AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Hvordan gjør dere etter dere har ammet? Ligger dere med baby så tett inntil dere hele natten? Anonymkode: e2092...24a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Jeg måtte det, baby sov ikke ellers. Men jeg har hørt om folk som ruller seg unna (min rullet etter 😅) for eksempel. Eller hadde baby i bedside crib. Anonymkode: 3f072...119
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Les deg opp på trygg samsoving https://lub.no/om-barnedod/krybbedod/fakta-om-krybbedod/samsoving-en-risikofaktor/ Anonymkode: cc0af...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Jeg gjorde det i starten, greide etterhvert som hun ble eldre å smyge meg litt mer unna. Bedside greide vi aldri å bruke. Anonymkode: ea396...cfb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Jeg smøg meg litt unna etter amming, med mindre jeg sovnet. Baby fulgte etter, så jeg våknet alltid med føtter på magen min. Når baby ble sterkere klarte han å snu seg etter meg, så da flyttet jeg meg helt til den andre enden av sengen i løpet av natten. Mannen flyttet etterhvert til gjesterommet, siden 180 knapt er nok til en voksen og en sprellende baby på tvers. Anonymkode: 9b709...197
Lilje blomst Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Flytter meg i senga. Setter gjerne på vekkeklokke også, mens vi ammer liggende, i tilfelle jeg skulle sovne. Ca 30 min, da sover babyen gjerne tungt når jeg flytter meg. Tror det hadde gått bra å ligge helt inntil hele natten, men er allikevel fortsatt en liten smule redd. Derfor sover jeg bedre når jeg flytter meg i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå