagt skjønner jeg belastningen andre steder enn her. Anonymkode: 1d077...96e Hva med å svare på spørsmålet eller klarte du ikkr lese? Anonymkode: 66e3c...a11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Jeg jobber ikke i barnehage selv, men min beste veninne gjør. De tingene hun syns har vært verst, har vært all usikkerhet. At man aldri vet hva som skjer dag for dag. I tillegg så har frykten for å dra med seg smitte hjem til sin syke samboer vært stor, og arbeidsmengden ved sykdom på huset. De har i perioder fått streng beskjed om at vikar er uaktuelt pga smitterisiko, og ved sykdom har de da stått svært underbemannet. Til tider har det vært så ille at avdelinger har måtte stenge. Og ikke minst ble hun fly forbanna nå som de tydeligvis viser at barnehagelærere og lærere er så ubetydelige at de blir kastet under bussen for å risikere mer smitte, samtidig som at de skal gladelig ofre fritiden til karantener, fordi de garantert kommer til å være borti folk som har smitte, slik opplegget skal bli nå. Konstant dårlig samvittighet for barna, kollegaer, samboeren, arbeidsgiver... Sist vi pratet om dette sa hun at hun nå var på randen til å finne noe nytt å jobbe med. Spesielt i kombinasjon med at resultatet av streiken i fjor var nærmest en spøk. Anonymkode: adb64...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Absolutt ingenting. Skjønner ikke hvor all sytingen kommer fra, men mulig vi har vært veldig heldige i min bhg. Lite fravær(eneste fraværet er noen sykt-barn dager på de med småbarn), null corona, ingen sykemeldinger annet enn et par langtidssykmeldte(pga operasjon og omskolering). Så hos oss er foreldrene fornøyde, ansatte fornøyde og barna fornøyde. Har det faktisk ganske bra på jobb. Anonymkode: 07a04...487
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Absolutt ingenting. Skjønner ikke hvor all sytingen kommer fra, men mulig vi har vært veldig heldige i min bhg. Lite fravær(eneste fraværet er noen sykt-barn dager på de med småbarn), null corona, ingen sykemeldinger annet enn et par langtidssykmeldte(pga operasjon og omskolering). Så hos oss er foreldrene fornøyde, ansatte fornøyde og barna fornøyde. Har det faktisk ganske bra på jobb. Anonymkode: 07a04...487 Å Gud bedre Anonymkode: 66e3c...a11 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Syns egentlig ikke det har vært noe verre nå enn før pandemien. Lite personal, mye fravær og mye jobb uansett. Bare annerledes problemstillinger som med feks at vi ikke kan samarbeide på tvers av avdelinger Anonymkode: bfc1e...032
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns egentlig ikke det har vært noe verre nå enn før pandemien. Lite personal, mye fravær og mye jobb uansett. Bare annerledes problemstillinger som med feks at vi ikke kan samarbeide på tvers av avdelinger Anonymkode: bfc1e...032 Og vi har vært rammet av corona både blandt barn og ansatte Anonymkode: bfc1e...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå