AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Har vært i et ganske grovt voldelig forhold over flere måneder. Fysisk og psykisk har det blitt værre. Jeg har dokumenter skader og blåmerker på tlf. Tlf min har har nylig knust skjermen på. Vi er fra hverandre nå og bruddet er fortsatt vondt for meg. Det er som om jeg tviler på meg selv og det som er best. Vi hadde tenkt å være sammen på nyttårsaften og nå sier han at han har andre planer og skal ha sex med en annen. Jeg blir kvalm for jeg elsket jo denne personen en gang. Han sier også at jeg er stygg og at han skal ha sex med en deilig TYNN jente hvor "f'****" ikke stinker på.. Fordi jeg er bare stygg, feit, jeg stinker, jeg er et misfoster. Dette sa han nå nettopp på tlf til meg. Han sa også at han var glad dette var over og at han ikke kommer til å se på tiden vår sammen som en positiv del av livet hans. Og til og med dette sårer meg. Det er nesten så han er flink med ord for å få meg til å tvile og be om at han skal komme tilbake igjen. Be om at jeg ikke er så udugelig og stygg som han skal ha det til. At jeg er så desperat på bekreftelse og redd for at han ligger med en annen. En annen som også er "bedre" enn meg. Jeg føler meg traumatisert og forvirret. Som at jeg ikke klarer se rett og galt lenger. Hjelp😭 Anonymkode: 4d341...4dc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Sender en god klem til deg ❤️ Har du gode venninner eller familie som kan være med deg nå? Han prøver å skade deg nå med stygge ord. Disse ordene er bare våpen, og har ingenting med deg personlig å gjøre. Det gjør vondt fordi du er et godt menneske med et stort hjerte og følelser. Du må aldri slippe dette monsteret inn i livet ditt igjen ❤️ Du fortjener kun å ha venner i livet ditt som vil deg vel, og som er god med deg ❤️❤️❤️ Anonymkode: dc269...4e9 4
Silva Pluvialis Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 (endret) Så feil, så galt og så urettferdig at du har og fortsatt utsettes for dette. Han har et grep om deg, og gjør alt han kan for å ikke miste taket på deg. Når man er nedbrutt er det vanskeligere å kjempe imot. Han bryter deg ned for å holde på deg, for at du ikke skal ha krefter til å holde fast på bruddet. Du fortjener ikke at han behandler deg sånn. Det er ikke din skyld og det er ikke deg det er noe feil med. Ingenting av det han sier om deg er sant. Har du noen å snakke med? Har du vært i kontakt med krisesenteret? Hold ut. Det blir bedre. Klem❤️ Endret 30. desember 2021 av Gjenferdet
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Sender en god klem til deg ❤️ Har du gode venninner eller familie som kan være med deg nå? Han prøver å skade deg nå med stygge ord. Disse ordene er bare våpen, og har ingenting med deg personlig å gjøre. Det gjør vondt fordi du er et godt menneske med et stort hjerte og følelser. Du må aldri slippe dette monsteret inn i livet ditt igjen ❤️ Du fortjener kun å ha venner i livet ditt som vil deg vel, og som er god med deg ❤️❤️❤️ Anonymkode: dc269...4e9 Nei jeg har ingen rundt meg, han har truet foreldrene mine også og jeg vet at om jeg sier noe til de vil de kontakte han for alt han har gjort mot meg og jeg er redd han vil gjøre noe mot dem. Disse ordene han kommer med treffer meg så dypt og det ender ofte opp med at jeg virker dum fordi jeg ikke klarer å si noe tilbake fordi jeg blir så målløs. Og jeg hater meg selv som fortsatt har følelser for han. Å ha følelser for en så slem person som mishandler meg psykisk så til de grader. Fysisk også, men det har vært mest psykisk. De mest ondsinnede ord man kan komme med som går på utseende. Jeg føler meg så liten og jeg begynner å tro på det han sier. Å bli fortalt dette jevnlig i flere måneder får en til å begynne å tro på det. Han har også fått meg til å tro jeg er dum, for spørsmålet "er du dum?" " jammen du er jo dum, er du så dum at du ikke vet dette selv?" har også vært en gjentagende setning, vedsiden av "feite faen...du er så stygg, tenk at jeg var så blind og var med deg" Det eneste jeg gjør er å sitte å gråte stadig vekk. Jeg klarer ikke si noe, jeg bare gråter og gjentar" hvordan kan du være så slem". For så sitter jeg å føler på følelser for han og er livredd han skal finne en som er bedre... Livredd for at han skal ligge med noen. Jeg har ingen venner heller. Har vært veldig isolert i det siste. Men har aldri hatt særlig med venner heller 😩 Ts Anonymkode: 4d341...4dc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Du kan ikke ha noe mer kontakt med ham. Snakker du ikke med ham så kan han heller ikke si sånne ting til deg. Blokker over alt. Anonymkode: bbc23...6d6 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 Få deg nytt nummer og gjør det hemmelig så han ikke kan kontakte deg. Anonymkode: 6192e...dda 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Det er trauma bonding. Anonymkode: 59085...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Først og fremst så må du ikke høre på han, alt det stygge han sier er like galt som å slå deg. Han veit at dette gjør deg usikker. Skjønner at det er vanskelig å gå, og at du tenker på om han vil ligge med noen andre. Men jeg lover deg at det vil bli bedre å blokke han helt og starte et nytt liv....og det blir garantert verre om du går tilbake. Da veit han hvor langt han kan la det gå og du vil fortsatt tåle det. Nytt år er så symbolsk for meg, alltid vert det. Start på nytt! Han er en drittsekk og sånne mennesker forandrer seg ikke. Anonymkode: 9d34b...b29
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei jeg har ingen rundt meg, han har truet foreldrene mine også og jeg vet at om jeg sier noe til de vil de kontakte han for alt han har gjort mot meg og jeg er redd han vil gjøre noe mot dem. Disse ordene han kommer med treffer meg så dypt og det ender ofte opp med at jeg virker dum fordi jeg ikke klarer å si noe tilbake fordi jeg blir så målløs. Og jeg hater meg selv som fortsatt har følelser for han. Å ha følelser for en så slem person som mishandler meg psykisk så til de grader. Fysisk også, men det har vært mest psykisk. De mest ondsinnede ord man kan komme med som går på utseende. Jeg føler meg så liten og jeg begynner å tro på det han sier. Å bli fortalt dette jevnlig i flere måneder får en til å begynne å tro på det. Han har også fått meg til å tro jeg er dum, for spørsmålet "er du dum?" " jammen du er jo dum, er du så dum at du ikke vet dette selv?" har også vært en gjentagende setning, vedsiden av "feite faen...du er så stygg, tenk at jeg var så blind og var med deg" Det eneste jeg gjør er å sitte å gråte stadig vekk. Jeg klarer ikke si noe, jeg bare gråter og gjentar" hvordan kan du være så slem". For så sitter jeg å føler på følelser for han og er livredd han skal finne en som er bedre... Livredd for at han skal ligge med noen. Jeg har ingen venner heller. Har vært veldig isolert i det siste. Men har aldri hatt særlig med venner heller 😩 Ts Anonymkode: 4d341...4dc Tenk at dine voksne foreldre kan fint passe på seg selv så du skal ikke være redd for de. Det du burde gjøre er å ringe politiet tvert med alt du har. Meld for hensynsløs adferd og vold, og be om besøksforbud. Fortell hvor redd du er og vis de alle bevis. Ring de hver eneste gang noe nytt skjer for det bygger saken din. Ble trakassert, truet, overvåket og materialistisk vold av eksen etter brudd. Foregikk i 3 mnd, gjorde det jeg ber deg om å gjøre. Fikk besøksforbud på 6 mnd og voldsalarm. Anonymkode: 86582...796 4
GulSitron Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 Han sier alt dette for at du skal tro du er mindre verdt enn andre og at du skal angre på bruddet fordi du "ikke kan finne noen bedre". I følge han er vel han en prins i skinnende rustning klar for å redde en hver dame fra alt vondt i livet og han kan være den eneste som kan fikse dem. Jeg vet det er vondt, for hodet ditt overser sikkert mye av det som er ille i en fantasi om at han egentlig er en god og snill fyr, "hvis du bare hadde ditt så hadde han forandret seg".. Ta en dag av gangen, fokuser på deg selv og hva du ønsker og synes er ålreit å drive med. Du er ikke feit, ikke stygg, du lukter ikke vondt dersom du har normal hygiene. Ta deg en velfortjent spa-dag hjemme med en god dusj, hårkur, maske og kremer. Hør god musikk, se en fin film eller serie du liker, tegn, skriv ned hva du føler på et ark du kan brenne senere (bare for å få det ut). Du er deg, og akkurat du er verdifull! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 Kan du dra til et krisesenter? Du trenger støtte ❤️ Anonymkode: fdbe6...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå