AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Jeg er den største i flokken av 4, jeg har en bror som snart er 28, ei søster på snart 27 og en bror på 25, Jeg er eneste som har fått barn forløpig, barnet er snart 1 år, og blir naturlig nok midtpunket til besteforeldrene og tanter og onkler, men kjæresten til min yngste bror, som er 23, er kjempe sjalu på barnet, og blir veldig sur på min bror hvis han koser eller leker med barnet, han er en kjempe fin onkel. hun til min andre lillebror er bare kjempe glad i mitt barn og reagerer ikke slik på barnet vårt, og heller ikke mannen til min søster, de har passet barnet noen ganger, og samme med yngste bror før han ble sammens med henne i sommer. Så på julaften lekte yngste bror mye med barnet mitt, og hun gikk på rommet og gråt, når broren min sa fra det var middag var hun ikke sulten, og hun dro på kvelden ( skulle egentlig ligge over ) ,men hun orket ikke alt oppmerksomheten gitt kun til barnet, hun følte seg tilside satt, enda både, jeg ,mannen, begge de andre søskene og deres kjære snakket med henne mye, mamma ga henne mye oppmerksomhet og sa hun synes det var så hyggelig at yngste bror endelig har fått seg kjæreste. Lillebror var meget flau over slik hun oppførte seg, hun har fine foreldre og bra søsken og hatt en bra oppvekst så hvorfor hun oppføre seg slik vet jeg ikke. Også mini prøvde og ta kontakt og vise lekene sine,men hun avviste barnet, bare så en annen vei. Foreldrene mine synes han skal slå opp med henne,men verken jeg eller mannen eller søskene sier noe om det, det må være opp til han, siden han er jo voksen nå og klarer og ta egen valg. Men overeagerer jeg her ? Anonymkode: 7bc04...6b0 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 29. desember 2021 Maken til egoistisk, selvsentrert oppførsel!? Jeg hadde bare latt henne dra, og vært glad til. Broren din får forhåpentligvis nok av oppførselen og dropper henne snart. Du overreagerer ikke. Det er det hun som gjør. Anonymkode: 8f548...1e6 67
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 29. desember 2021 Wow. Bare Wow.. Det er helt naturlig å reagere på slik oppførsel. Det er veldig sært å begynne å grine som voksen fordi kjæresten tilbringer tid med onkelbarnet sitt... Anonymkode: 771ba...c7c 58
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Første som slo meg var traumer rundt en abort. Anonymkode: b4d5d...309 49
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Veldig umoden 23-åring som tydeligvis har noen utfordringer. Få din bror eller andre til å se om hun kan hjelp til å få hodet på plass, eller vurdere å gjøre slutt. Anonymkode: cb80c...ea3 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Her må det jo være et eller annet som ligger bak? Ingen normale mennesker oppfører seg sånn. Kanskje traumer eller psykiske problemer? Anonymkode: 711a4...5b6 39
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Tusen takk for svar jeg synes det bare var vanskelig og si noe der og da, men alle vi voksne reagerte og lillebror synes det var veldig flaut. Ja håper han går fra henne,men jeg synes ikke vi skal blande oss i det, dette må han finne ut selv AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 15.19): Første som slo meg var traumer rundt en abort. Anonymkode: b4d5d...309 Broren min er den første kjæresten hennes og den første som hun har ligget med, så er ikke snakk om en abort. dette fortalte hun mine foreldre i høst, om hun ikke løy da, det vet jeg ikke Anonymkode: 7bc04...6b0 10
NiceOrNothing Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar jeg synes det bare var vanskelig og si noe der og da, men alle vi voksne reagerte og lillebror synes det var veldig flaut. Ja håper han går fra henne,men jeg synes ikke vi skal blande oss i det, dette må han finne ut selv Anonymkode: 7bc04...6b0 Ekstremt umoden oppførsel av din brors kjæreste . Håper han finner ut av det , å kvitter seg med henne . For lager hun sånne scener så åpenlyst , tør jeg ikke engang tenke på hvilke scener hun lager bak lukkede dører 🙈 12
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Wow. Bare wow… Nei, du overreagerer ikke! Jeg selv ble sjalu når min svigerinne skulle ha barn før meg. Hadde ønsket at mitt barn skulle bli det første barnebarnet i familien siden jeg var eldst og svigerinne nettopp var kommet inn i familien for 6 mnd siden. MEN!! Jeg hadde aldri funnet på å vise disse følelsene foran svigers! Aldri, aldri, aldri! Som voksen må man klare å kontrollere følelsesutbrudd. Anonymkode: 41b60...f8f 18
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 NiceOrNothing skrev (På 29.12.2021 den 15.24): Ekstremt umoden oppførsel av din brors kjæreste . Håper han finner ut av det , å kvitter seg med henne . For lager hun sånne scener så åpenlyst , tør jeg ikke engang tenke på hvilke scener hun lager bak lukkede dører 🙈 Ja får håpe han får opp øyene, onkelbarnet hans er i alle fall innmari glad i onkelen sin AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 15.25): Wow. Bare wow… Nei, du overreagerer ikke! Jeg selv ble sjalu når min svigerinne skulle ha barn før meg. Hadde ønsket at mitt barn skulle bli det første barnebarnet i familien siden jeg var eldst og svigerinne nettopp var kommet inn i familien for 6 mnd siden. MEN!! Jeg hadde aldri funnet på å vise disse følelsene foran svigers! Aldri, aldri, aldri! Som voksen må man klare å kontrollere følelsesutbrudd. Anonymkode: 41b60...f8f takk for svar Nei hun reagerer ikke bra her. Men sånn du føler er jo ikke så rart da, det tror jeg mange gjør Anonymkode: 7bc04...6b0 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 Om det hadde vært min bror så hadde jeg nok uttrykt min skepsis til det som hendte men også vært tydelig på at jeg er på hans lag uansett hva han gjør! Svært unormal oppførsel av en 23-åring 😳 og som en skriver over her, om dette er scenene hun presterer å lage på julaften så åpenlyst når man er på besøk hos familien til den nye kjæresten så vil jeg ikke vite hvordan det er bak stengte dører 😵💫 Anonymkode: a12f8...7bb 22
lillevill Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 Det er utrolig rart TS. Greier ikke helt å synse meg frem til noe logisk. Er hun normal ellers? Utenom at du kanskje tar kontakt med henne og spør om det har skjedd noe siden hun ble så trist. Og om det er noe du dere har gjort. Bare for å spille helt naiv og se hva hun sier. Men kom til bunns i det, på en omtenksom og nyskjerrig måte. ikke gå utifra at hun er sjalu før det er bevist. Ikke gå å snakk om at de skal slå opp. 11
NiceOrNothing Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja får håpe han får opp øyene, onkelbarnet hans er i alle fall innmari glad i onkelen sin Anonymkode: 7bc04...6b0 Å det burde IKKE være en kilde til konflikt , tvert imot . En normalt oppegående dame ville se på som et pluss , at kjæresten var en god & kjær onkel❤️ 10
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 Ugg, slik oppførsel som 23 år.. Dette forholdet varer neppe, men jeg hadde ikke blandet meg Anonymkode: 0c3d8...67f 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det hadde vært min bror så hadde jeg nok uttrykt min skepsis til det som hendte men også vært tydelig på at jeg er på hans lag uansett hva han gjør! Svært unormal oppførsel av en 23-åring 😳 og som en skriver over her, om dette er scenene hun presterer å lage på julaften så åpenlyst når man er på besøk hos familien til den nye kjæresten så vil jeg ikke vite hvordan det er bak stengte dører 😵💫 Anonymkode: a12f8...7bb Ja selvsagt støtter jeg min bror 100% her . ja veldig unormalt oppførsel. Ja man vet jo aldri hvordan hun er hjemme,men de bor heldigvis ikke sammen ennå Anonymkode: 7bc04...6b0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Broren min er den første kjæresten hennes og den første som hun har ligget med, så er ikke snakk om en abort. dette fortalte hun mine foreldre i høst, om hun ikke løy da, det vet jeg ikke Anonymkode: 7bc04...6b0 Kanskje broren din har smelt henne på tjukken og tvunget fram en abort… Anonymkode: cc27a...dc6 10
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Første som slo meg var traumer rundt en abort. Anonymkode: b4d5d...309 Det samme tenkte jeg, traumer rundt enten abort eller kanskje misbruk som liten. Det er uten tvil en heftig trigger for henne å ikke føle seg prioritert av kjæresten, men det er bare hun som kan finne ut hva som ligger i bunn for den triggeren. Jeg føler også på slike følelser av og til, men jeg er for flau over hva andre skal tro til å reagere på dem, så jeg holder det inni meg. Nå har jeg en personlighetsforstyrrelse, så det er grunnen til at jeg sliter med å føle meg elsket nok. Hun her sliter også veldig tydelig med NOE, men vi kan ikke ane hva. Og hun må ønske å bli bedre, for det er jævlig hardt arbeid... Anonymkode: fbe61...11a 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #18 Skrevet 29. desember 2021 lillevill skrev (På 29.12.2021 den 15.28): Det er utrolig rart TS. Greier ikke helt å synse meg frem til noe logisk. Er hun normal ellers? Utenom at du kanskje tar kontakt med henne og spør om det har skjedd noe siden hun ble så trist. Og om det er noe du dere har gjort. Bare for å spille helt naiv og se hva hun sier. Men kom til bunns i det, på en omtenksom og nyskjerrig måte. ikke gå utifra at hun er sjalu før det er bevist. Ikke gå å snakk om at de skal slå opp. Ja hun virker helt normal ellers, bare veldig stille, svarer når vi snakker til henne,men starter sjelden samtale selv, hun startet vel 2 tror jeg på julaften, en med min mann og en med min far. ja jeg skal prøve og snakke med henne,men er jo ikke sikkert hun vil engang. men skal gi det en forsøk. nei jeg kommer ikke til og nevne brudd, dette må han gjøre selv AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 15.30): Kanskje broren din har smelt henne på tjukken og tvunget fram en abort… Anonymkode: cc27a...dc6 det har jeg ingen tro på han kunne ha gjort, slik er han ikke. Og hvis han har gjort det, blir jeg forferdelig skuffet og sint,men det tror jeg ikke. han hadde vert overlykkelig over og bli far Anonymkode: 7bc04...6b0 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 Nei, du overreagerer ikke. Dette er ikke normal oppførsel av en 23-åring. Hun sliter mest sannsynligvis med noe. K25 Anonymkode: c6579...2ed 2
Daria Skrevet 29. desember 2021 #20 Skrevet 29. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Broren min er den første kjæresten hennes og den første som hun har ligget med, så er ikke snakk om en abort. dette fortalte hun mine foreldre i høst, om hun ikke løy da, det vet jeg ikke Anonymkode: 7bc04...6b0 Hvis hun synes det er en helt naturlig ting å fortelle kjærestens foreldre, sliter hun kanskje litt sosialt generelt sett...? Det høres jo ut som om det kan ligge mer bak her. Merkelig oppførsel, men samtidig tenker jeg at dette får være en sak mellom dem, foreldrene dine burde la være å legge seg i det. Endret 29. desember 2021 av Daria 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå