Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Har tatt tatovering idag, og det siste tatovøren sa før jeg drikk "Ikke fest ikveld", hvorfor ikke det? Fikk ikke spurt han hvorfor, han tok akkurat telefonen da han sa det.. Har aldri hørt noe om at man ikke kan drikke etter man har tatt tatoevring....
Gjest StoreSky Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Man bør ikke drikke før det har dannet seg skorpe og sluttet å blø -fordi alkohol vanner ut blodet og da blør det mere..Men straks det er sluttet å blø kan du drikke så mye du orker!! Forrøvrig så gjør det at man blør mye at litt av fargen kan følge med.
Gjest Ananas Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Fest=alkohol. Alkohol=fest. Er det slik?
Pauline Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 Handler vel like mye om at det er viktig å ha pinlig hygiene rundt tatooen slik at du ikke får bakterier ol. i den. Når en drikker / fester gir en vel litt mer blaffen, og det er lettere å få en infeksjon. Handler vel litt om hvor tatooen er og, skulle jeg mene?
Smørblomsten Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 ALDRI hørt eller lest at man ikke kan drikke alkohol etter en tattoo... Viktigste er jo å holde den ren første tiden etter...
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Vel,tatto blir jo et sår, og kroppen kan kanskje få fred til å håndtere det istedenfor å forbrenne alkohol? I tilleg kommer argumenter som blødning og hygiene. Når man først har investert penger og smerte i en tatto er det vel ønske om å få den så fin som mulig? Nå kommer det vel ann på både størrelse og plassering, men når jeg tok min første ( den er stor...)var det rett hjem på sofan og der lå jeg med stumpen bar i to dager etterpå.......Fest var ikke det som fristet mest......
Gjest ng Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Så lenge man holder den steril, pakket godt inn, og ikke gnir seg inntil murvegger, faller på gruus etc er det vel ingen fare... man bør vel ikke drikke seg ukontrollerbar:) Men..så lenge blødningen har stoppet som lest over her er d vel ingen problem. Såå gidder man å feste så kjør på så lenge man tar forhåndsregler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå