AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Mannen fikk en ny bensindrevet snøfreser til jul, en slik man går bak. Begge barna var «med» ute på gårdsplassen, syntes det var stas å se på. En sten må ha kommet inn i freseren, for plutselig hører jeg et kraftig smell. Stenen har truffet frontvinduet på bilen, og knust det! Hele ruten er pulverisert! Snøfreseren var ca. 40 meter fra bilen… Jeg tenker med gru på hva som kunne skjedd hvis denne stenen hadde truffet et av barna våre… Var dette bare veldig uflaks, eller holder dere barna inne når dere måker med snøfreser ute? Anonymkode: 51d94...20f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Unger og snøfresing går ikke sammen, nei. Anonymkode: f1abb...975
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Unger og snøfresing går ikke sammen, nei. Anonymkode: f1abb...975 Vil legge til at ungene ikke gikk ved siden av han altså, men de var ute på gårdsplassen. Det bør nok være en regel at barna er inne når det måkes heretter ja. Anonymkode: 51d94...20f
GulSitron Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 (endret) Da pappa brukte snøfreseren da jeg var barn fikk jeg alltid streng beskjed om å IKKE leke eller gå dit freseren kastet snøen fordi det kunne være stein i det som kom ut. Var alltid med ut og lekte i snøen når pappa freset. Mulig med et håp om at han kunne lage en liten Haug så jeg kunne lage snøhule. Jeg ser ikke problemet så lenge barna leker bak freseren og ikke på sidene og foran Endret 29. desember 2021 av GulSitron 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Det er ikke farlig om ungene er ute når dere måker, men sikkert lurt at de er inne når dere brøyter. Anonymkode: 51b8c...aee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Ungene får ikke være ute når han bruker fresen. Nettopp pga steiner som fort kan komme på avveie Anonymkode: c4451...472
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Unger og snøfreser er dårlig idé nettopp på grunn av stein, pinner og grener som kan bli kastet rundt. Anonymkode: 31200...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå