AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Hva har dere som tilbehør til kalkun? Vi har tenkt på soppsaus og rosenkål blant annet. Men hva liker dere til? 😊 Anonymkode: fc5ba...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg liker fløtesaus (brun saus m fløte) og enten kokte poteter eller fløtegratinerte poteter Av grønnsaker liker jeg gulrøtter og erter. Min kjære skal alltid ha waldorfsalat til kalkun, det er jo klassisk. Rosenkål m bacon er også godt. Anonymkode: 31973...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. desember 2021 #3 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva har dere som tilbehør til kalkun? Vi har tenkt på soppsaus og rosenkål blant annet. Men hva liker dere til? 😊 Anonymkode: fc5ba...f65 Gulrot kokt al dente, knust agurk i hvitløksedikkløsning, waldorfsalat., potetstappe med blåmuggeost og brokkoli. Gjerne stuffing i tillegg og naturligvis saus laget av kalkunkraften. Endret 29. desember 2021 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2021 #4 Del Skrevet 29. desember 2021 Steker pastinakk og gulrot sammen. Veldig godt med brokkoli i og. Sopp, fløtegratinerte poteter. Rosenkål. Fløtesaus med sjy fra fuglestekingen i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. desember 2021 #5 Del Skrevet 29. desember 2021 Waldorfsalat og couscous-salat med granateple og tomater er snadder😊 Poteter, rosenkål og fløtesaus til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå