Gå til innhold

Aldri forstått meg på foodora

Anbefalte innlegg

Skrevet

Restaurant er ikke det ment for folk som vil oppleve restaurant og maten?

Det er jo merkelig noen vil ha en syklist på døra med lunken mat. 

Eller forteller det mer om hvem Oslo folk er?

Anonymkode: 4aa41...04e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Restaurant er ikke det ment for folk som vil oppleve restaurant og maten?

Det er jo merkelig noen vil ha en syklist på døra med lunken mat. 

Eller forteller det mer om hvem Oslo folk er?

O du herlige uvitenhet 🤣

• Liker 5
Skrevet

Fikk ikke helt tak i hva du lurer på? Foodora er sykkelbud. De leverer takeaway-mat. Det er noe annet enn at man selv går på restaurant. Maten er stort sett varm, ikke lunken. 

Anonymkode: 0a658...05e

• Liker 3
Skrevet

Aldri fått lunken mat selv. Har du hatt en dårlig erfaring? 
Eller bare føler du deg bedre enn folk som bestiller mat hjem? 

Anonymkode: 27c9a...3e1

• Liker 5
Skrevet

Foodora er fantastisk når man heller vil ha en romantisk middag hjemme, slappe av foran TVen, er fyllesyk eller har funksjonshemminger som gjør at man ikke kommer seg ut for å spise. Foodora har også begynt med hjemlevering av dagligvarer 

Anonymkode: 9e24a...122

• Liker 5
Skrevet

veldig greit når man ikke gidder dra ut for å spise, og ikke vil lage mat. Pleier bestille sushi. 

Anonymkode: 917ea...057

Skrevet

Oslo folk? Hva med de som bor andre steder som har foodora? 

Anonymkode: 7e881...df4

• Liker 1
Skrevet

Foodora tar 30-35% av det man betaler, restaurantene som ‘samarbeider’ med de tjener svært lite. Aftenposten hadde en artikkel om det der systemet. 

Anbefaler at man bestiller direkte fra restauranten. Foodora kan brukes som inspirasjon 

Anonymkode: d71be...e5d

• Liker 2
Skrevet

For meg sier det to ting. Kvinner og menn er late på kjøkkenet. Og menn og kvinner er gar ingen kunnskap å være på kjøkkenet, selv om de bor i dyre kjøkken. Tviler på de fleste gidder å åpne kjøleskapet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For meg sier det to ting. Kvinner og menn er late på kjøkkenet. Og menn og kvinner er gar ingen kunnskap å være på kjøkkenet, selv om de bor i dyre kjøkken. Tviler på de fleste gidder å åpne kjøleskapet. 

Tja. Noen av oss bruker nok såpass mye tid på kjøkkenet såpass ofte at det er deilig med en «fridag» innimellom. 

• Liker 6
Skrevet
Vetikkebedre skrev (11 minutter siden):

Tja. Noen av oss bruker nok såpass mye tid på kjøkkenet såpass ofte at det er deilig med en «fridag» innimellom. 

Det er fordi du ikke vet bedre. Du lurer så du tror det selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er fordi du ikke vet bedre. Du lurer så du tror det selv. 

Ikke vet bedre enn hva? Jeg bare tror at jeg bruker mye tid på å lage mat fordi det interesserer meg, men det er feil? Jeg bare tror at jeg noen ganger ikke gidder å stå på kjøkkenet? Jeg bare tror at jeg noen ganger synes det er digg å få maten levert på døra? 🤔

• Liker 5
Skrevet

Husker jeg jobbet på en restaurant som hadde samarbeid med Foodora. Det var alltid noe tull med dem, og jeg hatet hele greia. Masse misfornøyde kunder osv. Glad jeg ikke jobber i restaurantbransjen mer 😅

Anonymkode: e0688...4b8

Skrevet

Jeg har heller aldri forstott meg på Foodora, men det er fordi de av en eller annen grunn ikke kan levere til min adresse når jeg prøver å bestille, noe som selvsagt er tull og tøys. Jeg ser dem sykle forbi her stadig, og jeg har til og med sett dem levere hos naboen, så den skal de dra lenger ut på landet med. 

• Liker 1
Skrevet

hvis jeg forstår riktig hele grunnlaget til foodora så er det å fremstille miljøvennlig, og Oslo befolkning ønsker en som skal sykle til deres adresse med maten. 

Skremmende holdninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...