Gå til innhold

Dere som har tatt matte som privatist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fikk dere bra karakter? Jeg tenkte å ta opp 1p, jeg lurer på hvilken metode som er effektiv. Går mesteparten av tiden til løsning av gamle eksamensoppgaver? 

Anonymkode: 15353...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra 2 til 5 som privatist og tok 1p. Kunne fått 6er hadde jeg hatt bedre tid på eksamen. Drit i å betal tusenvis for å gå på sonans eller andre steder, der er fullstendig bortkastet! Bruk tiden på å ta gamle eksamensoppgaver igjen og igjen. Lær deg formler og lær deg geogebra hvis du ikke kan dette. Bruk YouTube for å lære det eller google det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan fikk dere bra karakter? Jeg tenkte å ta opp 1p, jeg lurer på hvilken metode som er effektiv. Går mesteparten av tiden til løsning av gamle eksamensoppgaver? 

Anonymkode: 15353...809

Du må ta eksamen etter ny læreplan. Så du må huske å se på rett læreplan når du gjør oppgaver. 

Anonymkode: 20815...ae3

Skrevet
bebisss skrev (15 timer siden):

Jeg gikk fra 2 til 5 som privatist og tok 1p. Kunne fått 6er hadde jeg hatt bedre tid på eksamen. Drit i å betal tusenvis for å gå på sonans eller andre steder, der er fullstendig bortkastet! Bruk tiden på å ta gamle eksamensoppgaver igjen og igjen. Lær deg formler og lær deg geogebra hvis du ikke kan dette. Bruk YouTube for å lære det eller google det. 

Hvis du har motivasjon til å studere på egenhånd. For en som har slitt med matte og mangler motivasjon har privatskole hjulpet i forhold til oppfølgning, levere eksamensoppgaver, webinarer etc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...