Gå til innhold

Fikk julekort fra ei tidligere venninne jeg ikke har pratet med på 20 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ønsker kontakt, men har ikke lagt ved noe adresse. Ikke finner jeg henne på 1881, ikke face book, ikke på google. Har dere andre tips hvordan få tak i henne? Hun har tydeligvis funnet min adresse i hvertfall. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Hun ønsker kontakt, men har ikke lagt ved noe adresse. Ikke finner jeg henne på 1881, ikke face book, ikke på google. Har dere andre tips hvordan få tak i henne? Hun har tydeligvis funnet min adresse i hvertfall. 

søk etter henne på facebook? spør felles bekjente?

Skrevet

Har hun noe familie eller andre venner du kan forsøke å oppnå kontakt igjennom?

Anonymkode: c4611...13d

Skrevet

Leste kortet på nytt. Det sto. Hvis du er sørpå så ta gjerne kontakt. Da var jeg ikke så interessant lell. Er sikkert 10 år siden jeg var i Oslo. Jeg misforsto. Hun hadde vel lagt med adresse hvis kontakt var ønskelig. Takk for svar😂

Skrevet

Så koselig! Jeg opplevde noen lignende for tre år siden, plutselig en dag ringte det på døren og utenfor stod en gammel venninne jeg mistet kontakten med da vi var ferdige med studiene. Var så hyggelig at hun tok kontakt, og disse tre årene har vi utviklet en kjempefint vennskap igjen. Er så glad for at hun turte å ta kontakt, vet det kan være litt skummelt å strekke ut en hånd. Har du fortsatt det gamle telefonnummeret hennes?

Anonymkode: 11084...f54

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så koselig! Jeg opplevde noen lignende for tre år siden, plutselig en dag ringte det på døren og utenfor stod en gammel venninne jeg mistet kontakten med da vi var ferdige med studiene. Var så hyggelig at hun tok kontakt, og disse tre årene har vi utviklet en kjempefint vennskap igjen. Er så glad for at hun turte å ta kontakt, vet det kan være litt skummelt å strekke ut en hånd. Har du fortsatt det gamle telefonnummeret hennes?

Anonymkode: 11084...f54

Nei fant verken tlf nr eller epost adresse, prøvde å søke på ansatte på jobben hennes osv osv men fant ingenting. Ingen facebook eller messenger. Men når de ikke legger ved adresse så sier det jo det meste. Men hyggelig at hun tenkte på meg da så lenge etterpå i hvertfall. Jeg kjenner heller ingen av våre felles venner nå lengre. Hun jobber ikke lengre der jeg traff henne. Lagt kortet i en konvolutt med mobil nr eller noe så hadde det gått an. 

Skrevet

Det sto ikke på konvolutten?

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 timer siden):

rampeguri skrev (7 timer siden):

søk etter henne på facebook? spør felles bekjente?

Jøss, gadd du ikke å lese innlegget eller?

• Liker 4
Skrevet
Sunshineyellow skrev (1 time siden):

Det sto ikke på konvolutten?

Nei det var bare et kort. Ingen konvolutt. Så ikke noe adresse 

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (15 minutter siden):

Nei det var bare et kort. Ingen konvolutt. Så ikke noe adresse 

Ho tenker på deg! Så fint! ❤️ 

Anonymkode: b9308...426

• Liker 7
Skrevet
Teatrica skrev (8 timer siden):

Jøss, gadd du ikke å lese innlegget eller?

Sorry da, gikk litt fort. Men det kan da for så vidt hende at de kan ha noen felles bekjente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...