Ullinini Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Hei ☺ Jeg ønsker meg venninner i Bærum, gjerne med barn, men det er ikke et must. Selv er jeg 31 år og har en datter på 2 år. Det hadde vært hyggelig å ha noen å møte enten for shopping, en øl, tur, lek med barna og liknende. Send meg gjerne en melding ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastShadesKåre Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Ønsker du deg mannlige venner også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastShadesKåre Skrevet 29. desember 2021 #3 Del Skrevet 29. desember 2021 Kult å få perspektiv på livet fra begge kjønn også, just sayin #notdesperate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 4. februar 2022 #4 Del Skrevet 4. februar 2022 Ullinini skrev (På 29.12.2021 den 22.42): Hei ☺ Jeg ønsker meg venninner i Bærum, gjerne med barn, men det er ikke et must. Selv er jeg 31 år og har en datter på 2 år. Det hadde vært hyggelig å ha noen å møte enten for shopping, en øl, tur, lek med barna og liknende. Send meg gjerne en melding ☺ Hvordan gikk det? Møtte du noen? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå