AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Skrevet 30. desember 2021 Hvorfor gjorde du det? Kommer dere noensinne til å bli venner igjen? Anonymkode: fd8cf...02c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Skrevet 30. desember 2021 Det ble bare slik og nei, jeg kommer ikke til å gjenoppta kontakten. Anonymkode: 90404...6be 10
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Skrevet 30. desember 2021 Fordi vi har en mor som elsker intriger, hun dikter opp ting den ene skal ha sagt om den andre og omvendt. Hvis mor blir konfrontert med dette så bare nekter hun og vrir det gjerne til at det er henne (mor) det er synd på. Anonymkode: a9636...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Skrevet 30. desember 2021 Fordi hun er en mini-kopi av min stemor, altså en selvopptatt kjerring som er helt dum i hodet. Hun har sagt noen fæle ting til meg, så jeg har nektet å ha kontakt med henne før hun gir en ordentlig beklagelse, selv da er det ikke sikkert at jeg tilgir. Hva er vitsen i å ha folk i omgangskretsen som kun er giftige? Anonymkode: 3e363...3eb 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 Broren min har kone som gjør det vanskelig å holde kontakt. Hun gir ultimatum,han kan ikke ditt og datt,hun truer å ta barna, hver gang vi møttes, om jeg gjør noe som helst,blir det til et stort problem. Det blir alltid drama. Hun sammenligner seg med meg og kommer til kort i sitt hode. Det er trist men jeg har innsett at jeg kan ikke gjøre noe. Om foreldrene mine gir noe til meg,blir det et stort sjalusi drama, om vi tilbringer tid med min familie også. Selv om de kommer ikke på besøk så ofte av egen vilje,og jeg vet mora mi er trist pga det. Anonymkode: a83b4...1fc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Skrevet 30. desember 2021 For han har brukt hele livet på å rakke ned på meg. Etterhvert brukte han foreldrene våre og mine barn i mot meg. Han er ufin mot foreldrene våre også. Han bruker mye energi på å dirigere de rundt seg han fortsatt klarer å påvirke. Tenker han har en personlighetsforstyrrelse som sosiopat eller narrisist. Anonymkode: 46c75...c79
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Fordi broren min tar alt for mye plass han sjefer og er grådig! Han har en baktanke med alt han gjør. Får jeg en idé stjeler han den og presenterer den som hans -krever alles oppmerksomhet rettet mot seg. At jeg sa det samme for kort tid siden feies liksom bare vekk. Jeg tror folk er lit t redd han siden han har psykopatiske trekk. Ingen tør å si han imot men jeg har vendt han ryggen og føler meg mye bedre etter at jeg gjorde det . Anonymkode: e0d24...c14 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 P.g.av arveoppgjør. Ene av søsken mente vi skulle skjev dele og lagde et styr uten like. Kom også med forslag om å stjele fra forelder som flyttet på sykehjem, ta fra kontoen. Helt forkastelig oppførsel og et hat mot meg som jobbet for å dele likt og rettferdig. Har ikke snakket med personen siden. Anonymkode: 1f602...41e 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #9 Skrevet 30. desember 2021 Har en bror som er sååå hyggelig og raus med øvrig familie og venner. Meg har han søskenkranglet med hele livet. Trakassert og vært voldelig. Plaget og prøvd å starte krangel hele tiden. I voksen alder er han lik seg selv. Innser ikke at vår dårlige relasjon skyldes hans oppførsel. Han har en diagnose, så det kan forklare det litt. Jeg har ikke kuttet kontakten, men prøver å ikke ha noe med han å gjøre for å skåne meg selv. Anonymkode: 93a09...682 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #10 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor gjorde du det? Kommer dere noensinne til å bli venner igjen? Anonymkode: fd8cf...02c jeg hadde ikke kontakt med største bror nesten 3 år,men har det igjen, var ikke noe galt som skjedde mellom oss,men var rus i bilde, og siden jeg hadde barn ,kunne vi ikke ha kontakt. han har nå vert rusfri i 3 år i mars Anonymkode: 68276...2f8 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #11 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg hadde ikke kontakt med største bror nesten 3 år,men har det igjen, var ikke noe galt som skjedde mellom oss,men var rus i bilde, og siden jeg hadde barn ,kunne vi ikke ha kontakt. han har nå vert rusfri i 3 år i mars Anonymkode: 68276...2f8 Gla-sak! ❤️ Anonymkode: 77060...35e 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #12 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gla-sak! ❤️ Anonymkode: 77060...35e Ja veldig glad han kom seg ut av det ❤️ Anonymkode: 68276...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #13 Skrevet 30. desember 2021 Søsteren til eksen kuttet kontakten med broren sin fordi vi ikke stakk innom henne da vi var på besøk til noen andre i det området hun bodde. Anonymkode: 24fd3...6df
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 Stoler ikke på henne. Får en dårlig følelse bare av å tenke på henne. Har ikke lyst til å se eller prate med henne. Mange svik, og mye elendighet som bakteppe her. Orker ikke mer. Anonymkode: 98214...f1d 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Søsteren til eksen kuttet kontakten med broren sin fordi vi ikke stakk innom henne da vi var på besøk til noen andre i det området hun bodde. Anonymkode: 24fd3...6df Da ligger det gjerne mer bak, og så var det dråpen... Anonymkode: 93a09...682 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #16 Skrevet 30. desember 2021 Han er paranoid schizofren og finner på historier hele tiden. Han anklager og sutrer, det er helt hinsides alt han tror skal skje han. Krever at alle skal synes synd på han, og gjerne gi han hus og bil og alt mulig "fordi vi har det så greit og det er synd på han." Han truet mamma på livet flere ganger, i perioder med mye hasjrøyking truet han flere ganger i uka. Ungdomsårene mine gikk mye ut på å trøste en full, gråtende mamma som var redd og skamfull fordi hun ikke hadde gjort en bedre jobb med ham. Han er et rasshøl, og det finnes ikke nok penger i verden til å kompensere for at jeg skal gidde å bruke tid på han. Anonymkode: 6a28a...283 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #17 Skrevet 30. desember 2021 Storesøsteren min var den absolutte "gull-jenta" og ett VELDIG ønsket barn av moren vår. Samtidig som JEG bare var resultat av at moren min var utro, og dette førte selvfølgelig til at faren til storesøsteren min valgte å forlate familien vår. Ikke at jeg klander ham altså. Hvorfor skulle noen ønske å være sammen med en utro kjærring, som lyver for ham liksom? I tillegg har jeg null peiling på hvem min egen biologiske far egentlig var. Mamma fikk jo aldri navnet hans, hvor han faktisk kommer fra, eller noe som helst. Problemet var at søsteren min ble absolutt forgudet, samtidig som moren vår gav blanke pokker i meg. Søsteren min fikk haugevis med julegaver (og til bursdagene hennes) hvert eneste år. Men jeg fikk aldri noe som helst. Aldri en eneste bursdagsfeiring, eller noe som helst. Så hver eneste bursdag og jul måtte jeg se på at søsteren min fikk feiring med venner, presanger og masse god mat. I tillegg fikk søsteren min selvfølgelig dekket både førerkort, og flere forskjellige biler. Moren vår dekket både depositum og husleie (pluss ett par tusen kroner hver måned for å dekke mat, og så videre) når søsteren min ønsket å flytte hjemmefra. Og store leiligheter midt i Oslo Sentrum kan jo koste skjorta. Selv om søsteren min ikke studerte eller hadde arbeid, og bare brukte pengene fra moren vår til å dra på byen, kjøpe stadig mer klær (og annet ræl) hele forbanna tiden. Søsteren min flyttet bare hjem igjen fordi hun tok alt for lite vare på leilighetene hun leide og forårsaket fukt / mugg-skader eller what ever. I tillegg presterer hun å bli SUR fordi hun aldri fikk beholde depositumene sine etterpå. Men uansett hvor mye dritt søsteren min forårsaket, så gjorde moren vår aldri noe som helst for å hindre hennes oppførsel. Hun la bare skylden på alle andre. For eksempel når søsteren min brøt seg inn på en butikk og stjal masse forskjellige greier. Da var dette butikkens feil, fordi de hadde alt for mange dyre saker til salgs der. Det er vel ikke særlig merkelig at jeg valgte å flytte hjemmefra så snart jeg fikk muligheten. Men søsteren min (i førti-årene) bor fremdeles hjemme hos moren vår. Hun har aldri hatt jobb, og heller ingen utdannelse (utover videregående) og hva hun skal finne på etter at moren vår dør har jeg ikke peiling på. Sannsynligvis går på NAV eller noe, resten av livet. Anonymkode: 254bd...48a 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #18 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da ligger det gjerne mer bak, og så var det dråpen... Anonymkode: 93a09...682 Nei, har kjent dem begge i ti år. Det var alt. Anonymkode: 24fd3...6df
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #19 Skrevet 30. desember 2021 Ja, jeg har vokst opp i en dysfunksjonell familie, så har brutt med de fleste for å ikke gå under. En bror brøt jeg med da jeg flytta hjemmefra som 20åring, da hadde jeg blitt terrorisert og mobba av han hele oppveksten, mens resten av familien sto og så på uten å hverken hjelpe eller støtte meg. Resten røk nå det siste året etter et arveoppgjør der de utviste utilgivelig ondskapsfull oppførsel. Det kom bare på toppen av et liv med drittsnakking, bakvasking og manipulering fra deres side, så jeg føler ikke at jeg har tapt noe. Dvs jeg føler jo en sorg over noe disse menneskene aldri har vært for meg, å ikke ha en kjærlig og hyggelig familie, men jeg er ikke lei meg for å kutte kontakten med disse giftige menneskene. Anonymkode: a5d54...b43 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #20 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stoler ikke på henne. Får en dårlig følelse bare av å tenke på henne. Har ikke lyst til å se eller prate med henne. Mange svik, og mye elendighet som bakteppe her. Orker ikke mer. Anonymkode: 98214...f1d Føler det på samme måte når det gjelder min søster. Hun er grusom, og jeg kommer aldri til å snakke med henne igjen. Anonymkode: fd8cf...02c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå