Gå til innhold

Hvor fort ble dere gravide etter pilleslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å bli gravid. Sluttet på cerazette igår🥰 lurer på hvor lang tid det tok for dere å bli gravid etter ppille slutt

Anonymkode: fa654...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 mnd, 29 år :)  Men gikk rett inn i vanlig syklus på 28 dager.

Anonymkode: 5fe21...bb4

Skrevet

Jeg fikk vanlig syklus med en gang og jeg vet at jeg hadde EL fra iallfall syklus 3 (var da jeg begynte å teste noen sykluser). Ble gravid på PP9 ca. (av 10-11 sykluser, prøvde ikke alle pga. bortreist mann feks)

Anonymkode: 33234...303

Skrevet

Slutta på pillen januar 2021. Tenkte at kroppen ville bruke litt tid på å komme inn i syklus.. 

Ble gravid i mars ❤️ 

Anonymkode: a9afb...791

Skrevet

Jeg gikk på Cerazette i 8 år, sluttet i månedsskiftet mars/april 2021 mens jeg var på påskeferie. Hadde vel en slags vanlig mens midt i april, men rakk ikke kartlegge syklus, ble gravid i slutten av april og har termin om 3 uker 😬🤰🏻

Anonymkode: 9618f...643

Skrevet

Ble gravid 5 mnd etter pilleslutt. Fikk vanlig syklus omtrent med en gang. :)

Anonymkode: a9afb...791

• Liker 1
Skrevet

Første gang: 2 mnd

Andre gang: 10 mnd

Gikk på Cerazette begge ganger.

Anonymkode: 5d24d...f24

Skrevet

9 måneder etter pilleslutt 😊

Anonymkode: 3df69...c33

• Liker 1
Skrevet

Sluttet på microgynon i midten av august i år, og fikk en bortfallsblødning/liten mens(?) etter noen dager, og så en skikkelig mens i midten av september, og ble gravid på den syklusen☺️ Føler meg heldig at det gikk så raskt. Men det er helt normalt å bruke opptil et år etter prevensjonsslutt. Masse lykke til med prøvingen🥰

Skrevet

3 måneder. 

Anonymkode: 35f02...125

Skrevet

Ble gravid før mensen kom etter p-pille slutt. Det endte imidlertid i en kjemisk. Først i pp8, 13mnd etter jeg sluttet på prevensjon ble jeg gravid på nytt (fikk påvist pcos). Er nå 14 uker på vei. 

Skrevet

13 måneder, og da gikk det nok fordi jeg etter 12 måneder fikk litt medisinhjelp. Hormonene og syklusen var helt på styr etter p-pilleslutten!

Skrevet

Sluttet i september og ble gravid i desember:) ble gravid første gang jeg brukte eggløsningstest 😊 

Anonymkode: bf829...fcd

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Prøver å bli gravid. Sluttet på cerazette igår🥰 lurer på hvor lang tid det tok for dere å bli gravid etter ppille slutt

Anonymkode: fa654...ab4

tok nesten 5 år ,her da vi tenkte at det ikke var vits i og prøve mer, ble vi gravide, var 35 da, og fikk 2 til etter det som bare nok 2 mnd med 2 mann og 3 uker med 3mann 😄

Anonymkode: fc2d5...544

Gjest bienvilleparish
Skrevet

4 mnd. Mensen 2 ganger pga pcos. 

Skrevet

Foreløpig 19 mnd her, enda ikke blitt gravid. Ikke fått igjen syklus etter pilleslutt, begynte nettopp på medisiner for å få eggløsning 

Anonymkode: 2a41d...931

Skrevet

8 mnd

Anonymkode: f249f...d6e

Skrevet

Tok 2,5 år, var 28 da jeg slutta på pillen. Måtte ta medisiner for å få til.

Anonymkode: c45a4...168

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sluttet i september og ble gravid i desember:) ble gravid første gang jeg brukte eggløsningstest 😊 

Anonymkode: bf829...fcd

Hei! Hadde dere "babydansen" jevnlig eller mega planlang dagene rundt eggløsningen?

Anonymkode: 2daad...c52

Gjest Brunette89
Skrevet

Jeg ble gravid direkte etter pilleslutt, kanskje noen uker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...