Gå til innhold

En pause fra trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ser egentlig etter litt «support».Merker jeg er ganske nede…

jeg begynte å trene med vekter i september og hadde utrolig god fremgang.Ble forelsket i å løfte tungt og se kroppen forandre seg litt etter litt. Målet var å se ganske grei ut til sommeren 2022. Så i desember gikk jeg på en knekk med en prolaps i ryggen som stoppet all trening.Motivasjonen min har vært gleden over å kunne trene igjen når jeg blir frisk! Så får jeg beskjed st jeg skal ha en operasjon i mars og kan da ikke løfte eller trene noe i minst 6 uker…Da er vi i mai. Og nok en gang blir det «forseint» å trene til en grei kropp sommer 2022. 

Jeg sliter veldig at jeg ikke vil oppnå det målet jeg har satt meg for neste sommer. Jeg begynner å bli gammel også med tanke på at det blir vanskeligere å bygge muskler. Er 31 år og aldri trent før,så jeg består av veldig mye fett og slapp hud. Hjernen fokuserer kun på det negative: Jeg får ikke oppnådd målet mitt i 2022 og jeg blir bare eldre og eldre…

sukk! Er så jævlig kjipt at helseplager kommer i veien og føler jeg vil bare gi opp alt…

Anonymkode: d1d2e...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det føles som en knekk. Samtidig er det ikke så mye du får gjort med det. Kroppen trenger tid til rehabilitering. Selv har jeg trent hele livet og trening og sunt kosthold er en livsstil. Det høres ut som du virkelig trives med treninga og dermed tenker jeg også at du bør minne deg på at treninga ikke bare dreier seg om sommerkroppen, men en langsiktig endring.

Når du begynner å trene igjen vil du se like kjappe forandringer som du har sett før. Kroppen er fantastisk sånn sett. Dessuten vil kanskje prolapsen være motivasjon for å trene slik at du unngår å gå gjennom det igjen?

Husk det er en sommer 2023, 2024 etc. 

Anonymkode: dcd06...d07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei.

Jeg ser egentlig etter litt «support».Merker jeg er ganske nede…

jeg begynte å trene med vekter i september og hadde utrolig god fremgang.Ble forelsket i å løfte tungt og se kroppen forandre seg litt etter litt. Målet var å se ganske grei ut til sommeren 2022. Så i desember gikk jeg på en knekk med en prolaps i ryggen som stoppet all trening.Motivasjonen min har vært gleden over å kunne trene igjen når jeg blir frisk! Så får jeg beskjed st jeg skal ha en operasjon i mars og kan da ikke løfte eller trene noe i minst 6 uker…Da er vi i mai. Og nok en gang blir det «forseint» å trene til en grei kropp sommer 2022. 

Jeg sliter veldig at jeg ikke vil oppnå det målet jeg har satt meg for neste sommer. Jeg begynner å bli gammel også med tanke på at det blir vanskeligere å bygge muskler. Er 31 år og aldri trent før,så jeg består av veldig mye fett og slapp hud. Hjernen fokuserer kun på det negative: Jeg får ikke oppnådd målet mitt i 2022 og jeg blir bare eldre og eldre…

sukk! Er så jævlig kjipt at helseplager kommer i veien og føler jeg vil bare gi opp alt…

Anonymkode: d1d2e...634

Gammel ? Du er jo på alder med meg… om man syntes man er i gammel i en aldere av 30 så har man vært litt vel mye på flaska.

Anonymkode: d3422...739

Skrevet

Husk at kostholdet har mer å si en selve treningen. Så om du er super flink med kostholdet den perioden du ikke får trent, så skal det vel gå bra. 

Anonymkode: 1d60f...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...