Lija Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Hei! Skal returnere et par briller til Sør-Korea. Det fulgte ingen returinfo, men de svarer i Mail at det kan gjøres via «post office service» only og har sendt med en adresse. De ble levert på døra her få dager etter bestilling og jeg har ikke betalt noe ekstra verken for toll eller annet. Verdien er 136$. Kan noen hjelpe meg litt?😅 Hvordan sender jeg billigst? Vil det dukke opp nye regninger i ettertid på mottak eller sending? Ved tidligere bestillinger fea utlandet har jeg jo måttet betale alle mulige avgifter, men nå var det ingenting🧐 Jeg ser at det for returer må fylles inn tollfaktura. Hvordan får man plass til all denne infoen på en så liten pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 136$ dollar så er det flaks at de ikke ble stoppet i tollen..! Har du en returseddel eller noe? Eller bare adresse som om du skulle sendt til en venninne? Jeg ville sendt det med sporing, oppgitt verdi og innhold, og "returning merchandise" i info felt liksom. Anonymkode: 9b66f...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lija Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 136$ dollar så er det flaks at de ikke ble stoppet i tollen..! Har du en returseddel eller noe? Eller bare adresse som om du skulle sendt til en venninne? Jeg ville sendt det med sporing, oppgitt verdi og innhold, og "returning merchandise" i info felt liksom. Anonymkode: 9b66f...c8c jeg synes også det er rart at ikke det var innom tollen🧐 derfor jeg er redd det kommer noen uventede utgifter. Det fulgte ingen returseddel, for de ønsker nok helst ikke returer😅 Men det er et velkjent firma, Tomatoglasses. på tollfakturaen må jeg fylle inn at det er en retur, og verdi på det. takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå