Gå til innhold

Eggløsningsslim men negativ test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått eggløsningsslim i dag, på dag sju i syklus. Er ikke det veldig tidlig? Men tok eggløsningstest (lilla digital fra cb), og da fikk jeg tom sirkel, altså ikke fruktbar. Men viser ikke de testene alltid tom sirkel når du bruker første testpinnen? Kan mine fruktbare dager allerede ha begynt, siden jeg har fått mye slim i kveld?

Anonymkode: 2af30...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilletrille79 skrev (12 timer siden):

Jeg får slim 4 dager før eggløsning 😀

Fikk blinkende smilefjes på testen i dag, da er eggløsning noen 3-4 dager unna tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har fått eggløsningsslim i dag, på dag sju i syklus. Er ikke det veldig tidlig? Men tok eggløsningstest (lilla digital fra cb), og da fikk jeg tom sirkel, altså ikke fruktbar. Men viser ikke de testene alltid tom sirkel når du bruker første testpinnen? Kan mine fruktbare dager allerede ha begynt, siden jeg har fått mye slim i kveld?

De viser alltid tom sirkel første gang. Derfor lurt å ta 2 tester første dagen. Så er stor mulighet for at den var positiv i går å.

Anonymkode: 99cc4...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De viser alltid tom sirkel første gang. Derfor lurt å ta 2 tester første dagen. Så er stor mulighet for at den var positiv i går å.

Hmm, ok. Men blinkende smilefjes betyr vel generelt at eggløsning er ca 4 dager unna? Så om den hadde vært positiv i går også, vil jeg likevel ha 3 dager med fertilitet? Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler heller strimler med strek, da kan du se at streken blir sterkere og sterkere :)

Anonymkode: 3d3a2...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

anbefaler heller strimler med strek, da kan du se at streken blir sterkere og sterkere :)

Anonymkode: 3d3a2...cae

Tja hos veldig mange blir ikke streken nødvendig sterkere og sterkere. Ofte kan den vise både sterkere og svakere om hverandre før den plutselig slår ut som helt positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 12.11):

Hmm, ok. Men blinkende smilefjes betyr vel generelt at eggløsning er ca 4 dager unna? Så om den hadde vært positiv i går også, vil jeg likevel ha 3 dager med fertilitet? Håper jeg.

Hos meg så var det stort sett blinkene i 3-4 dager før, men har å vært i 9 dager som det meste. Så lenge den fortsatt blinker så har du greit med tid. Den blir jo fast å, så har tiden der å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...