Gå til innhold

Utradisjonell spark

DysterPytten

Anbefalte innlegg

Jeg e rpå jakt etter en spark som ser ut som en kickspark (vi har en slik idag), men med mer buet stang fremme og med sete på. Noen som skjønner Hva jeg mener og hvem som selger dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Leste du i det hele tatt innlegget før du svarte? 

Anonymkode: 413ff...75a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/30/2021 den 0.42):

Leste du i det hele tatt innlegget før du svarte? 

Det gjorde vedkommende tydeligvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (På 30.12.2021 den 0.03):

Jeg e rpå jakt etter en spark som ser ut som en kickspark (vi har en slik idag), men med mer buet stang fremme og med sete på. Noen som skjønner Hva jeg mener og hvem som selger dem? 

Kan du poste bilde og/eller beskrive mer? Er det en slik?

images?q=tbn:ANd9GcQhZnyTV4YCvWBjYiEGVie

Anonymkode: 6518f...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 19.30):

Kan du poste bilde og/eller beskrive mer? Er det en slik?

images?q=tbn:ANd9GcQhZnyTV4YCvWBjYiEGVie

Anonymkode: 6518f...c1c

Dette er ikke en utradisjonell spark, men en veldig tradisjonell en. Og det er den andre du har lagt inn bilde av også, bare med ekstrautstyr. Ingen av dem har den minste likhet med en Kickspark. 

Kan det være denne, TS? (En artikkel til.) Den heter Supercross og ble produsert av Norax, men det ser ikke ut som de lager den lenger. Jeg fant i alle fall ikke spor av sparkstøttinger av noe slag på hjemmesiden deres. Finn.no har én, langt fra gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er ikke en utradisjonell spark, men en veldig tradisjonell en. Og det er den andre du har lagt inn bilde av også, bare med ekstrautstyr. Ingen av dem har den minste likhet med en Kickspark. 

Kan det være denne, TS? (En artikkel til.) Den heter Supercross og ble produsert av Norax, men det ser ikke ut som de lager den lenger. Jeg fant i alle fall ikke spor av sparkstøttinger av noe slag på hjemmesiden deres. Finn.no har én, langt fra gratis. 

Jepp! Jeg tror det er den! Eller, noe som ligner. Jeg mener å huske at den jeg har sett har et rundt stag til setet, istedet for et flatt, bøyd som fronten til en VW boble, men jeg kan tenke feil.

Da har jeg et navn på det jeg ser etter, tusen takk for all hjelp! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...