Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Har et par spørsmål i forhold til å søke jobb og håper noen kloke hoder kan hjelpe.

Først: Ville dere lastet opp alt av vitnemål/attester/referanser i en søkerbase for jobbrekruterere? Eller ville dere ha lastet opp kun cv og tilbudt tilgang til dokumentene hvis de eventuelt blir etterspurt? Det blir antakelig enklere om dokumentene blir tilgjengelige i profilen, men er usikker på om jeg har lyst til å laste opp alt.

Andre: Har et godt forhold til leder, men ønsker andre oppgaver. Kortsiktig kan det bli en bemanningsutfordring om jeg skulle få en ny stilling. Om du hadde vært i en slik situasjon. Hadde du bare sagt til leder at du planlegger å søke på en annen stilling og spurt om vedkommende ønsker å være referanse? Trives ikke på nåværende arbeidssted pga lite faglige utfordringer og mangel på nye arbeidsoppgaver.

Tredje: Har det noen innvirkning på søkerprosessen om stillingen er eksternt eller internt?

Anonymkode: 732e6...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...