Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 Populært innlegg #1 Skrevet 29. desember 2021 Hei. Tråden min ble slettet, vet ikke helt hvorfor? Kanskje det ble noe krangling der i natt? Uansett jeg er så glad!!! Det ringte verdens koseligste dame og kunne fortelle meg at pcr testen var negativ!!! Og jet begynte jo selvfølgelig å gråte i telefonen med henne og 🙄 jeg har ikke giddi å si til mamma og pappa enda at jeg har fått resultatet. Ikke at de har hatt noen planer om å teste seg uansett. Pappa var på jobb i dag liksom! Jeg lurer seriøst på om de alltid har vært så vrange og jeg legger merke til det først nå som jeg bor borte og ikke treffer de så ofte??? venninnen min skal kjøre meg til toget i morgen og jeg skal HJEM!!! 🤩🥰 vil bare si tusen takk til alle dere som kommenterte igjen. Det var veldig godt i går kveld å ikke føle seg helt alene i verden. Så takk ❤️ Ønsker dere en god jul videre alle sammen! Anonymkode: d328c...d10 81
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Tråden min ble slettet, vet ikke helt hvorfor? Kanskje det ble noe krangling der i natt? Uansett jeg er så glad!!! Det ringte verdens koseligste dame og kunne fortelle meg at pcr testen var negativ!!! Og jet begynte jo selvfølgelig å gråte i telefonen med henne og 🙄 jeg har ikke giddi å si til mamma og pappa enda at jeg har fått resultatet. Ikke at de har hatt noen planer om å teste seg uansett. Pappa var på jobb i dag liksom! Jeg lurer seriøst på om de alltid har vært så vrange og jeg legger merke til det først nå som jeg bor borte og ikke treffer de så ofte??? venninnen min skal kjøre meg til toget i morgen og jeg skal HJEM!!! 🤩🥰 vil bare si tusen takk til alle dere som kommenterte igjen. Det var veldig godt i går kveld å ikke føle seg helt alene i verden. Så takk ❤️ Ønsker dere en god jul videre alle sammen! Anonymkode: d328c...d10 Så bra for deg! Ønsker deg en flott nyttårsfeiring og alt godt i det nye året. Håper foreldrene dine får tenkt seg om og ber deg om unnskyldning, søsteren din også forresten. Håper julestress gjorde dem tankeløse bare. Anonymkode: f2eb7...8c3 15
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Tråden ble flyttet til korona-forumet. Anonymkode: 42b45...e97 2
tirben Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Godt å høre, ts! Skjønner at du nå bare vil reise og at du trenger en pause fra familien din! Håper du får en hyggelig nyttårsfeiring og et godt nytt år! 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Ringer de ut et negativt svar? Hvor i all verden har de kapasitet til det? Trodde de hadde mer enn nok å gjøre med å kontakte de som er positive + nærkontaktene.... Anonymkode: 4c6af...f77 18
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Tror ikke jeg hadde fortalt dem noe om resultatet på testen jeg. Og jeg hadde allerede begynt å finne alternativer for neste jul. Venner er den familien du velger selv 😊 Fortsatt god romjul TS 😊 Anonymkode: 35f38...ec1 10
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 Jeg leste den andre tråden din, og ble sjokkert over behandlingen du fikk! Du skal vite at du gjorde alt riktig i situasjonen, det er slik ALLE bør oppføre seg - da hadde vi kanskje fått bukt med denne smitten som er så ødeleggende for mange. Så glad på dine vegne for at PCR-testen din var negativ, dra hjem til Oslo og omgi deg med mennesker som vil deg vel ❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringer de ut et negativt svar? Hvor i all verden har de kapasitet til det? Trodde de hadde mer enn nok å gjøre med å kontakte de som er positive + nærkontaktene.... Anonymkode: 4c6af...f77 Nei de ringer ikke. Anonymkode: dd63e...0be 16
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringer de ut et negativt svar? Hvor i all verden har de kapasitet til det? Trodde de hadde mer enn nok å gjøre med å kontakte de som er positive + nærkontaktene.... Anonymkode: 4c6af...f77 Nei, det gjør vi ikke. Denne tråden er oppspinn. Hilsen smittesporer i Kristiansand. Anonymkode: deb52...831 30
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 Trodde faktisk på denne historien helt til dette innlegget kom. Man får jo ikke telefon ved negativt svar. Dessuten er det svært få falske positive hurtigtester selv om det hender.. så det blir litt for usannsynlig hele greia nå. Anonymkode: 34126...eff 20
AprilLudgate Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Tråden min ble slettet, vet ikke helt hvorfor? Kanskje det ble noe krangling der i natt? Uansett jeg er så glad!!! Det ringte verdens koseligste dame og kunne fortelle meg at pcr testen var negativ!!! Og jet begynte jo selvfølgelig å gråte i telefonen med henne og 🙄 jeg har ikke giddi å si til mamma og pappa enda at jeg har fått resultatet. Ikke at de har hatt noen planer om å teste seg uansett. Pappa var på jobb i dag liksom! Jeg lurer seriøst på om de alltid har vært så vrange og jeg legger merke til det først nå som jeg bor borte og ikke treffer de så ofte??? venninnen min skal kjøre meg til toget i morgen og jeg skal HJEM!!! 🤩🥰 vil bare si tusen takk til alle dere som kommenterte igjen. Det var veldig godt i går kveld å ikke føle seg helt alene i verden. Så takk ❤️ Ønsker dere en god jul videre alle sammen! Anonymkode: d328c...d10 Så utrolig bra! 🥰🥰 Den ble ikke slettet, men flyttet til koronaforumet Håper du har noen her i Oslo å feire med - og at du får en fin start på nyåret. Eller: om det er trolling - kanskje ikke 😅😂 Endret 29. desember 2021 av Fløff
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Venner er den familien du velger selv 😊 Anonymkode: 35f38...ec1 Det minner meg om en fun fact! Uttrykket som sier blod er tykkere enn vann kommer egentlig fra et sitat som er lengre, og som lyder; "The blood of the covenant is thicker than the water of the womb" Ergo har uttrykket egentlig helt motsatt betydning enn hvordan det blir brukt i det daglige! At båndet med dem vi velger å ha i våre liv (det referer til avtaler bundet ved blod i hverandres håndflater) betyr mer enn båndet vi har med familien vi er født inn i. Jeg synes det føles langt mer riktig også, jeg har aldri likt uttrykket slik vi alle har trodd det er 😂 Anonymkode: a0e92...c1d 4
youcancallmejune Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ringer de ut et negativt svar? Hvor i all verden har de kapasitet til det? Trodde de hadde mer enn nok å gjøre med å kontakte de som er positive + nærkontaktene.... Anonymkode: 4c6af...f77 Lurte jeg også på. Alle andre, barn som gamlinger, får jo bare beskjed om å sjekke på helsenorge.no 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 Nei, de ringer ikke med negativt svar. De har så vidt kapasitet til å følge opp de som er positive. Troll 🧟♀️ Anonymkode: 00793...6a9 9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 Var det ikke ekte? 😶 Anonymkode: 2806c...c36 1
nomore82 Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 Det er romjul og trolla har det travelt i år. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #18 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Tråden min ble slettet, vet ikke helt hvorfor? Kanskje det ble noe krangling der i natt? Uansett jeg er så glad!!! Det ringte verdens koseligste dame og kunne fortelle meg at pcr testen var negativ!!! Og jet begynte jo selvfølgelig å gråte i telefonen med henne og 🙄 jeg har ikke giddi å si til mamma og pappa enda at jeg har fått resultatet. Ikke at de har hatt noen planer om å teste seg uansett. Pappa var på jobb i dag liksom! Jeg lurer seriøst på om de alltid har vært så vrange og jeg legger merke til det først nå som jeg bor borte og ikke treffer de så ofte??? venninnen min skal kjøre meg til toget i morgen og jeg skal HJEM!!! 🤩🥰 vil bare si tusen takk til alle dere som kommenterte igjen. Det var veldig godt i går kveld å ikke føle seg helt alene i verden. Så takk ❤️ Ønsker dere en god jul videre alle sammen! Anonymkode: d328c...d10 ❤️❤️ Anonymkode: 55d6f...59c
Christina82 Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 Tråden ble flyttet til riktig forum. Husk å legge tråder på rett forum. Christina82, mod 2
Anbefalte innlegg