Gå til innhold

Tenåringer og nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner tenåringer å henge med venner kl 24 på nyttårsaften? 

Har en gutt som går i 8 trinn. Regner med at snart vil han ikke feire nyttårsaften med meg lengere 🤣. I år blir han hjemme 🙂

Anonymkode: 19d30...08a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår datter ble med tre venninner og foreldre til hun ene på hytta i 10. klasse. Jeg likte sånn myk start.

Anonymkode: 9b650...37d

• Liker 1
Skrevet

Våre begynte i 9ende og 10enda klasse. 

Anonymkode: 7c691...36c

Skrevet

Min går i tiende, og i år er vel første året venninnegjengen skal være uten foreldrene .. 
Jeg føler mye av dagens ungdom er veldig annerledes enn min generasjon. Venninnegjengen her har ikke ligget drita i en busk og slikt som jeg gjorde på dems alder, og yngre 😭 Så jeg stoler på at det skal gå helt fint, uten å være for naiv. I fjor var hun og en venninne hjemme sammen med meg, jeg var gravid og hadde en annen liten en også så det var en rolig nyttårsaften. Er spent på i år, men tror det skal gå fint. Men sitter nok med bilnøklene i hånda uansett :) 

Anonymkode: 8b11d...b9a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min går i tiende, og i år er vel første året venninnegjengen skal være uten foreldrene .. 
Jeg føler mye av dagens ungdom er veldig annerledes enn min generasjon. Venninnegjengen her har ikke ligget drita i en busk og slikt som jeg gjorde på dems alder, og yngre 😭 Så jeg stoler på at det skal gå helt fint, uten å være for naiv. I fjor var hun og en venninne hjemme sammen med meg, jeg var gravid og hadde en annen liten en også så det var en rolig nyttårsaften. Er spent på i år, men tror det skal gå fint. Men sitter nok med bilnøklene i hånda uansett :) 

Anonymkode: 8b11d...b9a

Så bra!

Anonymkode: 75498...962

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vår datter ble med tre venninner og foreldre til hun ene på hytta i 10. klasse. Jeg likte sånn myk start.

Det var sånn vennegjengen min debuterte seksuelt. På en "trygg" hyttetur nyttårshelgen.

Anonymkode: 9fe56...c55

Skrevet

Min går på 8.trinn og det er uaktuelt på noen år enda. Han får besøk av en venn hvert nyttår og vi er sammen med andre barn og voksne. Dette er gutter som er veldig opptatt av raketter. Så jeg ser for meg uvettig oppskyting ispedd alkohol hadde jeg sluppet han ut på egenhånd. 

Anonymkode: 029e4...690

Skrevet

Jeg er i starten av 20 årene og alle mine venner har alltid feiret med familiene våres😅

Anonymkode: 30a05...57a

Skrevet

14-15 år

Anonymkode: ac207...afc

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det var sånn vennegjengen min debuterte seksuelt. På en "trygg" hyttetur nyttårshelgen.

Er det utrygt å debutere seksuelt?

Anonymkode: 0f330...dae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere debuterte med andre jenter mens foreldrene satt på stua? Sikkert mulig, men jeg tror ikke det er veldig vanlig.

Anonymkode: 5ca29...189

• Liker 1
Skrevet

Vi er foreldre som er venner som feirer med foreldre og alle barna fra 10 til 19 år. Eldste barnet i gjengen fikk vel dra ut da det var 16, men måtte hjem kl 1. Samme året etter. Hadde da drukket alkohol, men kom hjem som avtalt. 

Anonymkode: 4f903...770

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om disse fire jentene utforsket sin sexualitet denne turen, gjør ikke det så mye for meg. Ganske trygge omgivelser å gjøre det i.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i starten av 20 årene og alle mine venner har alltid feiret med familiene våres😅

Dét er definitivt ikke normalt

Anonymkode: 04ebd...0ca

• Liker 1
Skrevet

8-9-10 klasse 

Anonymkode: b587c...33c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Når begynner tenåringer å henge med venner kl 24 på nyttårsaften? 

Har en gutt som går i 8 trinn. Regner med at snart vil han ikke feire nyttårsaften med meg lengere 🤣. I år blir han hjemme 🙂

Anonymkode: 19d30...08a

Mine blir 12 og 15 år i år. Det skal selvsagt være hjemme på sen kveld/ natt. Det finnes ikke en eneste god grunn til å la mindreårige surre rundt på natta. Det ser man av politiloggen nesten hver helg.

Skjønner ikke hvorfor foreldre lar ungdommene sine reke rundt sånn.

Anonymkode: 596a3...909

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Dét er definitivt ikke normalt

Anonymkode: 04ebd...0ca

Ikke normalt?🤔 For meg er nyttårsaften som julaften, feires med familie….skal sies at vi er med naboer/familievenner ute. (Bor en liten plass

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mine blir 12 og 15 år i år. Det skal selvsagt være hjemme på sen kveld/ natt. Det finnes ikke en eneste god grunn til å la mindreårige surre rundt på natta. Det ser man av politiloggen nesten hver helg.

Skjønner ikke hvorfor foreldre lar ungdommene sine reke rundt sånn.

Anonymkode: 596a3...909

Å kom igjen da. Det var vanlig før PG vanlig nå

Anonymkode: ac207...afc

Skrevet

Mine har feiret med venner siden 8 klasse. Bortsett fra sønnen min som har aspergers. Han trives best hjemme hos mor enda🥰

Jeg drikker ikke så ikke noe problem å hente. De må hjem til kl 1. Senere orker jeg ikke være våken 😅

Anonymkode: 5543a...902

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...