Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig en filleting men alikavell.. Fikk snap av en venninne (vi kaller henne venninne A) om at de var på vors med noen andre og jeg så da et lite glimt av venninne B (min bestevenninne) sine sko på bilde men ikke ansiktet. Sendte snap til venninne B og spurte om hun var på denne festen og hun sa nei og at hun kun satt hjemme og kjedet seg. 5 min etterpå sender venninne A snap av at venninne B er på denne festen. Så venninne B har altså løyet og sagt hun ikke er det. Dette er en omgangskrets og vennegjeng som vi alle pleier å være medlem av så var litt sårt at alle er invitert bortsett fra meg.. Synes bare det var litt dårlig gjort av henne å lyve. Eller hva tenker dere?

Anonymkode: d6ef6...686

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en bagatell jeg vet. Men ble bare litt såret..

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok vært aller mest nysgjerrig på hvorfor venninnen din ikke hadde lyst til å si sannheten?

Anonymkode: 053dd...a05

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville nok vært aller mest nysgjerrig på hvorfor venninnen din ikke hadde lyst til å si sannheten?

Anonymkode: 053dd...a05

Er nettopp det jeg også lurer på. Hvorfor kunne hun ikke bare være ærlig? Synes det var rart.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Ofte lyver folk om slike ting fordi det er lettere. Du blir ikke såret, hun slipper konfrontasjon etc. 

Anonymkode: 3c4de...7c8

• Liker 2
Skrevet

TS, er du veninna som alltid inviterer og stiller opp for alle andre? 

Skrevet

En hvit løgn, for ikke å såre deg.

Anonymkode: 65a9f...8be

• Liker 1
Skrevet

Høres rart ut at dette er bestevenninnen din. Vil ikke kalle dette en hvit løgn. Hun er jo spurt direkte, og lyver på spørsmålet. Veldig spesielt. 

Anonymkode: 4c1c1...988

• Liker 2
Skrevet

Det var stygt gjort å lyve og jeg syns du burde ta det opp med henne. 

Anonymkode: 4a33b...529

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde spurt B om hvorfor hun lyver.La henne kjenne på ubehaget i å bli tatt i løgn.

Anonymkode: 01d39...8a6

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg syns ikke det er en bagatell. Jeg ville blitt såret både over å ikke bli invitert, men også at venninne B lyver. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ofte lyver folk om slike ting fordi det er lettere. Du blir ikke såret, hun slipper konfrontasjon etc. 

Anonymkode: 3c4de...7c8

Dumt for hun ble jo nettopp såret alikevel da.  Folk som lyver må tas og så kutte de ut. De har helt klart fryst deg ut med den. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 1
Skrevet

"Jøss, du har visst en enegga tvilling"

Anonymkode: 8ace7...049

• Liker 1
Skrevet

Sendte henne en melding og skrev noe ala «Synes det var litt merkelig at du sa du ikke var på festen også sender A videosnap der du er på festen.. Liksom du trenger ikke lyve om slike ting»  Da skrev hun at hun ikke mente å lyve og ba om unnskyldning, men at hun følte for å være på fest med litt andre folk alene. Hun sa at hun følte vi var veldig ofte med hverandre og at hun følte vi trengte å henge litt med andre alene innimellom. Jeg var enig men sa at hun ikke trenger å lyve om slike ting for folk sender jo ofte snapper av festene de er på og da er det jo ikke vanskelig å oppdage om noen lyver. Det var hun enig i og hun skulle ikke gjøre det igjen. Hun virket litt lei seg i meldingen.

TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sendte henne en melding og skrev noe ala «Synes det var litt merkelig at du sa du ikke var på festen også sender A videosnap der du er på festen.. Liksom du trenger ikke lyve om slike ting»  Da skrev hun at hun ikke mente å lyve og ba om unnskyldning, men at hun følte for å være på fest med litt andre folk alene. Hun sa at hun følte vi var veldig ofte med hverandre og at hun følte vi trengte å henge litt med andre alene innimellom. Jeg var enig men sa at hun ikke trenger å lyve om slike ting for folk sender jo ofte snapper av festene de er på og da er det jo ikke vanskelig å oppdage om noen lyver. Det var hun enig i og hun skulle ikke gjøre det igjen. Hun virket litt lei seg i meldingen.

TS

Så flott at dere var ærlige med hverandre ❤️ 

Anonymkode: fd441...783

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...