Gjest frustrert Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg bare lurer på om det er mange som SMS flørter med andre enn partneren eller med menn/kvinner som har partner? Hvordan ville dere reagere om partneren deres hadde en skikkelig SMS flørt på gang?? Min mann gjorde det (når han jobbet borte) Han gjorde det blandt annet med en gift kvinne, 300 sms + telefonsamtaler i løpet av en måned.. Jeg spurte henne om ikke mannen hennes reagerte på tiden hun brukte på å sende meldinger, men hun sa han var vant til det, hun melder med mange sier hun, slik jeg ser det så kan hun ikke ha mye tid til mannen
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Hadde ikke ramlet meg inn. Og jeg hadde blitt rasende om min mann holdt på sånn.
Gjest lumina Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 SMS flørter absolutt ikke. Ville aldri godta det av meg selv, og ikke av min partner... Vi har begge gitt tilbud til hverandre at dersom en er usikker så kan en gå inn på telefonen og sjekke. Men det vil aldri falle meg inn å gjøre det, og jeg tror ikke han gjør det heller...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Gjorde det når jeg var sammen med eks'en.
Gjest gjest nå.. Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg gjør det... og er ikke stolt over det! Og nå har jeg litt litt småforelsket i den jeg har flørta med, så nå kommer man til et punkt hvor man må ta et valg. (vært sammen med samboer i 4 år, og sms/msn flørtet med en i ca 6 mnd) Frustrert over å ha satt meg selv i denne situasjonen. Er vel kanskje på tide å bli singel, siden man søker spenning andre steder...
Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #7 Skrevet 16. oktober 2005 kunne ikke fallt meg inn å gjøre det, er i ett godt forhold og føler hverken behov eller lyst til å gjøre det.... Hvis det er spenningen man søker, så får man heller finne på noe spennende med partner( syns samboeren min er kjempespennende jeg), og jeg hadde heller ikke akseptert at han sms flørtet med andre...
LilleBille Skrevet 16. oktober 2005 #8 Skrevet 16. oktober 2005 Har aldri gjort det - og det ville ikke falle meg inn å gjøre det. Ville heller ikke akseptere at partneren min flørtet med andre på den måten.
Gjest Aloha Skrevet 16. oktober 2005 #9 Skrevet 16. oktober 2005 Kunne aldri falt meg inn! Da ville det vært noe alvorlig galt med forholdet iallfall... Hadde jeg oppdaget at sambo hadde en SMS flørt gående hadde jeg blitt lyn forbannet.
Suzy Skrevet 16. oktober 2005 #10 Skrevet 16. oktober 2005 Kan alltids tulle litt - altså småflørte - både i levende live og på sms, men ikke bevisst og ikke over noen grenser. Det jeg skriver på sms kan Mannen lese når som helst. Skulle da bare mangle.
Gjest frustrert Skrevet 16. oktober 2005 #11 Skrevet 16. oktober 2005 Takker for alle svar Jeg tror at en liten flørt i hverdagen er sunt, men man må kjenne sine grenser, og når bekjentskap/vennskap og kontakt med disse, blir holdt hemmelig for partneren, da tror jeg det er på tide å tenke seg om.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #12 Skrevet 17. oktober 2005 Nei. Det er ikke mindre upassende å flørte via nettet eller telefonen enn det er på byen. En flørt er en flørt... Men la meg få legge til: eter min inntreden i arbeidslivet er jeg mildt sagt sjokkert over alle mennene som legger an på meg på kurs, møter og seminarer - jeg er single, men de er gift! Slikt skuffer meg.
Gjest Milah Skrevet 17. oktober 2005 #13 Skrevet 17. oktober 2005 Nei, det har jeg aldri gjort! Sambo hadde en slik greie gående for en god stund tilbake, og kan ikke si at det ble godt mottat her i gården når det først kom for en dag. Hadde det skjedd igjen, hadde jeg pakka sakene mine og dratt!
Gjest porselen Skrevet 18. oktober 2005 #15 Skrevet 18. oktober 2005 Nå for tiden er mannen min det mest kjedelige jeg vet om, men jeg driver ikke med sms-flørting for det. Hvorfor skal vi finne oss i at partneren sitter kvelden gjennom og sender meldinger hele tiden enten det er flørt eller ikke. Ikke rart at forhold går i stykker når vi ikke har tid til å være sammen når vi først er sammen.
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #16 Skrevet 18. oktober 2005 Hadde ikke ramlet meg inn. Og jeg hadde blitt rasende om min mann holdt på sånn. ←
Caramba Skrevet 18. oktober 2005 #17 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Nei, det hadde jeg ikke likt, og jeg ville heller ikke gjort det selv. For meg ville det vært et tegn på at forholdet ikke var bra, og at partneren eller meg selv ønsket seg ut. Det vitner også om mangel på respekt for partneren. Endret 18. oktober 2005 av Caramba
Gjest Piper Skrevet 18. oktober 2005 #18 Skrevet 18. oktober 2005 Hadde ikke ramlet meg inn. Og jeg hadde blitt rasende om min mann holdt på sånn. ← Signerer på dette
Gjest Milah Skrevet 18. oktober 2005 #19 Skrevet 18. oktober 2005 For meg ville det vært et tegn på at forholdet ikke var bra, og at partneren eller meg selv ønsket seg ut. ← Det første kan jeg tildels være enig i, men det site er vel en litt drøy påstand? Man ønkser seg nødvendigvis ikke ut av forholdet selv om man har en SMS-flørt..
Gjest Mummi på jobb Skrevet 18. oktober 2005 #20 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg ville ikke SMS-flørtet med andre når jeg var i et parforhold. Det hadde ikke føltes naturlig, og jeg hadde blitt veldig såret hvis partneren min gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå