AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg blir ofte inspirert og motivert av instagrammere med gode resultater for vektnedgang og flotte før/etter bilder, men veldig ofte er disse enten slankeoperert eller følger ekstrem lavkarbodiett - eller begge deler. Kan noen anbefale slike kontoer som fokuserer på naturlig vektnedgang uten ekstreme dietter, medisinering eller operasjon? Anonymkode: 64d29...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 Hva er ekstremt med å spise sunnere og mer i tråd mer hva vi spiste gjennom de siste millioner av år? Jeg vil heller si at å spise høykarbo er en ekstremdiett. Anonymkode: 7c89d...15c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er ekstremt med å spise sunnere og mer i tråd mer hva vi spiste gjennom de siste millioner av år? Jeg vil heller si at å spise høykarbo er en ekstremdiett. Anonymkode: 7c89d...15c Kverulant. I store deler av verden er karbohydrater hovedkilden til næring, uten at befolkningen er overvektige av den grunn. Jeg personlig tror ultraprosessert mat er mer problematisk enn karbohydratene. Legg også merke til at jeg skriver «ekstreme lavkarbodietter», ikke at det å spise mindre karbohydrater nødvendigvis er negativt i seg selv. Anonymkode: 64d29...de1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 Ikke vektrelatert instakonto, men Marit kolby zinocker skriver mye bra om ernæring og hvordan legge opp kosthold som er bra for kroppen og da gir vektreduksjon. Hun skriver mye om uktraprosessert mat. Anonymkode: be32d...716 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Mange som følger «Spis deg fri» legger ut bilder av maten sin og innimellom resultater. På «Spis deg fri» (søk på spisdegfri), sin side legger de ofte ut historier fra folk med før og etter-bilder. Også enig i at Marit Kolby Zinocker som nevnt over er fin å følge. Anonymkode: 21319...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Del Skrevet 17. januar 2022 Liezljayne har gått ned på et normalt kosthold og legger ofte ut matinspirasjon. Hun har en YouTube med sin vektnedgangshistorie. Anonymkode: 08111...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå