Gå til innhold

Gledet meg til å prøve å få barn, nå syns jeg alt er negativt. Flere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lenge gledet meg til å prøve å få barn. Jeg var klar tidligere enn samboeren min, så jeg har jo ventet en stund på dette. Gledet meg sånn til å se en positiv test. Det skjedde 2 ganger, men så har jeg hatt to tidlige spontanaborter. Nå føler jeg ikke at det å prøve å få barn gir meg noe glede. Jeg blir usikker, redd, tenker negative tanker om at dette aldri vil gå bra. Også er jeg lei meg for at jeg føler på at dette ikke gir med positive vibes lengre. Når jeg blir gravid igjen, så må jeg enda en gang leve i usikkerheten om at det ikke er sikkert det går da heller. 

Er det andre som har slike tanker? Føler alle andre jeg kjenner som jeg har vist om har prøvd, har vært så positive og glade. Trodde jo dette skulle bli en av livets lykkeligste perioder....

Anonymkode: 89445...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt! Har hatt to tidlige Spontanaborter, og en i uke 6 selv. Gravid 4+5 i dag, og gleden kommer nok ikke før uke 12. 

bare vær tålmodig❤️ Og tenk at det skjer når det skjer, og da er gleden verdt alt, og blir dobbelt så stor når det endelig klaffer! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...