Gå til innhold

Synes det er kjipt å ikke få orgasme under sex! Kvinne 24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er glad i sex, men aldri fått orgasme av penetrering. Er dette noe som kan læres? 

Anonymkode: 59449...401

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er glad i sex, men aldri fått orgasme av penetrering. Er dette noe som kan læres? 

Mulig det men en del trenger stimulering av klitoris samtidig

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller aldri fått orgasme av penetrering, men bruker en vibrator eller hånda på klitoris samtidig med penetrering.

Vet ikke om det er mulig å lære det, men å gjøre mye knipeøvelser kan gjøre det lettere.

Anonymkode: b61b7...e2f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det kan selvsagt læres. Er flere faktororer i forhold til mannen og evt. stimulere selv eller av din partner. 

• Liker 1
Skrevet

Har hendt meg én gang i mitt liv at jeg fikk orgasme med kun penetrering. Da våknet både mannen og meg av at vi hadde sex/orgasme midt på natta. Bruker vibrator ellers, men kommer ikke alltid da heller. Er jeg alene kommer jeg på sekunder, kan også komme helt uten stimuli når jeg er alene, kun v/ dagdrømming. 
Så min konklusjon er at det sitter i hjernen.

K43

Anonymkode: 0900c...d12

• Liker 5
Skrevet

Se og lær av tråden til Trolltunga:  Å være «tungpult»

• Liker 3
Skrevet

Ca 80 % oppnår ikke orgasme ved penetrering. Klitoris er mye større enn det vi ser og den kan stimuleres fra innsiden men det fordrer en penis med akkurat passe lengde som er bøyd riktig vei. Og selv da er det ikke gitt at man kommer.

Anonymkode: 6637a...144

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Knipeøvelser hjelper mye... det øker blodsikulasjon i det indre vevet, som gir mere sensitivitet til den indre klitten. Hvor ofte masserer du den indre klitten med fingrene? Kjenner du ereksjonen på de to klittarmene på hver side innom åpningen?

Skrevet
Bos43 skrev (Akkurat nå):

Se og lær av tråden til Trolltunga:  Å være «tungpult»

Nei. Menn må lære seg hvordan de skal ha sex. Lesbene kommer mye oftere enn heterofile damer. Problemet er tilsynelatende menn.

• Liker 5
Skrevet

Her tok det tid, og mye opplæring av mannen. Altså bare når han skulle stimulere meg nedentil hadde jeg handen min over hans for å vise hva som var godt. Ble det for fort eller for hardt tok jeg min hand tilbake og veiledet videre. Under sex gjør jeg det samme. Av og til når man er en kinky stilling så han ikke kan hjelpe til med hendene også, tar jeg saken i egene hender. Altså. Stimulistimulistimuli. 

Anonymkode: d7984...cf5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Menn må lære seg hvordan de skal ha sex. Lesbene kommer mye oftere enn heterofile damer. Problemet er tilsynelatende menn.

Så klart! Det er ikke bare å klemme inn ereksjonen og tro at nå får hun orgasme. Mange menn er ganske uvitende om dette med tenning, oppvarming, forspill og kommunikasjon. Det hjelper ikke å nipule hvis dere ikke snakker sammen og «knekker nøtta» om hvordan få nytelse av sex’n.

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Huff, har du bare opplevd dårlige menn? det er litt trist å se at du har vært så uheldig. Menn kan kun legge til rette for orgasmen, det hjelper lite hvis hodet jobber imot teamwork. Orgasmen sitter i hjernen, og ikke der nede som mange tror. All negativitet må bort, ellers har du ikke nubbert med å oppnå orgasme.

Lesbene kommer ikke fortere av penetrering av en dildo, da må den der påståtte 80% gå mange hakk ned. Jeg er ikke så sikker i at de er flinkere enn menn til å fingre og slikke heller, det er antall vellykkede orgasmer som avgjør. Skal en kvinne oppnå orgasme av penetrering, er det kanskje lurt å lese biologi og kvinnelige sexologer.. til felles for alle sier de at treninger hjelper. Og påstå at man ikke kan oppnå orgasme har man jo selvsagt allerede gitt opp.. Det sitter i hodet som en annen bruker skrev lengre oppe her.

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har hendt meg én gang i mitt liv at jeg fikk orgasme med kun penetrering. Da våknet både mannen og meg av at vi hadde sex/orgasme midt på natta. Bruker vibrator ellers, men kommer ikke alltid da heller. Er jeg alene kommer jeg på sekunder, kan også komme helt uten stimuli når jeg er alene, kun v/ dagdrømming. 
Så min konklusjon er at det sitter i hjernen.

K43

All fokus på deg selv og at du fjerner litt uromomenter gjør at orgasmen din kommer når du er alene. Men det visste du jo i fra før, og det er vel derfor at dagdrømmingen din fører til orgasme uten direkte kroppslig stimuli. Men du er flink til å stimulere hjernen må jeg si.. det er jo der lykkerussenteret ligger, som sender orgasmen gjennom ryggsøylen så kjønnsorganet rister. Det at orgasmen uteblir for enkelte.. tror jeg ligger i overstimulering av klitten, uten en egen tanke som gjør at lykkerussenteret blir oppfylt. Det virker som mange forventer at mannen skal frembringe orgasmen, uten selv  å røre en finger eller hjelpe seg selv med hjernen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kvinner er selv ansvarlig for egen orgasme og formidle hva de liker. Menn er ikke tankelesere.

Anonymkode: 1c15f...800

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 minutter siden):

All fokus på deg selv og at du fjerner litt uromomenter gjør at orgasmen din kommer når du er alene. Men det visste du jo i fra før, og det er vel derfor at dagdrømmingen din fører til orgasme uten direkte kroppslig stimuli. Men du er flink til å stimulere hjernen må jeg si.. det er jo der lykkerussenteret ligger, som sender orgasmen gjennom ryggsøylen så kjønnsorganet rister. Det at orgasmen uteblir for enkelte.. tror jeg ligger i overstimulering av klitten, uten en egen tanke som gjør at lykkerussenteret blir oppfylt. Det virker som mange forventer at mannen skal frembringe orgasmen, uten selv  å røre en finger eller hjelpe seg selv med hjernen.

Jeg har den erfaringen at mannen vil så veldig gjerne at jeg skal komme, han sier det er like viktig som at han kommer selv. Og jeg får nok litt prestasjonsangst, om det gir noen mening. Jeg liker selvfølgelig å få orgasme, men selve sexen er det viktigeste for meg, nærheten og at jeg ser, kjenner og hører at mannen nyter er det som gir meg lykke. Og det er kanskje kun en av ti ganger jeg ikke kommer i mål.
Hadde jeg klart å hjelpe meg selv med hjernen hadde jo det vært fantastisk, men den koden har jeg ikke knekt enda…

• Liker 2
Skrevet

Ja fikk første vaginale orgasme når jeg var 27. Skjønte ikke før da at alle jeg hadde ligget med før det var egoistiske menn som var dårlige i senga 

Still krav og snakk med sexpartnerne dine om langt foreplay, bedre stimulering og hva du trenger for mere opphisselse! Altfor mange menn tror sex bare dreier seg om ti minutter foreplay og pumping til de selv kommer!! 

Anonymkode: df4b4...20f

• Liker 4
Skrevet

Jeg klarer å stimulere klitoris ved å sitte oppå mannen og gni klitoris mot skambenet hans. Da kan jeg komme uten å bruke hender.

Anonymkode: 23857...c2b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja fikk første vaginale orgasme når jeg var 27. Skjønte ikke før da at alle jeg hadde ligget med før det var egoistiske menn som var dårlige i senga 

Still krav og snakk med sexpartnerne dine om langt foreplay, bedre stimulering og hva du trenger for mere opphisselse! Altfor mange menn tror sex bare dreier seg om ti minutter foreplay og pumping til de selv kommer!! 

Det blir veldig generaliserende. Min mann er fantastisk og omtenksom i senga men jeg har rett og slett ikke mulighet til å komme vaginalt. Kan være sprengkåt og prøve alle slags vinkler og teknikker, både via penis og fingre men føler ikke noe i nærheten av en orgasme. Men det er godt på sin egen måte, foretrekker penetreringssex over orgasmer.

Anonymkode: a10bf...cb7

• Liker 2
Skrevet

Jeg har den erfaringen at mannen vil så veldig gjerne at jeg skal komme, han sier det er like viktig som at han kommer selv. Og jeg får nok litt prestasjonsangst, om det gir noen mening. Jeg liker selvfølgelig å få orgasme, men selve sexen er det viktigeste for meg, nærheten og at jeg ser, kjenner og hører at mannen nyter er det som gir meg lykke. Og det er kanskje kun en av ti ganger jeg ikke kommer i mål.
Hadde jeg klart å hjelpe meg selv med hjernen hadde jo det vært fantastisk, men den koden har jeg ikke knekt enda…

Han har gjør en vesentlig feil, og det er at han vil du skal oppleve orgasme. Det gjør at han blir overivrig og kanskje gir deg litt overstimuli, altså at han prøver litt for mye. I tillegg avtar ereksjonen din pga prestasjonsangst du føler pga press. Slike små negative ting får hjernen til å fokusere på dette, og bryr seg ikke om å gi orgasme.

Hadde han prøvd å få deg avslappet, hadde du hatt større sjanse. Det viktigste man kan lære seg er å forstå hvorfor orgasmen inntreffer, lærer man seg det sammen med partneren kommer orgasmene på rekke og rad... Denne lærdommen av biologien er nesten som en orgasmegaranti...

Skrevet

Du har virkelig forstått dette med sex🙏 Både kvinner og menn er for utålmodige, sexen skal liksom skje bare man føler det kribler nedi trusa. De har sex på stigende "kåtrus" når kroppen ikke er klargjordt for sex. Hva skjer da? jo mannen kommer for fort og kvinnen trenger mere tid. Det er en gjenganger blandt folk flest i hele verden. Jeg merker iallefall stor forskjell på kvinner som ikke har kommet til nivå 2 på opphisselsesskalaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...