AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Når man har grodd fast på jobben og ikke kommer videre pga dårlig selvtillit til å søke andre jobber (er redd jeg ikke skal være god nok), hva gjør man for å bedre situasjonen? Og komme ut av dette tankemønsteret? Anonymkode: 19b81...069
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Jeg hadde like tanker som deg. Med støtte av samboer sa jeg opp jobben og kastet meg ut i det 😊 fikk jobb relativt raskt. Anonymkode: bdc5c...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde like tanker som deg. Med støtte av samboer sa jeg opp jobben og kastet meg ut i det 😊 fikk jobb relativt raskt. Anonymkode: bdc5c...e9b Angrer du på et tidspunkt? Eller var det bare en befrielse? Anonymkode: 19b81...069
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Angrer du på et tidspunkt? Eller var det bare en befrielse? Anonymkode: 19b81...069 Ikke si opp før du har fått ny jobb. Anonymkode: 82527...a3e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Kjenner meg igjen. Har noia for at sjefen/ den eller de som gir referanser for meg skal si st jeg er innadvendt/ stille og rolig. Tror jeg har dette stempelet uansett hvor mye jeg skravler med kolleger, ironisk nok 😅 Anonymkode: 39897...bf1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Jeg var sånn. Har jobbet 7 år i samme stilling, følte jeg var stuck der fordi jeg ikke har utdannelse og trodde aldri jeg kunne komme meg videre fordi jeg var så heldig som i det heletatt hadde en jobb som gav meg relativt god lønn. Ble inspirert av mannen min til å prøve likevel og fikk 2 jobbtilbud nesten med en gang selv om jeg trodde jeg søkte langt over mitt kompetansenivå. Går opp 70k i grunnlønn + bonus og skal jobbe i en spennende jobb som gir karriereløft og mange mange goder 😍 er så stolt og glad for at jeg prøvde! Fikk også mail fra plassen jeg måtte takke nei til at jeg ikke måtte nøle med å ta kontakt om jeg likevel ville jobbe der ved en senere anledning. Så noe riktig har jeg gjort til tross for at jeg trodde jeg ikke kom til å ha sjans overhodet. Tipper det kan gå supert for deg også om du bare prøver 😊 Anonymkode: c062b...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Angrer du på et tidspunkt? Eller var det bare en befrielse? Anonymkode: 19b81...069 Det var en uendelig lettelse for min del! Selv hadde jeg backup plan med studie om jeg ikke fikk jobb. Anonymkode: bdc5c...e9b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #8 Skrevet 30. desember 2021 Kjenner meg igjen. Det blir ikke bedre når man har en psycho sjef som trykker deg ned... 😔 Anonymkode: 24114...8e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå