AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Vet ikke helt om dette er rett underforum, men legger den her så får den eventuelt heller flyttes. I sommer flyttet jeg tilbake til et sted jeg har bodd før og tidligere da jeg bodde der trivdes jeg ganske godt. Nå kan jeg egentlig ikke si at jeg gjør det, men samtidig så har korona osv ødelagt endel av det sosiale så det spiller nok inn. Jeg studerer her (er voksen student i 30-årene) og er egentlig litt misfornøyd med studiested. Synes det er lav kvalitet på undervisning og opplegg generelt, men samtidig så er det mitt første semester og det kan selvfølgelig bli bedre. Jeg har muligheten til å fortsette på denne graden ved et annet studiested og det er det jeg lurer på å gjøre nå. Ved det andre studiestedet har jeg tatt noen emner tidligere og det vil ta like lang tid uansett hvor jeg studerer. Hovedsakelig så er problemet at jeg ikke har venner,familie eller noe særlig nettverk her. Jeg hadde ei venninne, men det vennskapet var ikke det samme. Nå vil jeg ikke ha venner om jeg flytter heller, men familien vil være nærmere så akkurat det vil være positivt. Samtidig så kan det være at jeg vil trives bedre her etterhvert. Jeg har tatt noen grep og driver litt med frivillig arbeid og tenker litt på andre ting jeg kan gjøre for å få et større nettverk. Jeg har litt tid på meg til å tenke på dette siden jeg eventuelt ikke vil flytte før til sommeren, men lurer på om noen har noen innspill. Blir gående og tenke masse på dette, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg er bare veldig lei av å ikke trives. Anonymkode: 31282...b69
Anonymous 91 Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Du har jo egentlig svaret ditt selv. Du trives ikke,sier du. Da ville jeg flyttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå