Gå til innhold

Basic plagg til garderobe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stil som er veldig rotete. Dvs jeg har ingen stil. Jeg har litt av alt, men sjeldent ting matcher, da er jeg avhengig av å ha alle klærne rene samme dag omtrent 😅 Jeg er lei av å lete hele morran for å finne noe som ser ok ut sammen. Jeg trenger å fornye garderoben min. Ha noen basic plagg som kan funke til det meste. Gjerne noe som er av god kvalitet. Hvordan bør jeg gå frem her? Hvilke plagg bør jeg begynne med? 

🥰

Anonymkode: 518de...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker du å gå i da? Jeans? Skjørt?

Anonymkode: cb6f7...c85

Skrevet

Jeg liker best bukser. Trenger ikke nødvendigvis å være jeans, men sjeldent jeg går i noe annet. 

TS

Skrevet

Ensfarget ren ull/kashmir, silke, lin og bomull. 

Så søker du bare etter noe du liker, innenfor denne kategorien. Bruk gjerne Finn.

Værsågod. 🤓

Anonymkode: cd16b...84e

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker best bukser. Trenger ikke nødvendigvis å være jeans, men sjeldent jeg går i noe annet. 

TS

Da hadde jeg investert i noen gode jeans, i hvertfall 1 mørk, 1 lys og 1 sort, både skinny og bootcut. Ensfargete hvite/svarte t skjorter og bluser/skjorter. Kule sneakers og penere sko med lav/høy hæl alt etter du liker, så kan dresse jeansen opp/ned med de. Og ankel støvletter nå på vinteren. Hadde også kjøpt en cardigan som jeg føler passer til "alt"

Anonymkode: cb6f7...c85

• Liker 2
Skrevet

Jeans

Gensere i ull/kasjmir, ensfarget 

T-skjorter i bomull, ensfarget 

Cardigans som kan brukes med t-skjortene

Kommer langt med klær uten mønster og dilldall på, og ikke veldig skrikende farger, de kan ofte kombineres 😊 

Anonymkode: f7795...af8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...