Gå til innhold

Sexleketøy for dame, anbefalinger ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker tips til sexleketøy til meg selv. Har aldri hatt det tidligere, kun hatt vanlig sex og onani uten leketøy. Ønsker å bruke det til penetrering og g-punkt, ikke til klitoris. Ønsker ikke for tykk og lang da jeg synes det virker som jeg har ganske liten skjede.  

Anonymkode: f5955...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trøst skrev (10 timer siden):

Dette er en ganske fin dildo for "nybegynnere". Flott tykkelse, ikke for lang og den kan i tillegg bøyes litt. Da treffer den ganske godt. 

Legg merke til at hun sier for nybegynnere. Hold deg til nybegynner leker, så slipper man å få ei stor utvidet mus på kjøpet. Mange bruker så store leker at musa blir ødelagt.

Anonymkode: cea23...235

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Legg merke til at hun sier for nybegynnere. Hold deg til nybegynner leker, så slipper man å få ei stor utvidet mus på kjøpet. Mange bruker så store leker at musa blir ødelagt.

"Nybegynner" fordi hun ikke har kjøpt leketøy før. Har ingenting med størrelse på vagina å gjøre. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

• Innførbar lengde: 12 cm
  • Omkrets: 11,0 cm

Tror det skal gå veldig fint, altså :fnise:

Anonymkode: 7b639...fd5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært borti litt ulikt, og erfaringen min sier at det er verdt å legge litt penger i leketøyet. Den første dyre vibrerende dildo jeg hadde, som også var en av mine første, relativt liten:

https://www.sinful.no/lelo-gigi-oppladbar-g-punkt-vibrator?dfw_tracker=83557-10403&gclid=CjwKCAiAzrWOBhBjEiwAq85QZzt-Zgj8QHMYihgFuLOhucEToFCL9xwfQNfFfqzOScNGI_8V76B6YhoCzswQAvD_BwE

Jeg er veldig fornøyd med lelo sine produkter.

Fun factory har også noen gode, en av de mindre jeg har vært borti, som er også er veldig glad i:

https://www.sinful.no/fun-factory-sundaze-g-punktspulsator

Om ikke har behov for et leketøy som har vibrering/bevegelse, og kun en ren dildo, kan jeg varmt anbefale:

https://www.sinful.no/fifty-shades-of-grey-glass-massasje-dildo

Anonymkode: 6f477...424

Skrevet

Høres ut som rabitt vibrator er det du trenger 

Anonymkode: bac5e...d4b

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (På 12/30/2021 den 11.51):

"Nybegynner" fordi hun ikke har kjøpt leketøy før. Har ingenting med størrelse på vagina å gjøre. 

Mange har en tendens til å putte alt for store leketøy oppi der som ødelegger for sitt eget sexliv i fremtiden. Bedre å holde seg til normale størrelser oppi der.

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange har en tendens til å putte alt for store leketøy oppi der som ødelegger for sitt eget sexliv i fremtiden. Bedre å holde seg til normale størrelser oppi der.

Mindreverdighetskompleksene dine kan du faktisk gjøre noe med, fremfor å projisere usikkerheten din over på kvinner...  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er en av de som tenker at en kvinne kan komme av penetrering? Newsflash, 20-30 % KAN, ved rett stimuli.

Og at en kroppsdel kan utvides?

Da kunne vel menn dratt penisen lenger.

Anonymkode: a00ce...c79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker veldig godt glassdildo. det er mange ulike varianter og tykkelser. mange varianter  er ofte rette enn "vanlig dildo" og vi brukte disse endel i starten. Kan varmes opp i varmtvann eller kjøles ned, men ikke et must. 

https://www.sinful.no/icicles-no-43-glass-dildo

Anonymkode: 19815...84a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 11.27):

Er du redd for å bli for liten..?

Anonymkode: 543de...112

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du er en av de som tenker at en kvinne kan komme av penetrering? Newsflash, 20-30 % KAN, ved rett stimuli.

Og at en kroppsdel kan utvides?

Da kunne vel menn dratt penisen lenger.

Anonymkode: a00ce...c79

Er ingen problem å dra penis lengre. Kreves visstnok 6 mnd og 3-4 timers "jobb" hver dag. 

Jeg har ei dame som kan komme av penetrasjon, men er fullt klar over at det er mindretallet. De som kan komme vaginalt er derimot svært populære og keepere.😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er du redd for å bli for liten..?

Anonymkode: 543de...112

Nei overhodet ikke. Dama mi klarer seg fint med 19×14,5 og trenger ikke monsterdildoer eller fisting for å nyte sex heldigvis. Er derfor jeg sier at det er idioti å ødelegge musa med så store ting.

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (39 minutter siden):

Mindreverdighetskompleksene dine kan du faktisk gjøre noe med, fremfor å projisere usikkerheten din over på kvinner...  

Hvorfor skal jeg hylle det å ødelegge vaginaen sin hvis kvinner kan nyte en penis. Det gagner ikke mannen og iallefall ikke kvinnen i det lange løp.

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor skal jeg hylle det å ødelegge vaginaen sin hvis kvinner kan nyte en penis. Det gagner ikke mannen og iallefall ikke kvinnen i det lange løp.

🤦🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er ingen problem å dra penis lengre. Kreves visstnok 6 mnd og 3-4 timers "jobb" hver dag. 

Jeg har ei dame som kan komme av penetrasjon, men er fullt klar over at det er mindretallet. De som kan komme vaginalt er derimot svært populære og keepere.😊

Dette signeres. 

Så ca 1/4 av kvinnene er keepers. Problemet til disse keepers er at 75% av menn nok ikke er særlig utholdende og seksuelt adekvate til samleie. Så de som andre må lete for å finne sin mannlige match. 

Men når det stemmer. En blir nesten religiøs. Halleluja!

Anonymkode: 66e79...3e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...