Gå til innhold

Er det lov å suge politimenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lovlig å suge en politimann på jobb om han ønsker det? Det er en fantasi jeg har. 

Hadde en hendelse som var nære på, men turte ikke gjennomføre det. 

Anonymkode: 28570...a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 6f028...6a7

• Liker 3
Skrevet

NEI.

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Hold deg til seigmenn, de er søte og sladrer ikke. 

Skrevet

Ik på jobb, men store tøffe politijenter og jentegutter privat = ok :hjerte:

Anonymkode: 14167...7c9

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke er for å få en fordel, annet en seksuell tilfredstillelse, er det vel ikke noe lovforbud mot det. De som har bedre greie på norsk lov en meg må gjerne rette på meg.

For politimannen derimot vil det være et større problem. Jeg vet ikke om noen yrker som tillater seksuell omgang i arbeidstiden, med untak av prostitusjon naturligvis. Så det å suge en politi på jobb er like lovlig som å suge ekspeditøren på Rema, ordføreren eller en tilfeldig system-utvikler (beklager hvis jeg ga noen ubehagelige bilder)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ik på jobb, men store tøffe politijenter og jentegutter privat = ok :hjerte:

Anonymkode: 14167...7c9

:spy: De er stygge og bruker ofte ikke sminke engang

Skrevet

Har noen sett Bad Lieutenant mon tro?🤔🤭

• Liker 1
Skrevet
MrKennedy75 skrev (10 minutter siden):

Så lenge det ikke er for å få en fordel, annet en seksuell tilfredstillelse, er det vel ikke noe lovforbud mot det. De som har bedre greie på norsk lov en meg må gjerne rette på meg.

For politimannen derimot vil det være et større problem. Jeg vet ikke om noen yrker som tillater seksuell omgang i arbeidstiden, med untak av prostitusjon naturligvis. Så det å suge en politi på jobb er like lovlig som å suge ekspeditøren på Rema, ordføreren eller en tilfeldig system-utvikler (beklager hvis jeg ga noen ubehagelige bilder)

Jeg har aldri sett en arbeidsavtale med klausul om å avstå fra sex i arbeidstiden. Maktmisbruk er noe annet enn kreativ bruk av lunsjpausen.

Anonymkode: 4e2aa...3fc

• Liker 2
Skrevet

Mmm har lyst til å suge neste gang jeg blir anholdt ❤️

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri sett en arbeidsavtale med klausul om å avstå fra sex i arbeidstiden. Maktmisbruk er noe annet enn kreativ bruk av lunsjpausen.

Lunsjpausen er ikke en del av arbeidstiden, i de fleste tilfeller, så da er det fritt frem.

Man trenger ikke å ha en klausul for dette. I arbeidstiden får man betalt, og dermed betaler arb. giver for seksuelle tjenester for en tredje-person, det er ikke tillatt. Alternativt kan man kalle det tjenesteforsømmelse da dette mest sannsynlig ikke står i arbeidsbeskrivelsen til vedkommende, i alle fall ikke politimenn.

Skrevet
MrKennedy75 skrev (1 minutt siden):

Lunsjpausen er ikke en del av arbeidstiden, i de fleste tilfeller, så da er det fritt frem.

Man trenger ikke å ha en klausul for dette. I arbeidstiden får man betalt, og dermed betaler arb. giver for seksuelle tjenester for en tredje-person, det er ikke tillatt. Alternativt kan man kalle det tjenesteforsømmelse da dette mest sannsynlig ikke står i arbeidsbeskrivelsen til vedkommende, i alle fall ikke politimenn.

Haha, vi er såpass pedantiske? 😅 Gleder meg til noen anklages for tjenesteforsømmelse for å sjekke facebook, lese nettaviser og andre ting folk ofte gjør i arbeidstiden. 

• Liker 1
Skrevet

Tåpelig spørsmål 

Hvor gammel er du egentlig? 

Skrevet
lsklars skrev (2 minutter siden):

Tåpelig spørsmål 

Hvor gammel er du egentlig? 

20

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

20

Tvilsomt 

Tror vi kan trekke i fra en del år 

Skrevet
lsklars skrev (1 minutt siden):

Tvilsomt 

Tror vi kan trekke i fra en del år 

heller legge på

Gjest Alterego666
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Har noen sett Bad Lieutenant mon tro?🤔🤭

Åååååhhh, nå fikk jeg lyst til å se den igjen! Vet du om den ligger ute på strømming?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det lovlig å suge en politimann på jobb om han ønsker det? Det er en fantasi jeg har. 

Hadde en hendelse som var nære på, men turte ikke gjennomføre det. 

Fullt lovlig for deg. Han kan miste jobben. Go4it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...