GiftM Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Når vi møter noen for første gang, skulle en da ikke være mere åpen om en har noen spesielle sexønsker😊 Mange har en profil på nett, og så treffer noen da. Tror en har spart folk for en del skillsmisser, utroskap osv om en har vert mere åpen tidlig. Hva en tenner på. Om en er bi, ønsker trekant, swingers, gruppesex, wet osv. Er ikke noe trivelig å vite av sin kjære etter 1 år at han/hun vil møte andre. Vil leve ut sine drømmer/fantasier. Hadde det ikke vert best å vert åpen på det før en gikk inn i ett forhold😊😊
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Det burde vært like naturlig som å snakke om fremtidige barn, boligdrømmer og giftemål, men er dessverre ikke det. Anonymkode: d562b...863 3
micromaya Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Vi snakket oss godt igjennom dette temaet både på date 1, 2 og 3. Begge tenner på ting litt utover det som anses for A4, så det var vesentlig å få snakket om det. Ingen ubehagelige overraskelser for noen av oss i ettertid, bare ekstra gøy med litt nytt fra hver vår kant. 😊 1
SlemUlv Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Jeg vet ikke om jeg ville tatt det på date en, men to kanskje. (jeg har ikke datet på ti år, og fant min partner i bdsm miljøet. Derfor usikkerheten)
Gjest Alterego666 Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde vært like naturlig som å snakke om fremtidige barn, boligdrømmer og giftemål, men er dessverre ikke det. Anonymkode: d562b...863 Enig.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Jeg møtte kjæresten til min bror for første gang denne jula og følte ikke for å snakke om det. Anonymkode: b112a...004 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Fingra det som nå er min kone første gang vi møttes irl, skal være sagt vi hadde mye sms sex i forkant for dette Anonymkode: 67ff1...23d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Fikk du ikke nok svar i den forrige tråden du lagde for to døgn siden om det samme? Anonymkode: 00382...fdd 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Det er vel bare å føle seg litt frem. Med noen går det fint å snakke om sånt hvis kjemien er der, men ellers ville jeg ha ventet noen dater for å se om det blir noe ut av det. For mye sexpreik med én gang kan virke litt invaderende for noen. Anonymkode: 8f84e...b46 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 micromaya skrev (13 timer siden): Vi snakket oss godt igjennom dette temaet både på date 1, 2 og 3. Begge tenner på ting litt utover det som anses for A4, så det var vesentlig å få snakket om det. Ingen ubehagelige overraskelser for noen av oss i ettertid, bare ekstra gøy med litt nytt fra hver vår kant. 😊 Enig med deg. Da kommer det ikke overraskelser. Har gjort det samme selv😊 Anonymkode: 89c0d...e77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå