Gå til innhold

ÅREVIS uten sex og intimitet fra mann-føler man har levd på en annen planet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper denne forbannelsen er over i 2021.

Har vært noen tilbud og veldig nære sjanser i år,2020,2019 etc men har ikke kommet til sengen😅 Men dette er heelt forferdelig. Trenger sårt kroppskontakt og alt det innebærer!!

Andre med samme dilemma?

Anonymkode: 9020a...c63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 6 år siden sex og nærhet fra menn her men opplever det ikke som et stort problem. Prøver å ikke tenke på det :) Kan savne rå sex i blandt men når jeg tenker på alt annet stress og belastninger som gjerne følger med å ha en mann i livet så er jeg glad jeg slipper. 

Anonymkode: 66a3d...88f

• Liker 5
Skrevet

Nei. Går og får massasje og har vibrator. De fleste menn er ikke verdt å ligge med uansett. 

Anonymkode: 2dbb7...49f

• Liker 5
Skrevet

Vil ha hele pakken, langvarig forhold og sex og intimiteten!!

Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vil ha hele pakken, langvarig forhold og sex og intimiteten!!

Ts

Jeg inviterer deg på date :)

Anonymkode: 914dd...3cf

• Liker 3
Skrevet

Bare så fortvilt.  Trenger og ønsker det så inderlig men er ikke en one night stand person. Og er ikke på Tinder da det ikke er min greie + folk møter ikke opp til treff osv. Det er et menneskelig behiv og når du er årevis uten føler du deg dum, utenomjordisk på en måte. Har sexleketøy men det er kroppskontakten,nærheten og sexen men savner så inderlig det gjør vondt.  Fortalte en fyr at det hadde vært noen år siden sist, han fikk sjokk og sa det må du ordne deg for det er bra for stresslindring osv osv. Er da fullstendig klar over det.  Føler man blir fratatt goder. Nekter at det skal gå lengre uten. Helt fortvilt. Siste dagen i året nå og har panikk for det og alt en ikke oppnådde dette året. 

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes stusselig ut 😕 Håper virkelig det løser seg i 2022!! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en katt eller hund hvis det er nærhet du savner. Å klappe dyr gir samme nivå av oxytocin son å ligge nært et menneske :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet dere ikke liker å høre det, men senk kravene litt. Fleste normale menn er villig til å gi dere en sjanse! Så er nok ikke så synd på dere dessverre, så lenge dere holder dere godt og er sunne og oppegående. Godt nytt år!!

Anonymkode: aee2e...ed9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 12.56):

Vet dere ikke liker å høre det, men senk kravene litt. Fleste normale menn er villig til å gi dere en sjanse! Så er nok ikke så synd på dere dessverre, så lenge dere holder dere godt og er sunne og oppegående. Godt nytt år!!

Ts her. Har senka krav og har hatt noen veldig nære sjanser siste året/åra. Men jeg er ikke en one nighter så det er litt rart for meg og bare få "noen" på døra og bare gå rett på buisness. Selv om man trenger det sårt. Det er helt fortvilt faktisk :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 12.56):

Mener du at kvinner skal ligge med menn de ikke tenner på? Ligge med noen man oppriktig ikke har lyst til å ligge med? Ligge med noen mot sin frie vilje? Det er overgrep det. Skjerp deg!!! Og hvis du syns det er positivt fra menns side å få ligge med en dame mot hennes vilje så støtter du jo voldtekt!! 

Man får ikke mere oppriktig lyst på mannen eller tenning på mannen av å drive veldedighet og presse seg til å ligge med noen man ikke er tiltrukket av og ikke ønsker å ligge med! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener du at kvinner skal ligge med menn de ikke tenner på? Ligge med noen man oppriktig ikke har lyst til å ligge med? Ligge med noen mot sin frie vilje? Det er overgrep det. Skjerp deg!!! Og hvis du syns det er positivt fra menns side å få ligge med en dame mot hennes vilje så støtter du jo voldtekt!! 

Man får ikke mere oppriktig lyst på mannen eller tenning på mannen av å drive veldedighet og presse seg til å ligge med noen man ikke er tiltrukket av og ikke ønsker å ligge med! 

Så la vær å ligg med noen da om du ikke klarer å bli tiltrukket av noen som du har sjans på, hva er problemet ditt?

Og hva har dette med voldtekt å gjøre, drikker du eller noe?

Anonymkode: 1cc14...ffc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så la vær å ligg med noen da om du ikke klarer å bli tiltrukket av noen som du har sjans på, hva er problemet ditt?

Og hva har dette med voldtekt å gjøre, drikker du eller noe?

Jeg ligger ikke med noen jeg ikke er tiltrukket av. Siden du spør om jeg drikker kanskje du gjør det selv? For du fikk tydeligvis ikke med deg at jeg siterte en mann som ba kvinner senke kravene (og dermed ligge med menn de ikke vil ligge med) bare fordi det fins menn som vil ligge med de! Så da "er det ikke synd på oss" mener han fordi det fins menn som vil dyppe pikken i oss, men det betyr jo ikke at vi vil ligge med de så da blir det voldtektsmentalitet å bare si at vi burde senke kravene og ligge med menn vi faktisk ikke vil ligge med. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ligger ikke med noen jeg ikke er tiltrukket av. Siden du spør om jeg drikker kanskje du gjør det selv? For du fikk tydeligvis ikke med deg at jeg siterte en mann som ba kvinner senke kravene (og dermed ligge med menn de ikke vil ligge med) bare fordi det fins menn som vil ligge med de! Så da "er det ikke synd på oss" mener han fordi det fins menn som vil dyppe pikken i oss, men det betyr jo ikke at vi vil ligge med de så da blir det voldtektsmentalitet å bare si at vi burde senke kravene og ligge med menn vi faktisk ikke vil ligge med. 

Så hvorfor sutrer du over at ikke kjekke menn vil ligge med deg? Du har ikke krav på sex med noen

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Menn ligger med damer de ikke er tiltrukket av også. Utelukkende fordi de vil ha sex. Utfører kvinnen da et overgrep?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så hvorfor sutrer du over at ikke kjekke menn vil ligge med deg? Du har ikke krav på sex med noen

Jeg sutrer ikke over det. Det er ikke jeg som er trådstarter 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts her. Har ikke sutret over at ikke kjekke menn vil ligge med meg,men sutrer/er frustrert over og ikke få sex på laaaang tid og er redd for å være en feltmadrass når jeg endelig får det fordi det er så lenge siden og at man framstår forsiktig og usikker. Er trygg i meg selv men ja har litt lite seksuell erfaring siste årene men håper jo jeg kommer fort inn i det igjen(no pun intended).
Jeg hadde "avtalt" med en å møtes for sex høsten 2020. Vi skulle ha oppvarming på snap som oppvarming til vi skulle møtes fysisk. Han ville aldri møtes, det var unnskyldninger hele veien. Og holdt en halvlunka, det blir jo en dag bla bla. Ble aldri noenting og han bare lurte meg som var ekstremt fortvilt og irriterende. Jeg står for det jeg delte og skjemmes ikke av det men jævlig surt at vedkommende aldri ville møtes. Vi hadde vokst opp sammen også men det var bare for å booste egoet. Man blir litt psykisk ødelagt av slike folk. Det er såå mange av slike folk inne på tinder og badoo appen,holder meg laaangt unna. Gidder ikke slikt tull. Møt opp eller la vær å ta kontakt og gi lovnader om ting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her. Har ikke sutret over at ikke kjekke menn vil ligge med meg,men sutrer/er frustrert over og ikke få sex på laaaang tid og er redd for å være en feltmadrass når jeg endelig får det fordi det er så lenge siden og at man framstår forsiktig og usikker. Er trygg i meg selv men ja har litt lite seksuell erfaring siste årene men håper jo jeg kommer fort inn i det igjen(no pun intended).
Jeg hadde "avtalt" med en å møtes for sex høsten 2020. Vi skulle ha oppvarming på snap som oppvarming til vi skulle møtes fysisk. Han ville aldri møtes, det var unnskyldninger hele veien. Og holdt en halvlunka, det blir jo en dag bla bla. Ble aldri noenting og han bare lurte meg som var ekstremt fortvilt og irriterende. Jeg står for det jeg delte og skjemmes ikke av det men jævlig surt at vedkommende aldri ville møtes. Vi hadde vokst opp sammen også men det var bare for å booste egoet. Man blir litt psykisk ødelagt av slike folk. Det er såå mange av slike folk inne på tinder og badoo appen,holder meg laaangt unna. Gidder ikke slikt tull. Møt opp eller la vær å ta kontakt og gi lovnader om ting. 

Sexting/sexsnapping  som oppvarming* skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

Menn ligger med damer de ikke er tiltrukket av også. Utelukkende fordi de vil ha sex. Utfører kvinnen da et overgrep?

Da er det et fritt valg de tar fordi de har lyst på sex. Å ligge med noen av sin frie vilje fordi de vil ha sex er ikke overgrep. Det er ikke det samme som at noen andre skal bestemme at de skal ha sex med noen de ikke vil, bare fordi den andre personen vil - som er selve definisjonen på overgrep. Du er ikke så dum så du ikke skjønner det og jeg kommer til å ignorere poster fra deg fra nå 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er det et fritt valg de tar fordi de har lyst på sex. Å ligge med noen av sin frie vilje fordi de vil ha sex er ikke overgrep. Det er ikke det samme som at noen andre skal bestemme at de skal ha sex med noen de ikke vil, bare fordi den andre personen vil - som er selve definisjonen på overgrep. Du er ikke så dum så du ikke skjønner det og jeg kommer til å ignorere poster fra deg fra nå 

Men det blir jo akkurat det samme for damer om de ligger med menn de ikke tenner på for å ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...