Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt nr mitt på skjult/privat altså man kan ikke finne den hvis ikke jeg gir nr mitt eller om du får nr fra noen som har den. 

Men jeg har fått noen rare tlf som har ringt meg, og jeg ringte tilbake og personen sa at h*n hadde ikke ringt. 
Altså det sto på tekst mld, at det nummeret hadde prøvd å ringe meg og siden jeg hadde satt tlf på *ikke forstyrr* så kom den heller som en tekst mld. 

så blir litt nervøs, fordi jeg har satt nr mitt på skjult/privat for en grunn. Så har blokkert nr, men kan man finne nr selv om den ikke vises f.eks på 1881 og sånt? 

Anonymkode: 76c1d...caa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har satt nr mitt på skjult/privat altså man kan ikke finne den hvis ikke jeg gir nr mitt eller om du får nr fra noen som har den. 

Men jeg har fått noen rare tlf som har ringt meg, og jeg ringte tilbake og personen sa at h*n hadde ikke ringt. 
Altså det sto på tekst mld, at det nummeret hadde prøvd å ringe meg og siden jeg hadde satt tlf på *ikke forstyrr* så kom den heller som en tekst mld. 

så blir litt nervøs, fordi jeg har satt nr mitt på skjult/privat for en grunn. Så har blokkert nr, men kan man finne nr selv om den ikke vises f.eks på 1881 og sånt? 

Anonymkode: 76c1d...caa

Mitt nummer er også skjult for oppslag på nett, men om du ringer nummeropplysningen så får du oppgitt mitt nummer. Erfarte dette da jeg plutselig fikk en telefon og spurte bare vedkommende rett ut om hvor han hadde funnet nummeret mitt.

Anonymkode: 3b175...780

Skrevet

Kan godt være svindel, de kan ringe med hvilket som helst nummer

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...