Gå til innhold

Dere som startet forhold med opptatt mann.. Gikk han fra kona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lang tid tok det før han eventuelt gikk fra henne og det ble dere, eller til du fikk nok og innså at han ikke kom til å gå?

Anonymkode: be0a6...5fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han gikk fra kona, når hun fant det ut etter 3 mnd, vi er sammen, og er det ennå, vert sammen i 12 år nå , vert gift i 6 og har 3 sønner fra 9 til 1 år ❤️

Anonymkode: 21a67...aba

• Liker 9
Skrevet

Her er en problemstilling du bør tenke på, en opptatt mann som er utro, er ikke utro fordi forholdet er dårlig uansett hva han sier. For da hadde han vært singel og ferdig med det. 

Mennesker som er utro mangler en veldig vesentlig verdi og integritet.

Kan han gjøre det med deg så kan han gjøre det mot deg. Sånne mennesker må ha noen å overlappe med, de evner okke å Være alene.

Anonymkode: 85e27...306

• Liker 39
Skrevet

Kona hans fant ut av forholdet vårt etter ca 6 mnd. Hun kastet han ut og han flyttet inn til meg. Vi har vært sammen nå litt over året etter han flyttet fra henne og barna.

Anonymkode: be7d9...360

• Liker 2
Skrevet

Eier dere ikke moral og samvittighet?

Anonymkode: 68e07...d81

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kona hans fant ut av forholdet vårt etter ca 6 mnd. Hun kastet han ut og han flyttet inn til meg. Vi har vært sammen nå litt over året etter han flyttet fra henne og barna.

Så «heldig» for deg at hun kastet ham ut da. Tror dette er det vanlige når mannen liksom «går fra» kona - som oftest blir han kastet ut. Ikke akkurat verdens største kompliment at han flytter inn til elskerinnen da..

Anonymkode: 1a311...3bb

• Liker 38
Skrevet

Pappa gikk fra mamma da stemor la seg etter han. De var gift til han døde. Fin dame som enda står meg nært. 

Anonymkode: c76be...869

• Liker 8
Skrevet

Knuller ei gift dame, hun har ingen planer om å gå ut av ekteskapet. Heldigvis finnes det damer også som ser forskjell  på sex og kjærlighet, men de er sjeldne.

Anonymkode: 1812b...711

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette må være den minst optimale måten å gå inn i et nytt forhold på. I slike tilfeller får man ikke engang et bevis på at han hadde til hensikt å forlate kona. 

Anonymkode: 018aa...2a8

• Liker 28
Skrevet

Men hvordan tør du å stole på han? Ihvertfall når det ikke var han engang som avsluttet forholdet?

Anonymkode: 18e12...ce5

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Knuller ei gift dame, hun har ingen planer om å gå ut av ekteskapet. Heldigvis finnes det damer også som ser forskjell  på sex og kjærlighet, men de er sjeldne.

Anonymkode: 1812b...711

Virker som om du synes det er en positiv egenskap...

Jeg har ikke holdt på med en mann som er i forhold, men vet jo om flere forhold som har startet med utroskap. Noen varte ikke, noen holder sammen. 

Anonymkode: 7c434...674

• Liker 2
Skrevet

Ja. Det var ganske overraskende.

Anonymkode: 5ac32...e00

Skrevet

Vi holdt på i ca et år før han forlot daværende kone. Nå har vi vært gift i 12 år og har to barn sammen. Ikke stolt av hvordan forholdet startet. 

Anonymkode: 1534c...511

• Liker 1
Skrevet

Dette er det jeg frykter. Han virker som han ikke bekymrer seg for å bli oppdaget lenger, men jeg skjønner ikke hvorfor han da ikke avslutter på egenhånd. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Det var ganske overraskende.

Hvor lang tid tok det? Måtte du spørre? Jeg har enda ikke bedt om det, eller bedt han velge. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi holdt på i ca et år før han forlot daværende kone. Nå har vi vært gift i 12 år og har to barn sammen. Ikke stolt av hvordan forholdet startet. 

Han forlot av eget initiativ? Flyttet han rett inn til deg eller hvordan foregikk det? Takk for svar, stoltheten min finner jeg ikke igjen uansett i denne situasjonen 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er det jeg frykter. Han virker som han ikke bekymrer seg for å bli oppdaget lenger, men jeg skjønner ikke hvorfor han da ikke avslutter på egenhånd. 

Hvor lang tid tok det? Måtte du spørre? Jeg har enda ikke bedt om det, eller bedt han velge. 

Han forlot av eget initiativ? Flyttet han rett inn til deg eller hvordan foregikk det? Takk for svar, stoltheten min finner jeg ikke igjen uansett i denne situasjonen 🙈

Han forlot henne etter eget ønske og initiativ ja. Kjøpte seg ut av felles bolig, og kjøpte sin egen leilighet. Bodde der ca et år hvor vi da var kjærester, før vi kjøpte felles bolig.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det husker jeg ikke. Det var overhode ikke noe jeg spurte om, jeg var fornøyd med tingene slik de var. Jeg innleder ikke relasjoner med gifte i håp om å få dem for meg selv, men for å slippe forventninger/ønsker om forpliktelser.

Skrevet

Ja, vi var kjærester i ett år før han flyttet inn til meg.  Vi bor nå sammen på femte året.  Han var på vei utav sitt ekteskap da vi møttes, sykdom hos henne var at han ble hos henne litt lengre enn han ønsket.  

Anonymkode: ae1eb...2eb

Skrevet

Den verste straffen i verden  for utroskapen er jo at han faktisk går. Skjønner dere virkelig ikke det? Les stemor-trådene her inne så skjønner dere hvem som blir sittende med svarteper når de «får» mannen… og de søte små (eller store ekle) barna, ekskona, svigers osv. Må spørre eksen om å dra på ferie, må bo i samme skolekrets - og vips flytter den ufyselige 18-åringen inn på fulltid og sitter mellom dere i sofaen. Krangel om oppdragelse, penger, arv.., osv. Velbekomme!

Anonymkode: 1a311...3bb

• Liker 19
Skrevet

Dette var en litt artig tråd. Jeg kastet mannen ut etter han var utro en liten periode med en bekjent. De bor nå sammen, og hun er stemor til våre barn. Det hun ikke vet, er at denne mannen har vært utro flere ganger før, og har en lav terskel for utroskap og løyn. Og i en toårs periode, etter jeg hadde kastet han ut, men mens de var sammen, sende han stadig kjærlighetsbrev med anger, godord og ønske om tilgivelse.. litt av et «catch» hun fikk. ;) 

Jeg personlig forstår ikke at dere som går etter opptatte menn - vil ha en mann med den type karakterbrist.. men, like barn leker vel best. 😄

Anonymkode: aa5f4...aee

• Liker 39
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han forlot henne etter eget ønske og initiativ ja. Kjøpte seg ut av felles bolig, og kjøpte sin egen leilighet. Bodde der ca et år hvor vi da var kjærester, før vi kjøpte felles bolig.

Holdt dere hemmelig at dere hadde møttes før han gikk fra henne? 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, vi var kjærester i ett år før han flyttet inn til meg.  Vi bor nå sammen på femte året.  Han var på vei utav sitt ekteskap da vi møttes, sykdom hos henne var at han ble hos henne litt lengre enn han ønsket.  

Anonymkode: ae1eb...2eb

Klarte han å avslutte det han hadde på en slik måte at det aldri ble oppdaget hvordan dere begynte? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...