AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Femte graviditet (har bare to barn) og aldri opplevd en eneste blødning etter sex eller noe annet. Nå er jeg gravid i uke 5 og blør for andre gang etter samleie. En gang i forrige uke, da varte blødningen i 3 t og jeg trodde jeg aborterte men hcg-stigningen fortsatte. Nå blødde jeg igjen, lyst, friskt. Stoppet ganske med det samme. Men ekkelt. Avstå fra sex i hele første trimester eller til over tidlig ul? Anonymkode: f1ee9...3be
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Femte graviditet (har bare to barn) og aldri opplevd en eneste blødning etter sex eller noe annet. Nå er jeg gravid i uke 5 og blør for andre gang etter samleie. En gang i forrige uke, da varte blødningen i 3 t og jeg trodde jeg aborterte men hcg-stigningen fortsatte. Nå blødde jeg igjen, lyst, friskt. Stoppet ganske med det samme. Men ekkelt. Avstå fra sex i hele første trimester eller til over tidlig ul? Anonymkode: f1ee9...3be Er nok bare skjøre slimhinner Tror ikke det er noe grunn for å avstå fra sex Anonymkode: d1a03...245
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Hvis det er slimhinnene, så har det ingenting med fosteret å gjøre, så sånn sett helt trygt å ha sex. Det virker sannsynlig at det er skjøre slimhinner med tanke på at det kun skjer etter sex. Jeg ville allikevel fått det sjekket for sikkerhets skyld, siden det har skjedd flere ganger. Anonymkode: 456b4...905
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Blødninger bør vurderes av lege/gynekolog, uavhengig av svangerskap. Mest sannsynlig skjøre slimhinner, men greit å utelukke at blødningene skyldes noe annet. Anonymkode: f9b30...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå