Gå til innhold

Enslige som byr seg opp som pengeslaver til par

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hovedsak menn, men vad tycks?

Anonymkode: e9625...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gir jeg heller pengene til Frelsesarmen🧡  Pengeslave var jeg jo til min ex, men jeg kjente ingen pirring av den grunn, kanskje mest lei meg fordi hun sløste pengen bort på fjas. Jeg har sponset 2 silikonpupper og en reduskjon, men de er jo evig takknemmelig. Det tviler jeg sterk på det paret gjør, de ser bare på det som en dumskalle betaler på noe som er gratis. jeg kan ikke innbille meg, at betaling uten seksuell kontakt gir noen mening?

Skrevet

Har hatt pengeslave som ble en slags online cuck og tente på å få videoer av meg i luksuriøse antrekk jeg kjøpte med hans penger og fikk knullevideoer av meg og kjæresten på hotell sponset av pengeslavens penger mens vi lo av han. Kunne godt hatt en sånn en igjen 

Anonymkode: 36126...8cd

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Da gir jeg heller pengene til Frelsesarmen🧡  Pengeslave var jeg jo til min ex, men jeg kjente ingen pirring av den grunn, kanskje mest lei meg fordi hun sløste pengen bort på fjas. Jeg har sponset 2 silikonpupper og en reduskjon, men de er jo evig takknemmelig. Det tviler jeg sterk på det paret gjør, de ser bare på det som en dumskalle betaler på noe som er gratis. jeg kan ikke innbille meg, at betaling uten seksuell kontakt gir noen mening?

Bare fordi du ikke kan innbille deg det.. Så er det likevel en ting. 

Hva samtykkende voksne mennesker gjør, er ikke andres problem. Så lenge det er innenfor loven. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet

Bare få deg dame, så blir du automatisk pengeslaven hennes.

Anonymkode: 3c006...205

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...