Gå til innhold

17 åring og nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg nyttårsaften. Har en snart 17 åring som vil overnatte hos sin far som bor i sentrum. Problemet er at faren jobber natt og kommer ikke til å være hjemme. Han kommer hjem i 8 tiden på morgenen. 
17 åringen skal også være sammen med sin kjæreste som er 15 (snart 16), hun skal overnatte hos ei venninne. Hun er ei veldig fornuftig jente.  
17 åringen vår er en grei gutt, er lite/ikke interessert i alkohol, har aldri merket noe på han og vi har snakket mye om det.  
Ville dere latt han overnatte hos faren i sentrum?
Han har aldri gitt oss grunn til å ikke stole på han. Grunnet til at han vil det, er fordi det ikke går busser hit sent og han har mye venner overalt. 

Anonymkode: 8202e...317

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaur skrev (Akkurat nå):

Ja det er ikke noe problem :)

Nei, er jo det jeg også tenker, men så er det alle disse tenk om hvis….er jo nyttårsaften 😱Alt fyrverkeri i sentrum er avlyst og alt er jo stengt, så vil nok være rolig der. 

Skrevet

Han er snart 18. Hvis han ikke får lov til dette så lurer jeg på hvordan han skal klare seg den dagen han flytter ut 🤦‍♀️ 

Slipp nå gutten løs. På tide å innse at du må tenke anderledes. 

Anonymkode: 45a09...119

• Liker 7
Skrevet

Burde jo være uproblematisk men det er jo forskjell på sentrum i Oslo og i Alta.

Anonymkode: 5e8a1...912

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er snart 18. Hvis han ikke får lov til dette så lurer jeg på hvordan han skal klare seg den dagen han flytter ut 🤦‍♀️ 

Slipp nå gutten løs. På tide å innse at du må tenke anderledes. 

Anonymkode: 45a09...119

Ja….vet! Han har mye frihet, men er nok bare litt skummelt siden det er nyttårsaften.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Burde jo være uproblematisk men det er jo forskjell på sentrum i Oslo og i Alta.

Anonymkode: 5e8a1...912

Er i en av Norges største byer. 

Skrevet

Hvordan er du sikker på at hun skal overnatte hos en venninne?

Anonymkode: e9550...1cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det nærmer seg nyttårsaften. Har en snart 17 åring som vil overnatte hos sin far som bor i sentrum. Problemet er at faren jobber natt og kommer ikke til å være hjemme. Han kommer hjem i 8 tiden på morgenen. 
17 åringen skal også være sammen med sin kjæreste som er 15 (snart 16), hun skal overnatte hos ei venninne. Hun er ei veldig fornuftig jente.  
17 åringen vår er en grei gutt, er lite/ikke interessert i alkohol, har aldri merket noe på han og vi har snakket mye om det.  
Ville dere latt han overnatte hos faren i sentrum?
Han har aldri gitt oss grunn til å ikke stole på han. Grunnet til at han vil det, er fordi det ikke går busser hit sent og han har mye venner overalt. 

Ja det bør han få lov til, du finner jo fort ut om du kan stole på han eller ei da

Anonymkode: bd025...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan er du sikker på at hun skal overnatte hos en venninne?

Anonymkode: e9550...1cb

Han sier det, men tenker gi beskjed til foreldrene hennes om at han er alene hjemme hos faren. Så får de eventuelt ta kontakt med foreldrene til venninnen om de ikke allerede har gjort det. De er ganske strenge, så vil tro de allerede har gjort det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det bør han få lov til, du finner jo fort ut om du kan stole på han eller ei da

Anonymkode: bd025...237

Er mest alkohol og fyrverkeri jeg er bekymret for, selv om han ikke har drukket til nå. 

Skrevet

Om du stoler på gutten så er ikke det noe problem. En liten finger er at jenta er 15 år og snart 16. Vil det si at hun er kull 2006? Ville vert litt påpasselig der.

Men høres ut som en god gutt :)

Skrevet
Mikhail skrev (5 minutter siden):

Om du stoler på gutten så er ikke det noe problem. En liten finger er at jenta er 15 år og snart 16. Vil det si at hun er kull 2006? Ville vert litt påpasselig der.

Men høres ut som en god gutt :)

Ja, hun er 2006 modell. Som sagt så kommer jeg til å si til foreldrene hennes at han er alene, så får de snakke med foreldrene til venninnen hun skal overnatte hos. Han har overnattet hos henne flere ganger da hun bor nesten to timer herfra og der sovet de på hver sitt rom, foreldrene er strenge på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, hun er 2006 modell. Som sagt så kommer jeg til å si til foreldrene hennes at han er alene, så får de snakke med foreldrene til venninnen hun skal overnatte hos. Han har overnattet hos henne flere ganger da hun bor nesten to timer herfra og der sovet de på hver sitt rom, foreldrene er strenge på det. 

Oki. :) Gjør det du kan som voksen. Du kjenner gutten bedre en meg.

Lykke til og godt nyttår :)

Skrevet
Mikhail skrev (3 minutter siden):

Oki. :) Gjør det du kan som voksen. Du kjenner gutten bedre en meg.

Lykke til og godt nyttår :)

Takk og godt nyttår 💥

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så han har sex med en under 16 år, ikke bra. Håper din sønn vet at han kan straffes med fengsel.

Selvfølgelig kommer hun til å overnatte hos han og knulle hele natten.

Anonymkode: 3ef63...453

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

17 åringen vår er en grei gutt, er lite/ikke interessert i alkohol

Det er det han vil ha dere til å tro.

Blir sprit og knulling.

Har du uflaks er du bestemor i september 2022.

Anonymkode: d5b9f...34d

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Jeg er veldig skeptisk til at jenta er 15 år gammel og at dere har så stor tillit til dem begge. Selvsagt noe de selv vil dere skal ha inntrykk av, men gud vet hva som skjer når de er alene og det er «fritt» frem?

Skrevet
Traktorkusken skrev (2 minutter siden):

Jeg er veldig skeptisk til at jenta er 15 år gammel og at dere har så stor tillit til dem begge. Selvsagt noe de selv vil dere skal ha inntrykk av, men gud vet hva som skjer når de er alene og det er «fritt» frem?

Som jeg har sagt to ganger tidligere: Jeg skal gi beskjed til foreldrene hennes at han er alene, så får de kontakte foreldrene til venninnen hun skal overnatte hos. Jeg og faren har sagt at hun ikke får overnatte der og dette kan faren lett sjekke da han kommer hjem tidlig morgen. 
Kjæresten hans har strenge foreldre og hun er fornuftig, men vi er ikke naive… vi har da vært unge selv…

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke helt problemet.. Det er ikke bare om natten eller på et soverom man kan ha sex. Dessuten så måtte det vel vært en fin setting, alene og romantisk. 

Jeg skjønner du bekymrer deg for alkohol osv, men kan du ikke ha jevnlig kontakt med ham gjennom kvelden? Hente ham i morgen tidlig eller på nattestid? 

Anonymkode: 093ea...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...