AbsoluttIngen Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har vært på et intervju for en stilling som leder for en IT avdeling i et større selskap, med et betydelig ansvarsområde. Før "neste runde" har jeg fått beskjed om å komme med mine forventninger til lønn. Jeg har ingen formell utdannelse innen IT, men har flere års erfaring som leder innenfor et annet felt i samme selskap. Har også en utdannelse som kommer godt med i stillingen, men som ikke er noe krav. Har ingen erfaring med å jobbe med IT, og vet derfor ikke hvor lønnsnivået ligger i dag. Har noen der ute tanker/erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Jeg er daglig leder i et IT-selskap. Jeg ville lagt meg på 950 000, eventuelt mer avhengig av størrelse på selskapet og om IT er et satsningsområde for selskapet. Da har du et godt utgangspunkt. Anonymkode: 3fe7b...d0a 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Blir du øverst ansvarlig eller mellomleder? Har du personalansvar? Er du ansvarlig for økonomien? Anonymkode: 90d8b...3ce
AbsoluttIngen Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir du øverst ansvarlig eller mellomleder? Har du personalansvar? Er du ansvarlig for økonomien? Anonymkode: 90d8b...3ce Mellomleder med personalansvar og delvis økonomisk ansvar
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 AbsoluttIngen skrev (2 minutter siden): Mellomleder med personalansvar og delvis økonomisk ansvar Litt avhengig av størrelse og omsetning på bedriften, men tenker rundt 850.000 - 1.000.000 er rimelig. Kan være greit å legge seg litt høyt, slik at du har litt å gå på når dere eventuelt skal forhandle. Anonymkode: 90d8b...3ce 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Mammen min er ufaglært it-konsulent som jobber som testleder. Han tjener 950 000. Anonymkode: a452c...c84
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Mammen min er ufaglært it-konsulent som jobber som testleder. Han tjener 950 000. Anonymkode: a452c...c84 "Daglig leder" her. Det er normalt, men husk at han da er i en teknisk lederstilling. Det er et eget, separat og utrolig snevert marked med egne lønnstrinn. Kan derfor ikke sammenlignes med ordinære ledere, som trådstarter er 😊 Anonymkode: 3fe7b...d0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå