AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Hei alle Har et par spørsmål i forhold til å søke jobb og håper noen kloke hoder kan hjelpe. Først: Ville dere lastet opp alt av vitnemål/attester/referanser i en søkerbase for jobbrekruterere? Eller ville dere ha lastet opp kun cv og tilbudt tilgang til dokumentene hvis de eventuelt blir etterspurt? Det blir antakelig enklere om dokumentene blir tilgjengelige i profilen, men er usikker på om jeg har lyst til å laste opp alt. Andre: Har et godt forhold til leder, men ønsker andre oppgaver. Kortsiktig kan det bli en bemanningsutfordring om jeg skulle få en ny stilling. Om du hadde vært i en slik situasjon. Hadde du bare sagt til leder at du planlegger å søke på en annen stilling og spurt om vedkommende ønsker å være referanse? Trives ikke på nåværende arbeidssted pga lite faglige utfordringer og mangel på nye arbeidsoppgaver. Tredje: Har det noen innvirkning på søkerprosessen om stillingen er eksternt eller internt? Anonymkode: 732e6...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå