AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #61 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Susan. Da jeg var barn kjente jeg en slem Susan, og inntrykket ble forsterket da jeg leste en barnebok der den slemme også het Susan. Når jeg tenker meg om har jeg aldri truffet noen andre norske med det navnet, tror ikke det er vanlig mer. Kanskje alle ble skremt av hun slemme 😁 Kom også på at jeg hadde to slemme Karina/Carina i parallellklassen på ungdomsskolen. Anonymkode: b41a2...1d5 Oi, bor du på sørlandet? 😮 Jeg har også møtt en slem Susan. Tror navnet er ganske sjeldent. Anonymkode: a2527...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #62 Del Skrevet 2. januar 2022 Hahahaha ... jeg vet om det ultimate slemming-navnet, og det er Cato, selvfølgelig. Catooooo.. ikke mobb mei, plis. Anonymkode: 84186...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #63 Del Skrevet 2. januar 2022 On 12/30/2021 at 3:42 PM, Million said: Han frydet seg over å slå meg, som var mye mindre enn han (han var sikkert et hode høyere og mye kraftigere enn meg, en sped liten jente). Forbannede drittsekk. Han het Frank. Jeg har aldri likt navnet Frank etter det. Jeg «hadde» en sånn fyr. Han het Anders. Hatet navnet Anders. Jeg ble generelt mobbet hele skoletiden og kan nevne navn i fleng på ren ondskap: Cecilie, Liv, Nadine, Vegard, Patrick, Lasse, Steinar, Torstein, Stine, Marianne, Martin. Har prøvd å glemme, så husker ikke alle navnene. Heldigvis. Anonymkode: 1923a...965 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #64 Del Skrevet 2. januar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Oi, bor du på sørlandet? 😮 Jeg har også møtt en slem Susan. Tror navnet er ganske sjeldent. Anonymkode: a2527...f23 Nei, ikke sørlandet, så kanskje det er flere av dem da 😄 har din Susan rødlig hår? Må for ordens skyld legge til at jeg ikke aner hvor min Susan er i dag, eller om hun fortsatt er slem. Jeg vet om flere om var alt annet enn snille i barndommen, som har blitt helt normalt greie som voksne. Anonymkode: b41a2...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #65 Del Skrevet 2. januar 2022 Iselin og Marlene kjente jeg flere slemme av som barn. Av gutter kjente jeg en som het Toke, og han var en skikkelig drittsekk. Sjeldent navn, så forbinder det kun med ham, synes det er et av de styggeste navnene som finnes. Anonymkode: c0e27...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #66 Del Skrevet 2. januar 2022 Kenneth er et navn jeg har veldig dårlige assosiasjoner til. Anonymkode: 8d1a3...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #67 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 2.06): Jeanette. Anonymkode: d3632...80c Alltid! Så enig med deg. Har møtt mange jeanetter, og tror egentlig det er kvinners svar på «Ronny». Anonymkode: 2f847...3a9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #68 Del Skrevet 2. januar 2022 Anja husker jeg som mobber/slem jente. Anonymkode: 65bd6...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #69 Del Skrevet 3. januar 2022 Får såååå lyst til å skrive de skikkelige slemme navnene her, men desverre så er de alle gjenkjennbare, noen utenlandske og dermed ikke mange av dem i Norge, noen eldre navn og dermed ikke mange av de heller. Anonymkode: 0addf...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #70 Del Skrevet 3. januar 2022 Håvard og Caroline Anonymkode: 195e7...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #71 Del Skrevet 3. januar 2022 Sarah, Sigrid, Per, Peder, Lauritz, Kristian, Aadne, Sophie, Kaja, Henriette, Rikke, Fredrik, Mads, Anniken, Melinda og Mina Anonymkode: 97c8a...f70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #72 Del Skrevet 3. januar 2022 Helene, Lena, Hedda, Christina, Petter, Mari, Stian, Dryfus, Tina, Glenn, Roy, Mikael Anonymkode: 1b7d6...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #73 Del Skrevet 3. januar 2022 MAGNUS!! Anonymkode: ba96f...2c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #74 Del Skrevet 3. januar 2022 Kaya & Madda (Madeleine) Anonymkode: dbe2a...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #75 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 18.12): Nei, ikke sørlandet, så kanskje det er flere av dem da 😄 har din Susan rødlig hår? Må for ordens skyld legge til at jeg ikke aner hvor min Susan er i dag, eller om hun fortsatt er slem. Jeg vet om flere om var alt annet enn snille i barndommen, som har blitt helt normalt greie som voksne. Anonymkode: b41a2...1d5 Jeg kjente en rødhåret Susan i barndommen. Men kan ikke huske henne som slem, da. Men var ikke mye vi var sammen, de flyttet til en annen by. Anonymkode: ba96f...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. januar 2022 #76 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 3.18): Hva heter de du vet om/kjenner? Liten test, la oss se hva folk mener 😇 Anonymkode: a2527...f23 i rl eller på tv/film. På film går ofte Regina igjen og typ bavn som Ursula. Mannsnavn har jeg ikke tenkt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #77 Del Skrevet 4. januar 2022 Kjell, Bente, Anita ,Morten og Ola🤮 Anonymkode: 8b4d2...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #78 Del Skrevet 5. januar 2022 Maleficenta skrev (På 3.1.2022 den 23.15): i rl eller på tv/film. På film går ofte Regina igjen og typ bavn som Ursula. Mannsnavn har jeg ikke tenkt over... Selveste Regina George! Har sikkert preget assosiasjonene til navnet litt, men når du nevner det, har jeg også opplevd Regine og Gina som selvopptatte. Anonymkode: 65bd6...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #79 Del Skrevet 5. januar 2022 Christer, Sandra, Bettina, Elise Anonymkode: 7c621...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #80 Del Skrevet 5. januar 2022 Marthe, Camilla, Kristin, Tina, Emilie, Therese, Victoria, Elisabeth 🤮 Pga assosiasjoner da, har også venninner som heter Camilla, men mobbing fra barndommen sitter fremdeles i så blir kvalm av å høre navnene generelt sett Anonymkode: e264a...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå