Gå til innhold

utenlands i påsken 2022

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? 

Jeg er fristet til å kjøpe flybiletter til familien til Italia, men så er det dette med restriksjoner, tester og mulig sykdom..

Anonymkode: 90f4e...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist mye de siste to årene, og reiser også i påsken, om mulig.

Men bestiller alltid i siste liten. Er blant annet uaktuelt å reise om det er testkrav. For da havner man plutselig på et karantenehotell i 10 dager, og bruker ferien på det. 

Anonymkode: 46251...032

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har reist mye de siste to årene, og reiser også i påsken, om mulig.

Men bestiller alltid i siste liten. Er blant annet uaktuelt å reise om det er testkrav. For da havner man plutselig på et karantenehotell i 10 dager, og bruker ferien på det. 

Men hvor finner du billetter? Reiser du charter eller bestiller du selv fly?

Skrevet

Har reist flere ganger i 2020 og 2021, og kommer definitivt til å reise i både påsken, sommerferien og på høsten i 2022. Bestiller 3-4 uker før avreise, hotell og fly separat. Drar ikke til typiske chatersteder.

Anonymkode: e8723...a31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men hvor finner du billetter? Reiser du charter eller bestiller du selv fly?

Bestiller alt selv. SAS, Norwegian eller KLM når jeg flyr i Europa. Booking.com for hotell. Bruker gjerne hotellet til å bestille privat transport. 

Om det er typisk chartersteder du er ute etter er nok jeg feil person å spørre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bestiller alt selv. SAS, Norwegian eller KLM når jeg flyr i Europa. Booking.com for hotell. Bruker gjerne hotellet til å bestille privat transport. 

Om det er typisk chartersteder du er ute etter er nok jeg feil person å spørre. 

Ja jheg tenkte at nå er det mye billige billetter, venter jeg til rett før påske så ert ikke lenger så mye å velge i. Vi er fire i familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...