AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #21 Del Skrevet 29. desember 2021 Isabel. Nydelig navn. Anonymkode: ee4a9...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #22 Del Skrevet 29. desember 2021 Millimani skrev (1 minutt siden): Isabel. Iselin er for "voksent". Isadora er fortsatt for mye "eventyr"/overnaturlig, samtidig som det er litt for jålete For voksent? Du vet vel at hun en dag blir voksen? Anonymkode: 86d53...eb4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. desember 2021 #23 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For voksent? Du vet vel at hun en dag blir voksen? Anonymkode: 86d53...eb4 Greit, selvsagt vet jeg det. Men hun vil i oppveksten oppleve x antall lærere, mødre eller tanter til folk hun går i klasse med som vil hete det samme som henne. Det er lite "populært", det har jeg selv erfaring med. Det er akkurat det samme som om du finner smågutter som heter Joakim og småjenter som heter Silje i dag. De opplever at det i stor grad er voksne som heter det samme som dem, og veldig få barn. To småbarn som heter Jonatan og Sofie vil oppleve at det er flere i vennekretsen de har av barn som heter det samme, enn flere voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #24 Del Skrevet 29. desember 2021 Isabel synes det er et ekstremt vakkert navn, datteren min heter selv Isabelle. Falt helt og fult for det navnet. Anonymkode: b6cc1...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #25 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingrid, Ingeborg, Ingebjørg Anonymkode: 785ff...0d8 Ingen spurte om forslag til bondenavn? Anonymkode: f946f...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #26 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg liker alle 3 navnene, i denne rekkefølgen: 1. Isadora 2. Isabel 3. Iselin Anonymkode: f946f...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #27 Del Skrevet 29. desember 2021 Millimani skrev (52 minutter siden): Greit, selvsagt vet jeg det. Men hun vil i oppveksten oppleve x antall lærere, mødre eller tanter til folk hun går i klasse med som vil hete det samme som henne. Det er lite "populært", det har jeg selv erfaring med. Det er akkurat det samme som om du finner smågutter som heter Joakim og småjenter som heter Silje i dag. De opplever at det i stor grad er voksne som heter det samme som dem, og veldig få barn. To småbarn som heter Jonatan og Sofie vil oppleve at det er flere i vennekretsen de har av barn som heter det samme, enn flere voksne. Nå vet jeg ikke hvor du er fra, og har erfaring med at det er lite «populært» å hete det samme som generasjonen over seg, men deg om det. Her jeg bor (en av Norges største byer) har vi heldigvis ikke det problemet. Ts, alle navnene er nydelige, men jeg synes Iselin er aller vakrest. Anonymkode: 5bfc7...920 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. desember 2021 #28 Del Skrevet 29. desember 2021 Isabel av disse, selv om jeg ikke synes det er spesielt fint. Iselin liker jeg ikke -det er mange i min generasjon (født på sent 80-tall) som heter det, og alle jeg kjenner med det navnet er fæle. Isadora er det verste - jålete + man får assosiasjoner til sminke-merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #29 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg synes Isadora er fint! Liker vanligvis ikke den type navn, men det er sjeldent og fint 😊 Anonymkode: a0dea...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #30 Del Skrevet 2. januar 2022 Iselin eller Isabel Veldig inhabil, da jeg har ei med samme navn som en av disse to. Isadora er makeup, så forbindelsen der blir for sterk. Lykke til med valget Anonymkode: c3282...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #31 Del Skrevet 2. januar 2022 Grusomme navn. Iselin har jeg kun negative assosiasjoner med, du når ikke langt med det navnet. De to andre er dullete prinsesse navn. Anonymkode: fd5c5...a0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #32 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 22.03): Nå vet jeg ikke hvor du er fra, og har erfaring med at det er lite «populært» å hete det samme som generasjonen over seg, men deg om det. Her jeg bor (en av Norges største byer) har vi heldigvis ikke det problemet. Ts, alle navnene er nydelige, men jeg synes Iselin er aller vakrest. Anonymkode: 5bfc7...920 Litt morsomt at du svarer på vegne av en av Norges største byer? For noen småbarn er det nok ikke så gøy å hete Kathrine, Kenneth, Silje og Stian slik lærerne og venners foreldre heter. Andre bryr seg ikke. Anonymkode: 5a1df...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. januar 2022 #33 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 21.53): Ingen spurte om forslag til bondenavn? Anonymkode: f946f...261 Heller bondenavn enn influensernavn... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #34 Del Skrevet 3. januar 2022 Isabel er finest! Men uttaler det Isabell Iselin utgår, fordi det høres så sytete ut på min dialekt. Litt sånn iiiseeehhliiiin Isadora blir for "eksotisk", når resten av familien heter typ Kari, Anne, Leif og Ola - og ser sånn ut også.. Men fint navn Anonymkode: 36c22...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #35 Del Skrevet 3. januar 2022 Hva med Randi Analia? Anonymkode: 9dae1...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #36 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 16.06): Iselin ☺️ Når jeg hører navnene Isabel og Isadora ser jeg for meg foreldre som har sett alt for mye på Disney Channel Anonymkode: 3727c...9b8 Martha Louise har både sett Disney Channel og blitt sminket mye i sin oppvekst. Leah Isadora.😂 Anonymkode: 9dae1...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #37 Del Skrevet 3. januar 2022 Slenger inn forslag på Isolde, siden du liker is-navn. Anonymkode: ffd49...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #38 Del Skrevet 4. januar 2022 Isolde ❤️ Anonymkode: 727da...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #39 Del Skrevet 5. januar 2022 Iselin synes jeg. Alternativt Isabella. Anonymkode: 55249...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #40 Del Skrevet 5. januar 2022 Isabel og Isadora ligger ganske likt hos meg. Synes begge er fine navn! Iselin liker jeg ikke - spesielt ikke når det uttales Iiis-elin. Anonymkode: 6444d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå