AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Mange menn som sitter på nettet døgnet rundt og gjør alt for at kvinner skal føle seg dårlige og uverdige. Mange av dem har nok vært hjemme i julen hos moren sin som har styret på for at de skal ha det hyggelig hjemme. De har sittet der som mors beste barn og hygger seg, men når de reiser hjem igjen til seg selv, er det bare å logge seg på nett og skrive "fy f... jeg hater virkelig damer, gutta." Synes det er sykt og nesten på kanten til å være perverst egentlig. Anonymkode: ab146...0c1 10
visp Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Jeg håper jo det er noen som gir de omsorg. Dette er mennesker som ikke har det veldig bra da. 16
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Hvorfor bruker du energi på å tenke på disse mennene? Anonymkode: 249a8...414 14
Underligsirkel Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange menn som sitter på nettet døgnet rundt og gjør alt for at kvinner skal føle seg dårlige og uverdige. Mange av dem har nok vært hjemme i julen hos moren sin som har styret på for at de skal ha det hyggelig hjemme. De har sittet der som mors beste barn og hygger seg, men når de reiser hjem igjen til seg selv, er det bare å logge seg på nett og skrive "fy f... jeg hater virkelig damer, gutta." Synes det er sykt og nesten på kanten til å være perverst egentlig. Anonymkode: ab146...0c1 Det må være slitsomt å gå rundt å tenke på nye måter man kan kle seg opp for offer rollen 15
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Det er vel ofte slik hjemme hos mobbere også. Anonymkode: d834a...f68 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor bruker du energi på å tenke på disse mennene? Anonymkode: 249a8...414 Synes bare det er ekkelt å tenke på hvor jævlige og utakknemlige de er. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ofte slik hjemme hos mobbere også. Anonymkode: d834a...f68 Ja, det er det. Anonymkode: ab146...0c1 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 6 minutter siden, visp said: Jeg håper jo det er noen som gir de omsorg. Dette er mennesker som ikke har det veldig bra da. Veldig enig. Ser egentlig for meg at en del av de ikke har noe varm hjem å dra til, og ingen kjære mor 🤷 Anonymkode: ffb80...38b 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 5 minutter siden, Underligsirkel said: Det må være slitsomt å gå rundt å tenke på nye måter man kan kle seg opp for offer rollen 😂 Dette Anonymkode: c2b76...ca6 3
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vel ofte slik hjemme hos mobbere også. Anonymkode: d834a...f68 Godt poeng. Alle har noen som elsker deg okke som. Det er vel sånn det må være, så ikke alle blir monstre.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 Underligsirkel skrev (3 minutter siden): Det må være slitsomt å gå rundt å tenke på nye måter man kan kle seg opp for offer rollen Disse mennene setter seg i offerrollen, så mye at de ikke evner å se hva de har rundt seg. Anonymkode: ab146...0c1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bruker du energi på å tenke på disse mennene? Anonymkode: 249a8...414 Hvorfor f skulle man ikke? Menn som hater kvinner er et enormt samfunnsproblem flere bør bruke energi på å tenke på. 1 av 10 norske kvinner opplever minst én voldtekt i livet, 1 av 5 opplever seksuelle overgrep, krisehjemmene våre er stappfulle, drøssevis av kvinner sitter fast i voldelige forhold og kvinner drepes av partnerne sine hvert år. Mennene trenger også hjelp, det er ikke mange som vokser opp og gleder seg til å banke og voldta damer. Det er masse barn involvert i dette kaoset også. Noe har gått åt skogen og vi som samfunn må faktisk «bruke energi» på dette selv om du i din enfoldighet ikke fatter det. Anonymkode: 22854...969 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig enig. Ser egentlig for meg at en del av de ikke har noe varm hjem å dra til, og ingen kjære mor 🤷 Anonymkode: ffb80...38b Det tror jeg ikke noe på. De bare hater kvinner. Anonymkode: ab146...0c1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 Nei for jeg misliker også min egen mor så jeg feiret jul alene Anonymkode: 428d9...78d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei for jeg misliker også min egen mor så jeg feiret jul alene Anonymkode: 428d9...78d Da er det ikke snakk om deg, men hundrevis av andre. Anonymkode: ab146...0c1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 visp skrev (17 minutter siden): Jeg håper jo det er noen som gir de omsorg. Dette er mennesker som ikke har det veldig bra da. Feil. Forskning beviser at misogynister og nettroll har mindre empati og lavere intelligens. De nyter selv tilværelsen sin med hat Anonymkode: 8a50f...68f 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor f skulle man ikke? Menn som hater kvinner er et enormt samfunnsproblem flere bør bruke energi på å tenke på. 1 av 10 norske kvinner opplever minst én voldtekt i livet, 1 av 5 opplever seksuelle overgrep, krisehjemmene våre er stappfulle, drøssevis av kvinner sitter fast i voldelige forhold og kvinner drepes av partnerne sine hvert år. Mennene trenger også hjelp, det er ikke mange som vokser opp og gleder seg til å banke og voldta damer. Det er masse barn involvert i dette kaoset også. Noe har gått åt skogen og vi som samfunn må faktisk «bruke energi» på dette selv om du i din enfoldighet ikke fatter det. Anonymkode: 22854...969 Men disse mennene du lister opp her, de sitter jo ikke hjemme hos mamma. De er jo i stedet hjemme og banker/voldtar kone/samboer!? Anonymkode: 3b18b...083 3
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor f skulle man ikke? Menn som hater kvinner er et enormt samfunnsproblem flere bør bruke energi på å tenke på. 1 av 10 norske kvinner opplever minst én voldtekt i livet, 1 av 5 opplever seksuelle overgrep, krisehjemmene våre er stappfulle, drøssevis av kvinner sitter fast i voldelige forhold og kvinner drepes av partnerne sine hvert år. Mennene trenger også hjelp, det er ikke mange som vokser opp og gleder seg til å banke og voldta damer. Det er masse barn involvert i dette kaoset også. Noe har gått åt skogen og vi som samfunn må faktisk «bruke energi» på dette selv om du i din enfoldighet ikke fatter det. Anonymkode: 22854...969 Obs..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #18 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange menn som sitter på nettet døgnet rundt og gjør alt for at kvinner skal føle seg dårlige og uverdige. Mange av dem har nok vært hjemme i julen hos moren sin som har styret på for at de skal ha det hyggelig hjemme. De har sittet der som mors beste barn og hygger seg, men når de reiser hjem igjen til seg selv, er det bare å logge seg på nett og skrive "fy f... jeg hater virkelig damer, gutta." Synes det er sykt og nesten på kanten til å være perverst egentlig. Anonymkode: ab146...0c1 😄 Anonymkode: a90c1...10d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 Blir du også kvalm av mannehatende kvinner som sitter hjemme hos faren sin ? Anonymkode: 88a4d...7b7 6
herzeleid Skrevet 29. desember 2021 #20 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange menn som sitter på nettet døgnet rundt og gjør alt for at kvinner skal føle seg dårlige og uverdige. Mange av dem har nok vært hjemme i julen hos moren sin som har styret på for at de skal ha det hyggelig hjemme. De har sittet der som mors beste barn og hygger seg, men når de reiser hjem igjen til seg selv, er det bare å logge seg på nett og skrive "fy f... jeg hater virkelig damer, gutta." Synes det er sykt og nesten på kanten til å være perverst egentlig. Anonymkode: ab146...0c1 Jeg tenker det beste en kan gjøre for egen del er å ikke oppsøke mennesker eller arenaer der "fy f... jeg hater virkelig damer, gutta." er vanlig. Selv har jeg aldri opplevd noen menn som har sagt dette og mistenker der samme gjelder de fleste av oss, men så oppsøker vi ikke heller slike miljøer. En kan jo samtidig spørre seg hvor mange som faktisk skriver/mener dette og hvor mange av disse igjen som faktisk reiser hjem til mor. Kanskje snakker vi ikke særlig mange, hvis noen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå