AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har et spørsmål til alle dere voksne kvinner som lever i ekteskap eller samboerforhold med en mann: Er det vanlig at han drar på besøk til foreldrene alene? Nå i romjula har vi vært på besøk hos foreldrene hans to forskjellige dager, sammen som en familie har vi reist dit. De andre dagene har vi hatt jobb, og besøk av øvrig familie. Men så plutselig i dag når vi skal ha besøk av noen igjen, så har han plutselig dratt på besk til foreldrene alene. Uten å spørre om jeg skal bli med, og så passer det jo ekstemt dårlig etteraom vi får besøk i kveld. Jeg bare stusser ved det enorme behovet for å dra til foreldrene. Vi har allerede vært der to ganger i jula. Og i dag får vi jo besøk av noen andre og. Men så syna jeg kanskje også det er rart at vi ikke drar pæ besøk sammen, at han stikker dit alene. Er dette vanlig eller? Er det jeg som er rar? Anonymkode: d0a96...ffb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Jeg hadde ikke reagert på det med mindre jeg hadde mistanker om at han løy å sa han dro dit for å heller treffe en dame. Helt vanlig å ikke gjøre alt sammen som par som erteris og å reise alene til familien sin Anonymkode: 7f625...059 6
Mwanafunzi Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette vanlig eller? Er det jeg som er rar? Siden du spør så direkte så må jeg jo si at ja, jeg synes du er litt rar som lurer på om det er vanlig. Noen gjør og noen gjør det ikke, han hadde vel lyst til å besøke dem, da. 7
Ullvott Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Både han og jeg besøker foreldrene våre uten den andre innimellom. Begge foreldreparene bor innen ca 10 minutter å kjøre, så det er i nærheten, og vi kikker innom dem minst en gang i uka. Men hvis det ikke er noe spesielt de trenger hjelp til her og nå ville vi neppe besøkt dem tre ganger i løpet av en uke - juleferie eller ei. 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Jeg hadde ikke reagert. Jeg besøkte ofte mine foreldre, stakk innom flere ganger i uka mens de levde, heldigvis. Anonymkode: 08aab...d6b 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 For et dumt spørsmål? Selvfølgelig reiser både jeg og mannen til foreldrene våres alene. Er ikke det greit liksom? Trenger han din tillatelse? Du måå vel ikke være med hver eneste gang? Veldig merkelig spørsmål. Anonymkode: be1ff...414 7
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Jeg forstår det slik at foreldrene bor innen rimelig avstand fra dere, og da er det selvfølgelig helt vanlig at man drar både sammen og alene. Jeg synes det er rart at man stiller et slikt spørsmål overhodet, skal jeg være helt ærlig!! 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 Selvsagt gjør han det. Men da tar han med seg barna. Jeg hadde fått totalt angst hvis han måtte ha meg med hver gang han skulle dit! Anonymkode: 71271...576 2
Ulrikke Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Hadde overhodet ikke reagert på det, annet enn at det evt passet dårlig hvis dere har ting å fikse til besøket i kveld. Men at han drar på besøk til foreldrene alene er da helt normalt. Men det bør jo passe, uansett hvor man drar... 1
Trolltunge Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 Vi reiser begge to alene til våre foreldre innimellom. Det synes jeg er helt naturlig. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 Så du reiser aldri alene til din mor eller far alene? Det er bare trist TS. Anonymkode: a586a...582 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 Vi er mer sammen med foreldrene våre alene enn vi er sammen. Han stikker innom sine foreldre titt og ofte, jeg besøker mine en gang iblant. Så er vi der sammen hvis det er høytid, bursdag etc. Hvis dere hadde middagsplaner med gjester så forstår jeg selvsagt at du reagerer på at han bare har dratt. Anonymkode: b17ad...728
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 Ikke på den måten nei, vi kommuniserer jo om hvor vi er og hvilke planer vi har. Jeg hadde blitt veldig overrasket om mannnen min dro sånn. Anonymkode: 8a238...1b4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #14 Skrevet 30. desember 2021 Selvsagt helt normalt og vanlig å stikke innom foreldre alene som bor i nærheten. Men her lot han deg i stikken som sikkert trengte hjelp til forberedelser til besøket i kveld? Eller? Du skriver jo at du ville jo vært med på besøket, noe som høres merkelig ut siden dere sikkert heller har ting å gjøre hjemme? 🤔 Anonymkode: 9a843...72c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Selvsagt er det vanlig å dra innom familie alene? Hadde blitt gæren om en kjæreste forventet å være med overalt, jeg (kvinne) drar ofte innom mamma for en god prat, råd, ventilering osv. Min samboer stikker også innom sine foreldre eller sin bror alene for en kaffekopp uten å involvere meg hver gang. De har tross alt et spesielt bånd som strekker seg mye lenger enn jeg har vært i livet hans. Anonymkode: d2589...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #16 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 16.39): Er det jeg som er rar? Ja. Anonymkode: 49bbf...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå