AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Som overskriften sier; vil saltvann tørke ut håret?? Eller er det minimal påvirkning ifht fuktigheten på håret? Anonymkode: 3eff0...a6c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Tørker ut. Kommer ann på hvordan håret ditt er (farget/bleket/slitt/sunt) hvor ille det blir. Jeg feks, med hår ned til korsryggen, veldig slitt av farge og varme behandling, er saltvannsspary et nogo. Da knekket alt av. Anonymkode: 52fe2...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Så håret kan altså tørke ut og knekke av?!?! Jeg har typisk nordisk tynt hår som er litt slitt og tåler lite. Bør vel holde meg unna da? Anonymkode: 3eff0...a6c
Gjest rampenissen72 Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så håret kan altså tørke ut og knekke av?!?! Jeg har typisk nordisk tynt hår som er litt slitt og tåler lite. Bør vel holde meg unna da? Anonymkode: 3eff0...a6c Da ville jeg holdt meg unna ja. Jeg kan ikke bruke der hvertfall, håret mitt blir knust tørt av det. Desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå