Gå til innhold

Ligga/Ligge på Discovery+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så nettopp ferdig denne serien. Jeg likte serien godt frem til siste episode. 
Jeg tolket slutten slik at venninnen til Line egentlig var en stemme inni hodet hennes, og at det også kom en ny stemme helt på slutten. Det er likevel noe jeg ikke helt forstår. Hvordan kunne hun flytte inn til venninnen/stemmen som ikke eksisterer og hvordan kunne denne venninnen ligge med terapeuten til Julia? Eller skjedde ikke noe av dette heller i virkeligheten? 

Hvordan tolker du serien, og spesielt slutten?

Anonymkode: 9c84c...9bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg så nettopp ferdig denne serien. Jeg likte serien godt frem til siste episode. 
Jeg tolket slutten slik at venninnen til Line egentlig var en stemme inni hodet hennes, og at det også kom en ny stemme helt på slutten. Det er likevel noe jeg ikke helt forstår. Hvordan kunne hun flytte inn til venninnen/stemmen som ikke eksisterer og hvordan kunne denne venninnen ligge med terapeuten til Julia? Eller skjedde ikke noe av dette heller i virkeligheten? 

Oi, slik har ikke jeg tenkt. Men det kan jo helt sikkert være noe i det du sier. 

Jeg tenkte bare at hun venninna hadde maset så mye at Line til slutt så henne (hørte) for seg da hun var hos Julia for siste gang. Og så tenkte jeg at Line og venninna endte opp sammen.. 😆 Veldig ulike tolkninger, ser jeg. Kanskje jeg må se den på nytt. 🤪 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 10.29):

Jeg satt igjen med akkurat samme spørsmål som deg. Ga på en måte mening at Elin sin karakter ikke er ekte, men hvor bodde hun da? 

Anonymkode: 92f64...b46

Skrevet (endret)

De er samme person, og har vært det hele tiden. Det var Line som lå med terapeuten, det var Line som bladde gjennom hele tinder og planla å ligge med noen hver uke, og det har alltid vært Lines leilighet.

Jeg synes det var mer interessant at sjefen til Line dukka opp i speilet på slutten der? Er hun også en del av psykosen, og er hun ekte i tillegg? Har Elin noen gang vært et ekte menneske?

Tror jeg må se serien igjen, men vi har fått hint hele veien mener jeg. Da Line og psykologen var på date for eksempel, så stod Elin merkelig nærme og så på dem gjennom vinduet, tilsynelatende uten at psykologen la merke til henne.

Edit: måtte se slutten en gang til, og ser nå at det ikke er sjefen, bare ei som ligner. 

Endret av 17.11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...