AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Skal ha sex med en mann men jeg drikker ikke alkohol så å møtes ute for å ta noen drinker eller å ta noen drinker hjemme sammen går ikke.. Skal jeg allikevel by på alkohol til han eller droppe helt å gå inn i stuen men gå rett inn på soverommet med han? Hvis vi går i stua først og jeg serverer han et glass hva skal vi prate om? Hensikten er sex ikke dating så ting som "hva jobber du med" er utelukket.. Er det mindre kleint hvis jeg drar hjem til han så han må legge opp planen for kvelden, eller er det tryggest å be han hjem til meg? Vi har chattet lenge og jeg har hans fulle navn og adresse så er ikke redd for at noe dårlig skal skje er bare utrolig redd for at det blir kleint og pinlig! Hvordan kan jeg unngå det? Anonymkode: 87d82...d64
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Dropp alkoholen. Server kaffe, eller bare brus, juice, vann etc. Sett dere nært hverandre, så blir det en naturlig overgang til å ta litt på hverandre. Du overtenker antagelig dette med samtale, og det vil gå helt fint. Lykke til! Anonymkode: 4be44...733
Stillalive Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Ta styringen å vis at du er den dominante, hvis du viser selvsikkerhet fra første stund så blir han bare med på det og alt går sin naturlige gang 🙂
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Stillalive skrev (2 minutter siden): Ta styringen å vis at du er den dominante, hvis du viser selvsikkerhet fra første stund så blir han bare med på det og alt går sin naturlige gang 🙂 Dominante? Anonymkode: 87d82...d64
Stillalive Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Altså, om du tar styringen så er du den dominante i utgangspunktet såfremt han ikke tar over for å vise at han er dominant, noe han neppe gjør siden du tar styringen 😉 Siden dette kun er sex, når han kommer, kyss han samtidig som du sier hei å plasser hånden mellom bena hans. Ikke mer som skal til, da har du lagt føringen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Bor dere nærme hverandre? Eller er det reisetid for han? Jeg ville invitert hjem til meg, dropp alkohol slik at han er kjørbar Ta en prat i sofa først, ta initiativ til intimitet. Ha sex, litt kos etterpå. Takke for hyggelig møte. Så drar han hjem igjen. Anonymkode: d9f82...43b
sicario Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal ha sex med en mann men jeg drikker ikke alkohol så å møtes ute for å ta noen drinker eller å ta noen drinker hjemme sammen går ikke.. Skal jeg allikevel by på alkohol til han eller droppe helt å gå inn i stuen men gå rett inn på soverommet med han? Hvis vi går i stua først og jeg serverer han et glass hva skal vi prate om? Anonymkode: 87d82...d64 Dropp da alkoholen. sex er best uten alkohol. Hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dominante? Anonymkode: 87d82...d64 Vet du ikke hva det betyr? Anonymkode: b0525...e78
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Stillalive skrev (1 time siden): Altså, om du tar styringen så er du den dominante i utgangspunktet såfremt han ikke tar over for å vise at han er dominant, noe han neppe gjør siden du tar styringen 😉 Siden dette kun er sex, når han kommer, kyss han samtidig som du sier hei å plasser hånden mellom bena hans. Ikke mer som skal til, da har du lagt føringen. Når du bruker begrep som dominant forbinder jeg det med BDSM og det er ikke noe for meg. Jeg er seksuelt submissiv. Hvis du mener bare å ta initiativ så bruk heller det begrepet enn dominant? Da er det litt vanskelig å forstå hva du egentlig mener..(?) Jeg kan godt være den som tar initiativ men syns sex er et samspill og da blir det feil for meg å bare ta for seg sånn som mange menn som kaller seg selv dominante gjør. Anonymkode: 87d82...d64
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 sicario skrev (49 minutter siden): Dropp da alkoholen. sex er best uten alkohol. Hver gang. Ja pleier å være det ja! Men jeg kjenner på nervene og tror han gjør det også. Når vi har chattet har det hendt han sender meg snap av at han drikker cognac og spør om jeg vil komme bort å drikke med han.. Han bor bare en kort busstur unna og jeg har ikke sagt fra om at jeg ikke drikker alkohol så jeg vet ikke hva han ser for seg (utenom sex åpenbart 😛 ) når jeg inviterer på besøk. Anonymkode: 87d82...d64
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Dropp alkoholen. Server kaffe, eller bare brus, juice, vann etc. Sett dere nært hverandre, så blir det en naturlig overgang til å ta litt på hverandre. Du overtenker antagelig dette med samtale, og det vil gå helt fint. Lykke til! Anonymkode: 4be44...733 Kaffe er lakserende, så ville unngått dette før sex med mindre man ønsker litt action der bak 💩 Anonymkode: f04b3...0b1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 Om dere har avtalt at dette bare handler om knulling er det bare å dra han rett inn på soverommet. Det er ingen menn som synes det blir feil. Han blir sikkert happy han slipper masse fluff i forkant. Anonymkode: de5e1...07d 1
Anjatapinjata Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 Gjør som meg å møt opp uten klær, eller i undertøy under frakken. Da bærer det bare en vei😅 skal sies at jeg møtte fyren en gang først da. Må ha en viss kjemi for å ha sex med noen. 1
Merlin Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 Anjatapinjata skrev (41 minutter siden): Gjør som meg å møt opp uten klær, eller i undertøy under frakken. Da bærer det bare en vei😅 skal sies at jeg møtte fyren en gang først da. Må ha en viss kjemi for å ha sex med noen. WOW ! 👍
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #15 Skrevet 31. desember 2021 Du får fortelle hvordan det gikk TS Anonymkode: 9383c...1b1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 Du har ikke møtt han før? Da hadde nok ikke jeg invitert han inn til meg uten å treffe han først. Selv om dere har snakket lenge, og du har hans fulle navn, så kan du aldri vite om det er en psyko. Hva med å treffes ute? Gå han i møte. Eller foreslå en kort rusletur i nærområdet før dere går hjem til deg? Kjøp med kaffe eller noe. Da får du også sjekket kjemi og sett at det faktisk er mannen du har pratet med. Vet han at du ikke drikker? Om ikke, så hadde jeg nok nevnt det til han. Forstår godt om noen vil ta seg et par glass alkohol for å roe nervene/slappe mer av og komme mer inn i "settingen". Anonymkode: 46c5d...e3f
Cronosgjesten Skrevet 31. desember 2021 #17 Skrevet 31. desember 2021 Du er for sjenert for sextreff. Men om du mener alvor: inviter ham til deg, ha på lite klær, lukt godt, klin med ham når har går over dørstokken, og ta ham på kuken. Du trenger ikke å gjøre et godt inntrykk på andre måter enn seksuelt. Og hvis han kommer inn, vet du at han vil ha deg. Dette er bare tullekoketteri, og bortkastet tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå