AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #21 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg bruker ofte munnbind i bil, men det er jo fordi jeg er på vei fra butikk A til butikk B. Anonymkode: c66e7...25d Samme her, kadter det først når jeg er på vei hjem og vet jeg ikke skal flere steder. Hadde fort gått tom om jeg skulle tatt ett nytt hver gang Anonymkode: 9a04c...90c 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #22 Skrevet 30. desember 2021 Nei, så lenge jeg ikke er i store folkemengder ute kommer jeg ikke til å bruke munnbind utendørs! men jeg fikk dog litt kjeft av naboen min (en sprø, crazy gamling) i går fordi jeg stod og skrapte is av bilen min UTEN munnbind på! At jeg var helt mutters alene på parkeringsplassen inntil hun dukket opp spilte ingen rolle! Hun ville tom at jeg skulle ta et på meg fordi hun begynte å prate til meg, til tross for at vi hadde over fem meter avstand🤣 Anonymkode: 76f70...59b 6
Honey Dew Skrevet 30. desember 2021 #23 Skrevet 30. desember 2021 Det gjør jeg allerede når jeg skal løpe mellom butikker. 2
Gjest Odyssinous Skrevet 30. desember 2021 #24 Skrevet 30. desember 2021 Kritisk skrev (14 timer siden): Flere land har nå påbud med munnbind UTE.Helseminister Olivier Véran sa på en pressekonferanse at det ikke lenger var snakk om en ny smittebølge, men om en «flom». Bruker verken ute eller inne
Safiye Skrevet 30. desember 2021 #28 Skrevet 30. desember 2021 Tråden er ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer -Safiye, mod
Justlooking Skrevet 1. januar 2022 #29 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 13.14): Nei, så lenge jeg ikke er i store folkemengder ute kommer jeg ikke til å bruke munnbind utendørs! men jeg fikk dog litt kjeft av naboen min (en sprø, crazy gamling) i går fordi jeg stod og skrapte is av bilen min UTEN munnbind på! At jeg var helt mutters alene på parkeringsplassen inntil hun dukket opp spilte ingen rolle! Hun ville tom at jeg skulle ta et på meg fordi hun begynte å prate til meg, til tross for at vi hadde over fem meter avstand🤣 Anonymkode: 76f70...59b Hehe, mange raringer der ute 😂 3
Gjest Blinkie Skrevet 1. januar 2022 #30 Skrevet 1. januar 2022 Kritisk skrev (På 30.12.2021 den 7.35): Flere land har nå påbud med munnbind UTE.Helseminister Olivier Véran sa på en pressekonferanse at det ikke lenger var snakk om en ny smittebølge, men om en «flom». Ja. Selvfølgelig !
Justlooking Skrevet 1. januar 2022 #31 Skrevet 1. januar 2022 Kritisk skrev (På 30.12.2021 den 7.35): Flere land har nå påbud med munnbind UTE.Helseminister Olivier Véran sa på en pressekonferanse at det ikke lenger var snakk om en ny smittebølge, men om en «flom». Er det mange syke i Frankrike? Nei, kommer ikke til å bruke utendørs. Er aldri i klynger med folk verken ute eller inne. 1
Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2022 #33 Skrevet 1. januar 2022 Steder det er mange folk ja, men ikke hvis jeg er ute å trener eller gå tur der det er lite folk.
gjest:) Skrevet 2. januar 2022 #34 Skrevet 2. januar 2022 Bruker briller og det er helt uaktuelt å gå med munnbind ute på vinteren for da ser jeg ingenting. Om jeg skal i veldig tett folkemengde kan jeg ta på linser, men øynene mine liker ikke daglig bruk av linser. 1
Gjest Gagaen Skrevet 2. januar 2022 #35 Skrevet 2. januar 2022 Har EN gang siden pandemien startet vært et sted med folk tett i tett og planlegger ikke å gjenta noe slik. Jeg bor langt ute på bygda og her oppsøker jeg aldri steder med mer enn ti folk samla. Så ute er munnbind uaktuelt. I bil mellom butikker, ja såklart.
rosemarin Skrevet 2. januar 2022 #36 Skrevet 2. januar 2022 Det er jo ikke en gang påbudt inne dersom det er plass til å holde avstand, så at det skal bli nødvendig å bruke ute er jo helt usannsynlig
ItchyBitchySpider Skrevet 3. januar 2022 #37 Skrevet 3. januar 2022 Regelen er jo fortsatt at smitteverntiltakene skal ha en smittevernfaglig begrunnelse. Hvilken begrunnelse har man for å bruke munnbind ute på tur i skogen? Ingen. Så dette blir aldri et lovlig tiltak. 3
Cuntzilla Skrevet 3. januar 2022 #38 Skrevet 3. januar 2022 Om jeg skal av og på kollektivt og inn og ut av butikker synes jeg det er like greit å beholde munnbindet på hele turen. Føles mer hygienisk å ikke ta det av og på hele tiden, og jeg blir litt vant med å gå med det og puste i det når jeg har det på en stund. På vinteren er det nesten litt praktisk med varme på nesa
Anbefalte innlegg