AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Hvordan fikk dere bra karakter? Jeg tenkte å ta opp 1p, jeg lurer på hvilken metode som er effektiv. Går mesteparten av tiden til løsning av gamle eksamensoppgaver? Anonymkode: 15353...809
bebisss Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Jeg gikk fra 2 til 5 som privatist og tok 1p. Kunne fått 6er hadde jeg hatt bedre tid på eksamen. Drit i å betal tusenvis for å gå på sonans eller andre steder, der er fullstendig bortkastet! Bruk tiden på å ta gamle eksamensoppgaver igjen og igjen. Lær deg formler og lær deg geogebra hvis du ikke kan dette. Bruk YouTube for å lære det eller google det. 1
Sdkkds Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 https://www.lektorhafslund.com/matematikk Vet ikke om det er oppdatert for ny læreplan, men brukte dette og gikk fra 3 til 5 og 6 i 1p og 2p.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan fikk dere bra karakter? Jeg tenkte å ta opp 1p, jeg lurer på hvilken metode som er effektiv. Går mesteparten av tiden til løsning av gamle eksamensoppgaver? Anonymkode: 15353...809 Du må ta eksamen etter ny læreplan. Så du må huske å se på rett læreplan når du gjør oppgaver. Anonymkode: 20815...ae3
Knoot Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 bebisss skrev (15 timer siden): Jeg gikk fra 2 til 5 som privatist og tok 1p. Kunne fått 6er hadde jeg hatt bedre tid på eksamen. Drit i å betal tusenvis for å gå på sonans eller andre steder, der er fullstendig bortkastet! Bruk tiden på å ta gamle eksamensoppgaver igjen og igjen. Lær deg formler og lær deg geogebra hvis du ikke kan dette. Bruk YouTube for å lære det eller google det. Hvis du har motivasjon til å studere på egenhånd. For en som har slitt med matte og mangler motivasjon har privatskole hjulpet i forhold til oppfølgning, levere eksamensoppgaver, webinarer etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå